اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری

تاریخ ارسال : 1401/04/29

همه چیز در مورد اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری در ارتباط با پاسپورت دومینیکا بیایید با یک سوال بحث را شروع کنیم. چرا طبق تحقیقات شرکت های لیپ، سنت کیتس و نویس، گرانادا و دومینیکا برای تابعیت دوگانه، محبوبیت زیادی دارند؟ hligco.com یک شرکت مشاوره ای پیشرو و متخصص در اخذ شهروندی و اقامت مبتنی بر سرمایه گذاری است. طبق گزارش شرکت های لیپ، کشورهای سنت کیتس و نویس، گرانادا و دومینیکا مدت هاست که به بهترین کشورهای جهان برای اخذ تابعیت دوگانه تبدیل شده اند. زمانیکه تحقیقات شرکت های لیپ، اغلب بر روی سنت کیتس و نویس متمرکز بوده اخذ شهروندی دومینیکا نیز به سرعت، افزایشِ محبوبیت داشته است.

همه چیز در مورد اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری

در ارتباط با پاسپورت دومینیکا بیایید با یک سوال بحث را شروع کنیم. چرا طبق تحقیقات شرکت های لیپ، سنت کیتس و نویس، گرانادا و دومینیکا برای تابعیت دوگانه، محبوبیت زیادی دارند؟ hligco.com یک شرکت مشاوره ای پیشرو و متخصص در اخذ شهروندی و اقامت مبتنی بر سرمایه گذاری است. طبق گزارش شرکت های لیپ، کشورهای سنت کیتس و نویس، گرانادا و دومینیکا مدت هاست که به بهترین کشورهای جهان برای اخذ تابعیت دوگانه تبدیل شده اند. زمانیکه تحقیقات شرکت های لیپ، اغلب بر روی سنت کیتس و نویس متمرکز بوده اخذ شهروندی دومینیکا نیز به سرعت، افزایشِ محبوبیت داشته است.

علاوه بر این، جست و جوهای جدید درباره دومینیکا از سمت اقتصادهای توسعه یافته ای مانند آلمان، سوئد و بریتانیا به طور فزاینده ای افزایش یافته است. مردم به دنبال یک پلن B هستند که از آنها در برابر آینده بد اقتصادی، مالیات‌های بالا و بی ثباتی‌های سیاسی اروپای غربی محافظت کند. احتمالاً این روند، عمدتا به دلیل تشدید مداوم درگیری‌ها در اوکراین ادامه خواهد داشت.

مزایای شهروندی و پاسپورت دومینیکا

سفرِ بدون ویزا به واسطه اخذ پاسپورت دومینیکا

دارندگان پاسپورت دومینیکا به بیش از 140 کشور و منطقه در سراسر جهان بدون نیاز به ویزا، با ویزای الکترونیک و همچنین با ویزای هنگام ورود دسترسی دارند. در نتیجه، پاسپورت دومینیکا به عنوان سی و سومین پاسپورت قدرتمند جهان رتبه بندی شده است.

بهره مندی از مزایای مالیاتی مطلوب دومینیکا

تابعیت دومینیکا افراد را از مالیات بر ارث، مالیات بر درآمد و مالیات بر ثروت معاف می‌کند.

سهولت برنامۀ اخذ شهروندی دومینیکا

شرایط و فرآیند درخواست شهروندی دومینیکا یکی از ساده ترین روش های اخذ تابعیت دوم می باشد و نیازی به مهاجرت قبلی یا اقامت دومینیکا ندارد.

دسترسی به ایالات متحده آمریکا

شهروندان دومینیکا واجد شرایط دریافت ویزای بلند مدت ایالات متحده هستند. در نتیجه می توانید به کمک پاسپورت دومینیکا گزینه های اقامت ایالات متحده از جمله درخواست ویزای L-1، H-1B یا E-B5 آمریکا را دنبال کنید. در صورت موفقیت در هر یک از این گزینه ها می‌توانید با همسر و فرزندان خود در ایالات متحده زندگی و کار کنید. شما می‌توانید ویزای B-1 یا B-2 ایالات متحده را حداکثر تا 6 ماه و برای چندین بار ورود در یک دوره 10 سالۀ قابل تمدید، امتحان کنید.

برنامه اقامت دائم و شهروندی دومینیکا

شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه گذاری یک برنامه فوق العاده برای کسانی است که به دنبال شهرتی قابل استناد و معتبر هستند. از زمان آغاز به کار این برنامه در سال 1993، دولت دومینیکا با افزودن مزایایی ارزشمند به این برنامه، آن را پرورش داده است.

وجود تعهد به مبارزه با تغییرات اقلیمی در برنامه شهروندی دومینیکا

شهروندان جدید دومینیکا می توانند از همین حالا ورود نیروی زمین گرمایی به جزیره را در سال 2023 پیش بینی کنند. زیرا که 90 درصد نیازهای مسکونی آنها، متناسب با این پیش بینی برآورده خواهد شد.

شکوه اکوتوریسم در برنامه شهروندی دومینیکا

علاوه بر این، فرصت‌های اکوتوریسم بی‌شماری در اطراف دومینیکا وجود دارند. از جمله جمعیت نهنگ‌های خاص که در ساحل دومینیکا زندگی می‌کنند به علاوه بیش از 1200 گونه گیاهی منحصر به فرد در دومینیکا وجود دارند که طوطی بومی سیسرو، تنها یکی از آنهاست.
از طرفی منابع طبیعی گردشگری کشور دومینیکا مانند چشمه های خروشان،آبشارهای دیدنی و جنگل های سرسبز و چشم نواز ،از دیگر جاذبه های اکوتوریسم این منطقه به شمار می آید.در واقع دومینیکا به عنوان جزیره طبیعیِ کارائیب شناخته شده است.

نظارت محتاطانه دولت دومینیکا

ناگفته نماند که دولت برای حفظ شهرت برنامه شهروندی خود قوانین سخت‌گیرانه را رعایت می‌کند. بنابراین، دومینیکا آینده روشنی دارد و به عنوان بهترین گزینه تابعیت دوم در سراسر جهان باقی می‌ماند.
همچنین طبق قوانین شهروندی دومینیکا اگر به هر دلیلی دولت این کشور این برنامه شهروندی را حذف کند،تابعیت و شهروندی دومینیکا برای دارندگان پاسپورت این کشور به قوت خود باقی خواهد ماند.

گزینه های سرمایه گذاری در برنامه شهروندی دومینیکا

برنامه شهروندی دومینیکا را می‌توانید به عنوان نمونه ای برتر از سایر حوزه های کارائیب مانند سنت کیتس و نویس در نظر بگیرید. سرمایه گذاران از سراسر جهان می‌توانند بهترین برنامه اخذ تابعیت از طریق سرمایه گذاری را انتخاب کنند.

اولین و محبوب ترین برنامه سرمایه گذاری، خرید املاک و مستغلات در دومینیکا با حداقل قیمت 220000 دلار به مدت 5 سال است. دومین انتخاب متداول، اهدای کمک غیر قابل استرداد و بلاعوض حداقل 100000 دلار به صندوق تنوع اقتصادی این کشور است.

اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری

نحوه اخذ تابعیت دوگانه و پاسپورت دومینیکا

متقاضیان باید با یک نماینده واجد شرایط مانند شرکت های لیپ برای دریافت تابعیت دوگانۀ دومینیکا اقدام کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید
۰۲۱۲۲۰۲۱۸۴۴

قوانین جدید رفت و آمد بین کشورهای منطقه شنگن

تاریخ ارسال : 1401/03/12

منطقه شنگن به مجموعه ۲۶ کشور اروپایی اشاره دارد که طی یک توافق‌نامه چند جانبه‌ی بی نظیر، با هم متحد شده و به موجب آن امکان سفر آزاد در داخل و بین کشورهای عضو فراهم شده است. این توافق‌نامه به شهروندان عضو اتحادیه اروپا و شهروندان خارج از اتحادیه اروپا این امکان را می‌دهد تا آزادانه و بدون کنترل‌های مرزی به کشورهای عضو سفر کنند.

منطقه شنگن به مجموعه ۲۶ کشور اروپایی اشاره دارد که طی یک توافق‌نامه چند جانبه‌ی بی نظیر، با هم متحد شده و به موجب آن امکان سفر آزاد در داخل و بین کشورهای عضو فراهم شده است. این توافق‌نامه به شهروندان عضو اتحادیه اروپا و شهروندان خارج از اتحادیه اروپا این امکان را می‌دهد تا آزادانه و بدون کنترل‌های مرزی به کشورهای عضو سفر کنند.

تمامی این ۲۶ کشور اروپایی، در صدد تصویب قوانین جدید برای مهار شیوع کرونا ویروس هستند و از جمله قابل‌ توجه‌ترین این قوانین، محدودیت‌های جدید سفر، تمهیدات جدید ایمن‌سازی در برابر تهدیدها و روش‌های مختلف بازرسی مرزهای داخلی است. 

این اتحادیه در حال تست تاکتیک‌های جدیدی برای کمک به چالش‌های همسایگی است. مسئله اینجا است که سفر از کشوری به کشور دیگر، در چگونگی افزایش سرعت گسترش کرونا ویروس و چگونگی مهار آن، تاثیر بسیار زیادی داشته است. در ۱۴ دسامبر ۲۰۲۱، کمیسیون اروپا قوانین جدیدی را وضع کرده و امیدوار است به موجب آن، منطقه تقویت شود و در عین حال، برنامه عملیاتی جهت جلوگیری از حملات احتمالی آینده (چه از جانب تروریست‌ها و چه از جانب یک تهدید اپیدمیولوژیک دیگر) خواهد بود.

وبروس کرونا اولین چالشی نیست که گروهی از کشورهای منطقه در سال‌های اخیر با آن مواجه شده‌اند. در سال ۲۰۱۵، منطقه با بحران پناهنده‌هایی روبرو شد که برخی از اعضای منطقه را تحت فشار قرار داد تا کنترل مرزهای داخلی را از سر گیرند و کاملا برخلاف آنچه در توافق‌نامه بیان شده بود، عمل کنند. پس از مدت زمان کوتاهی، حملات تروریستی مداوم و تهدیدهای بیشتر اروپا منجر به کنترل‌های شدیدتر شد. با بروز خطر کووید-۱۹ که تیر خلاصی برای منطقه شنگن بود، کمیسیون اروپا به امید تجدید اعتماد در میان کشورهای عضو، دست به کار شد.

کمیسیون اروپا در یادداشت تفاهم‌نامه‌ای بیان کرد: “شنگن عامل محوری منطقه‌ی آزادی، ایمنی و عدالت و یک عنصر کلیدی، برای عملکرد بازار مشترک است و ایجاد آن، مزایای اجتماعی و اقتصادی قابل توجهی را برای جامعه اروپایی به همراه داشته است.”

اولین گامی که کمیسیون قصد دارد بردارد، بازنگری قوانین مرزی شنگن است. مطابق آنچه که برای منطقه در نظر گرفته شده است، تنها راهی که ممکن است بکار گرفته شود این است که قوانین در سراسر هر کشور و هر مرزی، به طور یکسان اعمال شود. زمانی که دولت‌های مستقل تصمیم به اعمال محدودیت‌ها یا کنترل‌های شدید می‌گیرند، قدرت اتحادیه را تضعیف می‌کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، کمیسیون امیدوار به تقویت امنیت در مرزهای خارجی کشورها است تا بتوانند نقل و انتقال‌های درون مرزی خود را آزادسازی نماید.

در طول پاندمی کرونا، گفت و شنودهایی وجود داشت مبنی بر اینکه کشورهای منطقه شنگن می‌بایست محدودیت‌های سفر را اعمال کنند و کشورهای عضو با فهرستی از مناطقی موافقت کردند که با مشکلات اپیدمیولوژیکی می‌توانستند مسائل و دغدغه‌هایی برای سایر کشورهای عضو ایجاد کنند. با این حال، تمام کشورهای عضو از این فهرست پیروی نکردند. کمیسیون اروپا امیدوار است آن را اصلاح کند که این امر، مجدد بر نیاز به اعتماد برای عملکرد منطقه تاکید می‌کند. قانون جدید ارائه شده، بیان می‌کند اقدامات اتخاذ شده در مرزهای خارجی می‌بایست به صورت یکسان در تمام ۲۶ کشور عضو منطقه شنگن اعمال شود.

قانون دیگری که در واقع جدید نیست اما مجددا در بین کشورها مورد تاکید قرار گرفته این است که کنترل‌ مرزهای داخلی تنها به عنوان آخرین راه حل استفاده شود. کمیسیون می‌گوید باید یک ارزیابی ریسک برای هر کشور عضو اتحادیه که معتقد است اجرای کنترل‌ها برای مدتی بیش از ۶ ماه نیاز دارد، وجود داشته باشد. هر کشوری به مدت 18 ماه از توافق‌نامه کنترل مرزی منحرف شده باشد، مورد بازنگری کمیسیون قرار خواهد گرفت و کمیسیون در مورد اینکه آیا این کنترل‌ها ضروری هستند یا خیر، نظر خواهد داد. همچنین کمیسیون اعلام کرده است کنترل مرزهای داخلی، به هیچ عنوان نباید برای مدت بیش از ۲ سال برقرار باشد.

برای کمک به حفظ این قانون، کمیسیون” اقدامات جایگزینی” را مطرح کرده است که امنیت را بدون بستن مرزهای داخلی افزایش خواهد داد. به عبارت دیگر، کمیسیون بیان کرده است کشورهای عضو باید به جای بستن دسترسی بین کشورها، اختیارات و بازرسی‌های منظم پلیسی‌شان را اجرا کنند. بررسی‌های بهداشتی عمومی نیز می‌تواند بر بستن مرزهای داخلی اولویت داشته باشد.

برای اطمینان از عملکرد این قوانین شنگن، کمیسیون خواستار بهبود همکاری، ارتباط و هماهنگی میان پلیس و مراکز بهداشت عمومی در کشورهای مختلف است.

در این یادداشت آمده است: “تمامی راه حل‌های پیشنهادی در معاهده جدید، در زمینه مهاجرت و پناهندگی، در مدیریت موثر مهاجرت، همکاری نزدیک‌تر، تقسیم مسئولیت در میان کشورهای عضو و یک چارچوب همبستگی لازم الاجرا، دخیل خواهد بود و در نتیجه منطقه شنگن را تقویت خواهد کرد”.

با این حال، کمیسیون تنها بر روی پلن A و B متمرکز نشده است. یکی از قوانین مطرح شده این است که کشورهای عضو باید برنامه اضطراری برای مواقعی که تهدیدی اکثریت آن کشور را تحت تاثیر قرار داده است و نمی‌توانند به روش‌های از پیش تعیین شده با آن مقابله کنند، طراحی کنند. در این بخش، کمیسیون اروپا فرض می‌کند ممکن است کشورهای مستقل برای مقابله با تهدیدات مجبور به ترک معاهده شوند. با این حال، سایر کشورهای عضو باید قادر به پیشنهاد یک راه حل احتمالی باشند و کنترل مرزهای داخلی باید تا حد امکان به طور یکسان و یکنواخت منظم باقی بماند تا این اطمینان حاصل شود که این تهدیدها به سایر کشورها سرایت نمی‌کند.

ایلوا یوهانسون، کمیسر امور داخلی در بیانیه‌ای اذعان کرده است: “پاندمی به وضوح نشان داد که منطقه شنگن برای اقتصاد و جوامع ما کلیدی است.” و در ادامه افزود: “با پیشنهادات امروز ما، می‌توانیم مطمئن باشیم که کنترل مرزها به عنوان آخرین راه حل، و بر اساس ارزیابی مشترک و تنها زمانی که نیاز باشد، مطرح می‌شود. ما ابزارهایی را در اختیار کشورهای عضو قرار می‌دهیم تا به چالش‌هایی که با آن مواجه شده‌اند، رسیدگی کنند. و همچنین این اطمینان را می‌دهیم که مرزهای خارجی اتحادیه اروپا از جمله در شرایطی که مهاجرین برای مقاصد سیاسی مورد استفاده قرار می‌دهند، با همدیگر مدیریت می‌کنیم.”

قوانین جدید بر روی کشورهای زیر تاثیر می‌گذارد:

  • اتریش
  • بلژیک
  • جمهوری چک
  • دانمارک
  • استونی
  • فنلاند
  • فرانسه
  • آلمان
  • یونان
  • مجارستان
  • ایسلند
  • ایتالیا
  • لتونی
  • لیختن اشتاین
  • لیتوانی
  • لوکزامبورگ
  • مالت
  • هلند
  • نروژ
  • لهستان
  • پرتغال
  • اسلواکی
  • اسلوونی
  • اسپانیا
  • سوئد
  • سوئیس

و اما دومینیکا جواهری بکر و دست نخورده در دل دریای کارائیب و جنوب شرقی فلوریدای آمریکا، در حال حاضر یکی از اعضای کشورهای مشترک‌المنافع بریتانیا است. لازم به ذکر است پاسپورت دومینیکا یکی از قوی‌ترین پاسپورت‌های دنیاست که به شما امکان سفر بدون ویزا به بیش از ۱۴۰ کشور در سراسر جهان از جمله انگلستان و بیشتر کشورهای مشترک‌المنافع انگلستان و تمامی کشورهای عضو منطقه شنگن را می‌دهد. با توجه به اینکه در حال حاضر دومینیکا در لیست کشورهای قرمز قرار ندارد، با داشتن پاسپورت دومینیکا به راحتی می توانید به بیشتر کشورهای حوزه شنگن و انگلیس سفر کنید.

اخذ پاسپورت دومینیکا، جزیره بهشتی کارائیب، با شرکت های لیپ

تاریخ ارسال : 1401/03/12

این روزها از گوشه و کنار درباره افراد بسیاری می‌شنویم که قصد اخذ شهروندی یک کشور دیگر و گرفتن پاسپورت دوم را دارند. شرکت های لیپ به عنوان یک شرکت مهاجرتی حرفه‌ای که سال‌هاست در این زمینه مشغول فعالیت است، هر روزه با تعداد بیشتری از متقاضیان برای گرفتن پاسپورت دوم روبرو می‌شود که بسیاری از این افراد درباره پاسپورت دومینیکا کنجکاو هستند. اما چرا در میان کشورهای مختلف جهان، دومینیکا تا این حد پرطرفدار شده است؟ اصلاً اخذ پاسپورت دوم با توجه به هزینه‌هایی که به همراه دارد، دارای چه مزایایی است؟ در این مطلب به تمام این سؤالات یک به یک پاسخ خواهیم داد.

این روزها از گوشه و کنار درباره افراد بسیاری می‌شنویم که قصد اخذ شهروندی یک کشور دیگر و گرفتن پاسپورت دوم را دارند. شرکت های لیپ به عنوان یک شرکت مهاجرتی حرفه‌ای که سال‌هاست در این زمینه مشغول فعالیت است، هر روزه با تعداد بیشتری از متقاضیان برای گرفتن پاسپورت دوم روبرو می‌شود که بسیاری از این افراد درباره پاسپورت دومینیکا کنجکاو هستند. اما چرا در میان کشورهای مختلف جهان، دومینیکا تا این حد پرطرفدار شده است؟ اصلاً اخذ پاسپورت دوم با توجه به هزینه‌هایی که به همراه دارد، دارای چه مزایایی است؟ در این مطلب به تمام این سؤالات یک به یک پاسخ خواهیم داد.

معرفی دومینیکا از نگاه شرکت های لیپ

دومینیکا یک جزیره رویایی با مساحت ۷۵۰ کیلومتر مربع در دل دریای کارائیب است که به “جزیره طبیعی کارائیب” شهرت دارد. افرادی که به این جزیره سفر کرده‌اند آن را به عنوان یک بهشت زیبا توصیف می‌کنند.‌ رودخانه‌های روان، چشمه‌های آب گرم فوق العاده و به طور کلی مناظر زیبای کارائیبی این جزیره را به یک کشور دوست داشتنی تبدیل کرده است و بدون شک آینده صنعت توریسم به سمت دریای کارائیب در حرکت است. افرادی که شهروندی این کشور را دارند می‌توانند بدون ویزا به بیش از ۱۴۰ کشور دنیا سفر کنند. تمام این موارد باعث شده است دومینیکا روز به روز طرفداران بیشتری پیدا کند.

گرفتن پاسپورت دوم چه کمکی به شما می‌کند؟

طبق تجربه شرکت های لیپ، بسیاری از افرادی که توانایی مالی خوبی دارند، اخذ پاسپورت دومینیکا را به عنوان یک راه سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنند. زیرا به گسترش کسب و کار و افزایش قدرت در مبادلات تجاری آنان نیز کمک می‌کند. البته افرادی هم هستند که دلایل دیگری برای این اقدام خود داشته باشند. در ادامه به برخی از مزایای مهم اخذ شهروندی دومینیکا اشاره خواهیم کرد.

آزادی عمل در تجارت

اگر صاحب یک کسب و کار حرفه‌ای و بزرگ هستید، شرکت های لیپ به شما اطمینان می‌دهد می‌توانید با گرفتن پاسپورت دومینیکا به راحتی با کشورهای بزرگ و موفق دنیا از آمریکا تا اروپا همکاری داشته باشید. این فرصتی است که به دست آوردن آن، بدون داشتن پاسپورت یک کشور معتبر، کار آسانی نیست.

سفر به نقاط مختلف جهان

می‌توان گفت اخذ شهروندی دومینیکا به نوعی هم فال است و هم تماشا. شما می‌توانید ضمن داشتن پاسپورت دومینیکا، هم در زمینه تجارت بین‌الملل پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته باشید و هم به راحتی به کشورهای مختلف دنیا سفر کنید و به تماشای زیبایی‌های مختلف بنشینید.

استفاده از مزایای مالیاتی

سرمایه‌گذاری در کشوری که امتیازات مالیاتی قابل توجهی برای سرمایه‌گذاران تازه وارد خود قائل است، یک مزیت بسیار مهم به حساب می‌آید. با اخذ شهروندی دومینیکا به مدت ۲۵ سال از معافیت کامل مالیاتی در این کشور بهره‌مند می‌شوید.

اخذ شهروندی برای تمام اعضای خانواده

افرادی که پاسپورت دومینیکا را دریافت می‌کنند می‌توانند همزمان برای بسیاری از اعضای خانواده خود از قبیل همسر، فرزندان مجرد زیر ۳۰ سال، پدر، مادر و حتی خواهر برادر زیر ۲۵ سال مجرد و … تابعیت کشور دومینیکا را دریافت کنند. در واقع مزایای اخذ شهروندی دومینیکا تنها به فرد اصلی تعلق نمی‌گیرد. بلکه اعضای خانواده او و همسرش  نیز می‌توانند از این مزایا بهره ببرند.

روش‌های پیشنهادی شرکت های لیپ برای گرفتن پاسپورت دومینیکا چیست؟

برای قرار گرفتن در این مسیر به یک راهنمای کاربلد و باسابقه نیاز خواهید داشت تا طبق شرایط شما، بهترین راه را جلوی پای‌تان بگذارد. به عنوان مثال ابتدا پاسخ این سؤالات را پیدا کنید:

  • میزان بودجه و سرمایه شما چقدر است؟
  • آیا اعضای خانواده شما را در این مسیر همراهی می‌کنند؟
  • دوست دارید سرمایه‌گذاری جدیدی را در دومینیکا تجربه کنید یا ترجیح می‌دهید صرفا شهروندی دوم داشته باشید؟

پس از پاسخ دادن به این سؤالات می‌توانید یکی از این دو مسیر اصلی را در پیش بگیرید:

  • پرداخت هزینه‌ای به عنوان کمک بلاعوض به دولت دومینیکا برای گسترش فعالیت‌های اقتصادی، کشاورزی، تولیدی و …
  • سرمایه‌گذاری در هتل‌های تایید شده، املاک و مستغلات

مشاوران شرکت های لیپ با توجه به شرایط کنونی و اهداف و انگیزه‌های شما از گرفتن پاسپورت کشور دومینیکا، بهترین جزئیات بهترین مسیر را در اختیارتان خواهند گذاشت.

در کمتر از شش ماه پاسپورت دومینیکا را دریافت کنید

نکته بسیار مهم درباره اخذ شهروندی کشور زیبای دومینیکا این است که در مدت زمانی کوتاه می‌توان تمام پروسه اخذ پاسپورت را انجام داد. همچنین برای  اخذ شهروندی این کشور  نیازی به دانش زبان انگلیسی، مراجعه به سفارت و مصاحبه، رفت و آمد یا حضور در دومینیکا نخواهید داشت.

با این حساب می‌توان گفت اخذ پاسپورت دومینیکا یک راه عالی برای داشتن روابطی گسترده با کشورهای مختلف، توسعه کسب و کار و البته داشتن یک زندگی بی‌دغدغه است. شرکت های لیپ در این مسیر همراه شما خواهد بود تا بتوانید با آگاهی کافی و بدون چالش، به شهروندی دومینیکا دست پیدا کنید.

تالیف و ترجمه توسط گروه مهاجرتی های لیپ

هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.

02122021844

www.hligco.com

اهمیت تحصیل در انگلیس

تاریخ ارسال : 1401/03/12

ایرانیان متقاضی تحصیل در انگلستان برای اخذ ویزای تحصیلی در گام نخست می‌بایست پذیرش تحصیلی مورد نظر خود را دریافت نموده و سپس با ارائه مدارک بانکی، تمکن مالی و دیگر اسناد مورد نیاز، اقدام به اخذ ویزا نمایند.

ایرانیان متقاضی تحصیل در انگلستان برای اخذ ویزای تحصیلی در گام نخست می‌بایست پذیرش تحصیلی مورد نظر خود را دریافت نموده و سپس با ارائه مدارک بانکی، تمکن مالی و دیگر اسناد مورد نیاز، اقدام به اخذ ویزا نمایند.

در بیشتر موارد حتی با داشتن پذیرش تحصیلی از بهترین و معتبرترین دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، پس از بررسی مدارک و اسناد با درخواست ویزا موافقت نمی‌شود و متقاضیان نمی‌توانند برای ادامه تحصیل وارد انگلستان شوند.

 

پاسپورت دومینیکا یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین پاسپورت‌هایی می‌باشد که در سال‌های اخیر با تقاضای قابل توجهی مواجه می‌باشد. از دلایل اصلی افزایش تقاضای پاسپورت دومینیکا، علاقه‌مند بودن افراد برای تحصیل در انگلیس می‌باشد. چرا که اخذ پاسپورت این کشور از مزیت‌های بسیاری برخوردار می‌باشد. متقاضیان می‌توانند با در اختیار داشتن گذرنامه دومینیکا به راحتی فرصت تحصیل در کشورهای متعددی را داشته باشند. تنها هدف دریافت پاسپورت دومینیکا، زندگی و اقامت در این کشور نمی‌باشد، بلکه هدف اصلی دریافت فرصت سفر به بسیاری از کشورهای دیگر مانند انگلستان بدون نیاز به داشتن ویزا می‌باشد.

آیا می‌دانید شهروندان دومینیکا برای ورود به دانشگاه‌های بین‌المللی انگلیسی زبان نیاز به ارائه مدرک زبان ندارند؟ به دلیل اینکه زبان رسمی کشور دومینیکا انگلیسی است. با پاسپورت دومینیکا برای ادامه تحصیل در بهترین کشورهای دنیا دیگر نیازی به ویزا نخواهید داشت. می‌توانید بدون ویزا وارد خاک کشور مقصد به طور مثال انگلیس شوید، پذیرش تحصیلی خود را در داخل خاک کشور مورد نظر دریافت کنید، سپس درخواست مجوز تحصیل بدهید.

با توجه به موارد مذکور با داشتن پاسپورت دومینیکا شما و فرزندانتان می‌توانید بدون هیچ محدودیتی و سپری کردن مراحل دشوار اخذ ویزا، در هر مقطع تحصیلی و در هر موسسه و مرکز آموزشی دلخواه خود مشغول به تحصیل شوید.

 

اخذ پاسپورت دومینیکا

پاسپورت دومینیکا به عنوان پاسپورت دوم مورد استقبال بسیاری از مخاطبان و گردشگران در سراسر نقاط دنیا قرار گرفته است. پاسپورت دوم نشان دهنده دو ملیتی بودن افراد می‌باشد. دریافت پاسپورت کشور دومینیکا این فرصت را به گردشگران و سرمایه‌گذاران می‌دهد تا بدون نیاز به ویزا در هر لحظه و زمان به چندین کشور سفر داشته باشند. از مزیت‌های اخذ پاسپورت کشور دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری یا کمک بلاعوض به این کشور  می‌توان به امکان دریافت پاسپورت برای همسر و فرزندان نیز اشاره نمود. دومینیکا جزیره‌ای در دریای کارائیب بوده و نام رسمی آن مشترک‌المنافع دومینیکا می‌باشد. اقتصاد این کشور کاملا وابسته به صنعت گردشگری، کشاورزی و اعطای شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری می‌باشد.

معافیت آزمون زبان انگلیسی برای شهروندان دومینیکا

آیا می‌دانید در صورتی که بخواهید اقامت کشوری انگلیسی زبان را به دست آورید به عنوان یک شهروند دومینیکایی معاف از آزمون زبان هستید؟

اخذ اقامت دائم کشور انگلستان یکی از اهداف اصلی مهاجرت به این کشور می‌باشد. در نظر داشته باشید که فرد در طول مدت اقامت خود باید مالیات‌های خود را پرداخت نماید. هم چنین برای زندگی در این کشور از درآمد مالی مناسبی برخوردار باشد. زبان مورد نیاز برای اقامت و تحصیل در این کشور زبان انگلیسی می‌باشد. که افراد  با در دست داشتن شهروندی و تابعیت دومینیکا نیاز انجام مصاحبه سنجش زبان انگلیسی برای اقامت در انگلیس را نخواهند داشت. سفر و اقامت در انگلیس دارای روش‌های مختلف بوده و افراد می‌توانند از طریق سرمایه‌گذاری، تحصیل، ثبت شرکت و کارآفرینی فرصت سفر و اقامت در این کشور را داشته باشند.

 

تالیف و ترجمه توسط گروه مهاجرتی های لیپ

هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد

02122021844

www.hligco.com

تفاوت دومینیکا و دومینیکن

تاریخ ارسال : 1401/03/12

در سال‌های اخیر اخذ تابعیت دوم برای افرادی که در کشورهایی با شرایط دشوار زندگی می کنند، از دغدغه های اصلی به حساب می آید. به عنوان مثال در برخی کشورها از جمله ایران که به دلیل تحریم‌های مختلفی که بر شرایط اقتصادی و اجتماعی افراد تحمیل شده و تاثیرات بسیاری را در روند زندگی و کسب و کارشان ایجاد کرده است، مهاجرت و دریافت تابعیت دوم یکی از مسائل قابل تامل به شمار می‌آید.

 در سال‌های اخیر اخذ تابعیت دوم برای افرادی که در کشورهایی با شرایط دشوار زندگی می کنند، از دغدغه های اصلی به حساب می آید.

به عنوان مثال در برخی کشورها از جمله ایران که به دلیل تحریم‌های مختلفی که بر شرایط اقتصادی و اجتماعی افراد تحمیل شده و تاثیرات بسیاری را در روند زندگی و کسب و کارشان ایجاد کرده است، مهاجرت و دریافت تابعیت دوم یکی از مسائل قابل تامل به شمار می‌آید.

برای اقدام به این امر با توجه به شرایط موجود، انتخاب مقصدی که با پایین‌ترین میزان سرمایه‌گذاری و در کوتاه‌ترین زمان تابعیت دوم را اعطا کند، مهم‌ترین قدم در این مسیر می‌باشد.

با توجه به هزینه‌های بالای مهاجرت و نیاز به حضور فیزیکی در کشور مقصد، کشور دومینیکا که بدون شرط حضور تابعیت، اقامت و همچنین پاسپورت دوم شما را در کمتر از ۶ ماه ارائه می‌دهد، به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های اخذ تابعیت دوم می‌باشد.

کشور دومینیکا با ارائه برنامه شهروندی اقتصادی تحت گزینه‌های کمک مالی به دولت و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های عمرانی، تابعیت و پاسپورت دومینیکا را به متقاضیان اعطا می‌کند.

در این روش فقط با ۱۰۰ هزار دلار می‌توانید از طریق کمک مالی به دولت دومینیکا و بدون شرط حضور، در کمتر از ۶ ماه پاسپورت کشوری را به دست آورید که به شما این امکان را می‌دهد که بدون ویزا به بیش از ۱۴۰ کشور دنیا سفر کنید.

در بیشتر مواقع شباهت اسمی بین دو کشور دومینیکا و جمهوری دومینیکن همه را در تشخیص آنها به اشتباه می‌اندازد. خصوصا که این دو کشور در یک منطقه جغرافیایی واحد قرار دارند. این دو کشور با تفاوت‌های بسیار، اما در یک منطقه قرار دارند که معمولاً باعث می‌شود آنها را با هم اشتباه بگیرند.

در این مقاله می‌کوشیم تفاوت‌های عمده این دو کشور که نام‌های تقریباً مشابه دارند را با هم مقایسه کنیم. کشور دومینیکا با ارائه برنامه اخذ تابعیت از طریق سرمایه‌گذاری، بیشتر مورد توجه افراد در دنیا بوده است و سرمایه‌گذاران ایرانی نیز به این برنامه مهاجرتی روی خوش نشان داده و از آن استقبال کرده‌اند.

دومینیکا و دومینیکن دو کشور متفاوت در دریای کارائیب می‌باشند.

از آنجا که برای افراد گردشگر و اشخاصی که قصد اخذ تابعیت دومینیکا را دارند، ممکن است در خصوص تفاوت این دو کشور و نزدیکی نام آنها به یکدیگر سوالاتی ایجاد شود، در ادامه در خصوص دومینیکا و دومینیکن بیشتر توضیح خواهیم داد.

آشنایی با دومینیکا و دومینیکن:

دومینیکا:

دومینیکا جزیره‌ای است که از لحاظ جغرافیایی در جنوب گوادلوپ و در شمال مارتینیک قرار دارد. پایتخت دومینیکا شهر روسو می‌باشد.

از لحاظ جمعیت‌شناسی، بیشتر مردمان این منطقه دارای نژاد آفریقایی است.

باید در نظر داشت که مساحت این جزیره در حدود ۷۵۰ هزار مترمربع است و حدود ۷۵ هزار نفر نیز در آن زندگی می‌کنند.
جزیره دومینیکا از لحاظ زمین‌شناسی دارای بافت آتشفشانی است اما کوه‌های آتشفشانی آن نیمه فعال بوده و سال هاست که فورانی نداشته‌اند و خاک حاصلخیز آن، امروزه بستر مناسبی را برای پرورش محصولات کشاورزی فراهم نموده است.

دومینیکا دارای مناطق گردشگری طبیعی است که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جلب می‌نماید. جالب است بدانید این جزیره تا سال ۱۹۷۸ در استعمار انگلیس بوده و پس از آن مستقل شده است. زبان رسمی این کشور انگلیسی می‌باشد که یکی دیگر از ویژگی‌های مهم آن به حساب می‌آید.

دومینیکا توسط کریستف کلمب کشف شد. زمانیکه وی پا به این جزیره گذاشت، روز یکشنبه بود. به همین دلیل آن را دومینیکا به معنای یکشنبه در زبان لاتین نام نهاد.
باید در نظر داشت که دومینیکا یک کشور رو به رشد است و مسئولان آن برای آن که به درآمد لازم برای گسترش فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی خود دست یابند، اقدام به فروش پاسپورت دومینیکا می‌نمایند.

با توجه به مزایای پاسپورت آن، امروزه افراد زیادی خواهان اخذ پاسپورت دومینیکا می‌باشند.

شما با پاسپورت این کشور می‌توانید به بیش از ۱۴۰ کشور دنیا بدون نیاز به ویزا سفر نمایید. همچنین باید در نظر داشته باشید که سریع ترین زمان صدور پاسپورت و کمترین هزینه به کشور دومینیکا تعلق دارد و در کمتر از ۶ ماه می‌توانید پاسپورت دومینیکا را دریافت کنید.

دومینیکن

جمهوری دومینیکن، جزیره‌ای در بخش شرقی جزیره هیسپانیولا در آب‌های کارائیب می‌باشد.

پایتخت این جزیره شهر سانتودومینگو می باشد و برخلاف دومینیکا، زبان رایج این کشور اسپانیایی بوده و از لحاظ جمعیت نیز از تراکم بالاتری نسبت به دومینیکا برخوردار است.

این جزیره در ابتدا مستعمره اسپانیا بوده و سپس به فرانسه واگذار شد. اما سال‌ها بعد و طی جنگ‌های بسیار، این کشور مجدد به اسپانیا بازگردانده شد.

مزایای پاسپورت دومینیکا

به صورت کلی دومینیکا و دومینیکن دو جزیره و دو کشور متفاوت می‌باشند که از لحاظ سیاست، جغرافیا و فرهنگ دارای تفاوت‌های بسیاری می‌باشند.

بسیاری از افراد که قصد اخذ تابعیت دومینیکا را دارند، در ابتدا این کشور را با جمهوری دومینیکن به اشتباه می‌گیرند اما در حقیقت این دو جزیره دارای ساختارهای مختلفی هستند. شما امروزه از دو روش بسیار آسان سرمایه‌گذاری و کمک مالی به دولت دومینیکا می‌توانید پاسپورت و شهروندی آن را دریافت نمایید.

باید در نظر داشته باشید که برای دریافت پاسپورت این کشور مدرک زبان و حضور فیزیکی الزامی نیست و تنها با سرمایه‌ای بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار دلار آمریکا می‌توانید پاسپورت این کشور را به دست آورید.


یکی از مزیت‌های اصلی اخذ پاسپورت دومینیکا، این است که پاسپورت این کشور تا ۱۰ سال اعتبار دارد و قابل انتقال به فرزندان متولد نشده نیز می‌باشد لذا به راحتی از این طریق خواهید توانست برای خانواده خود نیز تابعیت دومینیکا را دریافت نمایید.

شما با پاسپورت دومینیکا می‌توانید به بیش از ۱۴۰ کشور دنیا بدون ویزا سفر کنید ولی با پاسپورت دومینیکن تنها مجوز ورود بدون ویزا به ۶۵ کشور دنیا را دارید.

با پاسپورت دومینیکا می‌توانید آزادانه به کشورهای عضو حوزه شنگن و همچنین انگلستان سفر کنید، این در حالیست که پاسپورت دومینیکن این امکان را به دارندگان آن نمی‌دهد.

باید توجه داشته باشید که امروزه در بین کشورهای موجود، دومینیکا در سریع ترین زمان ممکن پرونده مهاجرتی شما را بررسی نموده و برای شما تابعیت صادر می‌کند. در صورتی که مدارک شما کامل باشد، بین ۴ تا ۶ ماه می‌توانید پاسپورت این کشور را دریافت نمایید.

تفاوت دومینیکا و دومینیکن


صفحه 6 از 11