تابعیت دومینیکا

تاریخ ارسال : 1401/04/29

درباره تابعیت دومینیکا چه می‌دانید؟ چگونه می‌توان پاسپورت این کشور را دریافت کرد؟ قبل از هر چیز بهتر است بدانید که دومینیکا نام جزیره‌ای در حوزه کارائیب است که به دلیل داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد و طبیعت بی نظیر ،مورد توجه افراد بسیار زیادی در سراسر جهان قرار گرفته است. این کشور علاوه بر طبیعتی بکر و دیدنی،یکی از بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری به حساب می آید.

تابعیت دومینیکا و مزایای دریافت آن

درباره تابعیت دومینیکا چه می‌دانید؟ چگونه می‌توان پاسپورت این کشور را دریافت کرد؟ قبل از هر چیز بهتر است بدانید که دومینیکا نام جزیره‌ای در حوزه کارائیب است که به دلیل داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد و طبیعت بی نظیر ،مورد توجه افراد بسیار زیادی در سراسر جهان قرار گرفته است. این کشور علاوه بر طبیعتی بکر و دیدنی،یکی از بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری به حساب می آید.
همچنین این کشور عضو سازمان ملل متحد است و به همین دلیل با داشتن پاسپورت دومینیکا، می‌توانید به کشورهای حوزه شنگن نیز سفر کنید. اگر شما هم قصد کسب اطلاعات بیشتر درباره ارزش تابعیت دومینیکا را دارید، حتما تا پایان این مطلب با ما همراه شوید.

تابعیت دومینیکا و ارزش آن

همانطور که می‌دانید، پاسپورت سندی معتبر است که نشان می‌دهد شما دارای تابعیت چه کشوری می‌باشید. پاسپورت دومینیکا نیز نشان دهنده‌ی تابعیت این کشور است. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که پاسپورت این کشور از اهمیت اعتبار بالایی برخوردار است و در مقام 34 ام جهانی قرار گرفته است .پاسپورت دومینیکا امکان سفر به بیش از 140 کشور را برای دارنده آن فراهم می‌کند که یکی از مهم ترین مزایای آن به شمار می آید.

علاوه بر این با دارا بودن این پاسپورت امکان صدور ویزا فرودگاهی برای برخی کشورها امکان پذیر است. یکی دیگر از دلایل برتری پاسپورت این کشور نسبت به دیگر کشورها این است که دارندگان پاسپورت دومینیکا امکان سفر بدون ویزا به کشورهای اروپایی و همچنین انگلستان را دارند. همچنین می‌توانید در همه کشورها به راحتی اقدام به افتتاح حساب بانکی کنید.

به نظر شما اعتبار تابعیت دومینیکا چقدر است؟ لازم به ذکر است که پاسپورت دومینیکا اعتباری 5 ساله برای افراد زیر 16 سال و اعتباری  10 ساله برای افراد بالاتر از 16 سال دارد. علاوه بر این،امکان تمدید آن به صورت مادام العمر نیز وجود دارد. خوب است بدانید که امکان انتقال تابعیت شهروندان به نسل‌های بعدی نیز از دیگر ویژگی های تابعیت دومینیکا می باشد.این بدین معناست که فرزندان دارندگان این گذرنامه نیز می‌توانند این پاسپورت را دریافت کنند و از مزایای بی نظیر آن بهره مند شوند.

مزایای تابعیت دومینیکا


1. الزامی برای حضور فیزیکی در دومینیکا وجود ندارد.
2. در صورت عدم اقامت در این کشور، فرد از پرداخت مالیات معاف است.
3. امکان اقامت کامل در دومینیکا و برخورداری از تمامی مزایای شهروندی وجود دارد.
4. در فرآیند دریافت این پاسپورت، نیازی به مدرک تحصیلی نیست.
5. تابعیت اصلی سرمایه گذار حفظ می‌شود.
6. در فرایند دریافت آن نیازی به مدرک تخصصی و یا مدرک زبان نیست.
7. بدون دریافت ویزا می‌توان به بیش از 140 کشور دنیا سفر کرد.
8. پاسپورت این کشور امکان اقامت و تحصیل در اروپا و انگلستان را فراهم می‌کند.

تابعیت دوم چیست؟ چگونه می‌توان نسبت به دریافت آن اقدام کرد؟

حتما تا به حال عبارت پاسپورت دوم یا تابعیت دوم به گوشتان خورده است. همان طور که می‌دانید داشتن تابعیت دوم به این معنا است که فرد به صورت همزمان تابعیت دو کشور مختلف را دارد و شهروند هر دو کشور محسوب می شود.

داشتن پاسپورت دوم مزایای بسیار زیادی را در اختیار فرد قرار می‌دهد. به عنوان مثال تابعیت دوم این امکان را فراهم می‌کند که در کشورهای مشترک المنافع، کشورهای عضو اتحادیه اروپا و انگلیس، بدون نیاز به ویزا اقامت داشته باشید.علاوه بر این،امکان افتتاح حساب بانکی و ثبت شرکت در کشورهای عضو اتحادیه اروپا نیز وجود خواهد داشت.

از مزایای تابعیت دوم دومینیکا میتوان به معافیت مالیاتی اشاره کرد.کشور دومینیکا معافیت مالیاتی بر درآمد ،دارایی و ارث برای شهروندان خود اعمال کرده است که یکی از ویژگی های مهم تابعیت این کشور می باشد.
همچنین بدون نیاز به رد تابعیت فعلی خود می توانید تابعیت دوم را دریافت نمایید.

روش‌های دریافت تابعیت دومینیکا

برای اخذ پاسپورت دومینیکا روش‌های گوناگونی وجود دارد. در واقع شما با دارا بودن تابعیت ایرانی، می‌توانید با چندین روش ساده اقدام به دریافت این پاسپورت کنید. این روش‌ها عبارتند از:


1. از طریق خرید ملک یا خرید سهام هتل های تایید شده دولت
متقاضیان دریافت تابعیت دومینیکا می‌توانند اقدام به خرید ملک‌های مورد تایید در این کشور کنند. ملک خریداری شده بایستی دارای حداقل ارزش 200 هزار دلار باشد. علاوه بر این ملک بایستی حداقل 3 سال توسط متقاضی حفظ شود.


2. از طریق ازدواج
ازدواج با یک تبعه دومینیکا یکی دیگر از روش های دریافت تابعیت دومینیکا می باشد.پس از گذشت 6 ماه از ازدواج، افراد می توانند اقدام به دریافت پاسپورت کنند. همچنین برای دریافت پاسپورت به این روش بایستی حدود 3 سال در این جزیره اقامت داشته باشید و مدارک معتبر و ترجمه شده ازدواج را به اداره مهاجرت تحویل دهید.


3. از طریق کمک بلاعوض به صندوق دولت
برای دریافت تابعیت و شهروندی دومینیکا می‌توان از طریق اهدای پول و کمک بلاعوض نیز اقدام کرد. بدیهی است که مبلغ اهدا شده در اختیار دولت دومینیکا قرار می‌گیرد و قابل برگشت نخواهد بود.


4. از طریق تولد
همانطور که می‌دانید اگر فردی از والدینی با تابعیت دومینیکا متولد شود، به طور خودکار شهروند این کشور محسوب شده و می‌تواند تابعیت دومینیکا را دریافت کند. علاوه بر این فرزندانی که از والدینی با تابعیت دیگر در خاک این کشور متولد شوند نیز تابعیت دومینیکا خواهند داشت. این افراد با در دست داشتن گواهی تولد می‌توانند پاسپورت این کشور را دریافت کنند.

مراحل دریافت پاسپورت دومینیکا

همان طور که اشاره شد برای دریافت پاسپورت این کشور بایستی یکی از شرایط فوق را دارا باشید. برای اطلاع از بهترین و ساده‌ترین روش ،پیش از هرگونه اقدامی باید با گروهی متخصص و مجرب در این حوزه مشورت کرده و اطلاعات لازم را جمع آوری کنید. نمایندگی‌های مختلفی در این حوزه فعالیت می‌کنند که شما بایستی از بین این نمایندگی‌ها، معتبرترین را انتخاب کنید. همانطور که گفته شد برای سرمایه گذاری در این کشور، می‌توانید از طریق خرید ملک یا اهدای پول به دولت اقدام کنید. پرونده شما به این کشور ارسال شده و بررسی آن شروع می‌شود. حدود 2 الی 3 پس از ارسال پرونده دولت دومینیکا پاسخ قطعی را به شما اعلام خواهد کرد. سپس اقدام به پرداخت هزینه بلاعوض می کنید تا پاسپورت و شناسنامه دومینیکایی خود را دریافت کنید.

کلام پایانی

ما در این مطلب درباره شرایط و مزایای تابعیت دومینیکا صحبت کردیم و دانستیم که تابعیت این کشور مزایای بی‌شماری برای دارنده آن دارد. برای دریافت پاسپورت دومینیکا می‌توانید با مشاوران مجرب ما در این حوزه مشورت کرده و با در اختیار داشتن اطلاعات کافی، تصمیم خود را نهایی کنید.
در پایان امیدواریم که این مطلب برای علاقه مندان به این حوزه مفید واقع شده باشد.

خرید پاسپورت دوم

تاریخ ارسال : 1401/04/29

بسیاری از مردم در سراسر جهان، به فکر خرید پاسپورت دوم هستند.در واقع پاسپورت دوم این امکان را فراهم می کند که افراد به کشورهای خارجی بدون اخذ ویزا سفر کنند. این افراد می‌توانند به راحتی از طریق سرمایه‌گذاری برای اخذ پاسپورت دوم اقدام نمایند. طبیعتا این موضوع به نفع این دسته از افراد می‌باشد، چون در وقت و هزینه آنان صرفه جویی می‌شود.

خرید پاسپورت دوم  چگونه است؟

بسیاری از مردم در سراسر جهان، به فکر خرید پاسپورت دوم هستند.در واقع پاسپورت دوم این امکان را فراهم می کند که افراد به کشورهای خارجی بدون اخذ ویزا سفر کنند. این افراد می‌توانند به راحتی از طریق سرمایه‌گذاری برای اخذ پاسپورت دوم اقدام نمایند. طبیعتا این موضوع به نفع این دسته از افراد می‌باشد، چون در وقت و هزینه آنان صرفه جویی می‌شود.

حال می‌خواهیم بدانیم خرید پاسپورت دوم چگونه است؟ معمولا اول باید اقامت قانونی و طولانی مدت یک کشور دیگر را داشته باشید.( بعد از بررسی قوانین و دستورالعمل آن کشور)، سپس از طریق تابعیت آن کشور می‌توانید برای پاسپورت دوم اقدام کنید. مورد بعدی که به آن نیاز دارید؛ ازدواج و همچنین تمایل به بچه‌دار شدن در یک کشور خارجی است. البته در کشورهای مختلف شرایط متفاوت است.
امری که باعث جذب طرفداران زیادی در رابطه با این موضوع شده است، سرمایه‌گذاری در کشور مقصد می‌باشد. چرا که مسیر را برای افراد، بسیار ساده و آسان کرده است. برای مثال: برخی از کشورها برای املاک و مستغلات خود، برخی دیگر جهت کمک مستقیم به صندوق توسعه اقتصادی دولت و گروهی نیز برای اوراق قرضه دولتی ،روش های متنوع سرمایه‌گذاری را در نظر گرفته‌اند.

بهترین کشورها برای خرید پاسپورت دوم از طریق سرمایه‌گذاری:

روند خرید پاسپورت دوم در اکثر کشورها یکسان است، اما بعضی از کشورها پاسپورت اتحادیه اروپا مانند مونته نگرو و بعضی دیگر پاسپورت مشترک‌المنافع را ارائه می‎‌دهند. سرمایه‌گذاری در کشورها یکی از سریع‌ترین و راحت‌ترین شیوه های اخذ پاسپورت دوم است.
کشورهایی هستند که فرآیند آسان و سریع‌تری را در اختیار افراد برای خرید پاسپورت دوم قرار می‌دهند. برای مثال کشورهای: سنت کیتس، دومینیکا، گرانادا، آنتیگوا و باربودا، سنت لوسیا.

آشنایی با کشور های ارائه دهنده پاسپورت دوم:

کشور سنت کیتس و نویس: اگر می‌خواهید خرید پاسپورت دوم را تجربه کنید، کشور سنت کیتس و نویس گزینه مناسبی است. این کشور به ” پدر شهروندی از طریق سرمایه گذاری” معروف است، چون اولین کشوری است که در سال ۱۹۸۴، برنامه شهروندی خود را از طریق سرمایه‌گذاری، راه اندازی کرده است. اگر شهروند این کشور باشید می‌توانید با پاسپورت دوم خود به بیش از ۱۴۰ کشور، سفر کنید. این برنامه در طول سال‌های گذشته پیشرفت زیادی کرده و  مقرون به صرفه‌تر و آسان‌تر نیز شده است. برای دریافت پاسپورت این کشور، تنها نیاز است در املاک و مستغلات این کشور سرمایه‌گذاری کنید تا ظرف ۶ ماه پاسپورت دوم خود را تحویل بگیرید. در حال حاضر این کشور به شهروندان ایرانی تابعیت اعطا نمی‌کند.

کشور گرانادا:

یکی دیگر از کشورهای مشترک‌المنافع کارائیب، که به افراد برای خرید پاسپورت دوم  از طریق سرمایه‌گذاری کمک می‌کند؛ گرانادا است. در این کشور نیز سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات یا کمک به منابع دولتی برای اخذ گذرنامه دوم الزامی است.کشور گرانادا به شهروندان ایرانی خدمات اعطای تابعیت نمی‌دهد.

کشور آنتیگوا و باربودا:

این جزایر از معروف ترین مقاصد گردشگری، در کارائیب هستند. برای دریافت پاسپورت این کشورها باید، در املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری کنید یا مبلغی را به صندوق توسعه دولت اهدا نمایید. در این صورت می‌توانید به بیش از ۱۴۰ کشور سفر کنید. توسط این کشور می‌توانید طی ۳ یا ۴ ماه پاسپورت خود را دریافت نمایید. این کشور به شهروندان ایرانی خدمات اعطای تابعیت نمی‌دهد.

کشور سنت لوسیا:

تفاوت این کشور با بقیه کشورها در نوع سرمایه‎‌گذاری است. برای دریافت پاسپورت دوم این کشور باید، در اوراق قرضه دولتی سرمایه‌گذاری نمایید. این کشور به شهروندان ایرانی خدمات اعطای تابعیت نمی‌دهد.

کشور دومینیکا:

کشور دومینیکا در میان کشورهایی که ذکر شد،بهترین و مناسب ترین و همچنین کم هزینه ترین روش را در اختیار متقاضیان قرار داده است.

خرید پاسپورت دوم طبق برنامه شهروندی اقتصادی دومینیکا، برای افراد بالای ۱۸ سال و بدون پیشینه ،بدون نیاز به مدرک زبان و مدارک تحصیلی و تخصصی، تنها با پرداخت ۱۰۰ هزار دلار در کمتر از ۶ ماه و بدون شرط حضور در دسترس می باشد. پاسپورت دومینیکا سفر بدون ویزا به ۱۴۴ کشور دنیا را امکان پذیر می سازد که کشورهای عضو حوزه شنگن و انگلستان نیز در لیست مقاصد بدون ویزا برای دارندگان این پاسپورت قرار دارد.

اخذ پاسپورت دومینیکا

این کشور نیز مانند کشور سنت کیتس از طریق سرمایه‌گذاری در املاک، یا خرید سهام هتل‌های در حال ساخت و همچنین پرداخت پول در قالب کمک به دولت، به متقاضیان، پاسپورت دوم ارائه می‌دهد. همچنین این اجازه را به افراد می‌دهد تا بتوانند برای همسر، فرزند، والدین وابسته، و خواهر و برادر مجرد زیر ۲۵ سال خود و همسر، پاسپورت این کشور را دریافت کنند.

مزایای خرید پاسپورت دوم:

خرید پاسپورت دوم دارای مزایای زیر است:

می‌تواند به افراد کمک کند تا مشکلات و موانع برای اخذ ویزا را از بین ببرند.
با پاسپورت دوم می‌توانید دسترسی راحت‌تر و بی دردسرتر به سایر کشورها داشته باشید.
سفری آسان به کشورهای مختلف از جمله تمام کشورهای قاره اروپا بدون اخذ ویزا برای شما امکان پذیر می‌شود.
اقامت طولانی مدت در کشور مقصد برای شما فراهم می‌گردد.

سفر با پاسپورت دومینیکا

تاریخ ارسال : 1401/04/29

سفر با دو پاسپورت مختلف یکی از شانس هایی است که درِ خانه یِ افراد دارای تابعیت مضاعف را زده است! آیا می دانید افراد دارای تابعیت مضاعف چه افرادی هستند و چگونه شانس استفاده از دو پاسپورت به آن ها روی آورده است؟!

چگونه با دو پاسپورت سفر کنیم؟

افراد دارای تابعیت مضاعف و شانس سفر با دو پاسپورت مختلف!

سفر با دو پاسپورت مختلف یکی از شانس هایی است که درِ خانه یِ افراد دارای تابعیت مضاعف را زده است! آیا می دانید افراد دارای تابعیت مضاعف چه افرادی هستند و چگونه شانس استفاده از دو پاسپورت به آن ها روی آورده است؟!

افراد دارای تابعیت مضاعف افرادی هستند که بیش از یک شهروندی داشته و از همین رو بیش از یک پاسپورت دارند.

حال ممکن است این سوال ذهنتان را به خود درگیر کرده باشد که این افراد چگونه موفق به کسب بیش از یک شهروندی و در نتیجه اخذ بیش از یک پاسپورت شده اند؟

گاهی ماجرا به اصل و نسب فرد باز می گردد. اگر والدین فردی از دو ملیت مختلف باشند، خودِ فرد نیز دو ملیتی خواهد بود. چنین فردی از آن جهت که دارای تابعیت مضاعف است، مشمول دریافت پاسپورت کشور مادری و پاسپورت کشور پدری خواهد بود.

گاهی پدر و مادر از یک ملیت هستند، اما فرزند آن ها در کشوری غیر از وطنشان متولد می شود. در چنین شرایطی نیز فرد از تابعیت مضاعف برخوردار بوده و علاوه بر پاسپورت کشوری که در آن متولد شده است، از پاسپورت وطن پدر و مادرش نیز بهره مند می شود.

اگر فکر می کنید تنها اصل و نسب است که می تواند شما را به یک فرد دارای تابعیت مضاعف تبدیل کند، باید خدمتتان عارض شویم که اشتباه می کنید. اگر تابعیت کشوری دیگر را اخذ نموده و یا با شخصی از یک کشور دیگر ازدواج کنید، شما هم یک فرد دو تابعیتی بوده و می توانید از دو پاسپورت بهره ببرید!

شاید از خودتان بپرسید: استفاده از کدام پاسپورت برای من که یک شخص دارای تابعیت مضاعف و دو پاسپورت مختلف هستم، مناسب تر است؟

انتخاب پاسپورت مناسب در زمان سفر با دو پاسپورت

بهترین پیشنهاد برای مسافران دارای تابعیت مضاعف سفر با پاسپورتی است که مسافرت را برای فرد آسان تر می کند. داشتن دو پاسپورت دارای مزایای متعدد و متنوعی است. گاهی یک پاسپورت اجازه دسترسی به ویزاهای آنلاین یا ورود بدون ویزا به یک کشور را صادر می کند. این در حالی است که پاسپورت دیگر چنین نبوده و این امکان را فراهم نمی سازد. شما کدام یک از این دو پاسپورت را برای مسافرت انتخاب می کنید؟!

خودتان را جای فردی که دارای تابعیت مضاعف آمریکایی- کوبایی است و قصد دارد به برزیل سفر کند، بگذارید. اگر قرار باشد مناسب ترین پاسپورت را در زمانی که امکان سفر با دو پاسپورت آمریکا و کوبا را دارید، انتخاب کنید؛

کدام گزینه را بر می گزینید؟

اگر پاسختان پاسپورت کوبایی است، باید خدمتتان عرض کنیم که در این صورت برای سفر به برزیل باید از سفارت ویزا بگیرید. این در حالی است که برای سفر با پاسپورت آمریکایی نیازی به ویزا نداشته و حتی می توانید به مدت سه ماه در برزیل ماندگار شوید!

با توجه به آنچه تا بدین جا گفته شد، پیشنهاد ما به شما برای انتخاب بهترین پاسپورت در شرایطی که امکان سفر با دو پاسپورت مختلف برای شما مهیا است؛ بررسی شرایط کشورهای صادر کننده پاسپورت می باشد. بهترین گزینه را از میان گزینه های موجود انتخاب کرده و سفری خوش را برای خودتان رقم بزنید!

سفر به کشور مورد نظر با پاسپورت ایرانی- دومینیکایی

به نظر شما فردی که تابعیت ایرانی- دومینیکایی داشته و از دو پاسپورت ایرانی و دومینیکایی برخوردار است، بهتر است برای سفر به انگلیس کدام پاسپورتش را مورد استفاده قرار دهد؟ روند سفر برای این فرد چگونه خواهد بود؟

همان طور که پیش تر نیز اشاره کردیم، امکان سفر با دو پاسپورت برای این فرد میسر است. چنین فردی برای رزرو پرواز خود به مقصد انگلیس از پاسپورت دومینیکا استفاده می کند. هنگام مراجعه به فرودگاه با در دست داشتن پاسپورت دومینیکا کارت پرواز دریافت می کند. حال به نظر شما مهر خروج فرد مذکور از ایران و مهر ورود وی به انگلستان در کدام پاسپورت زده می شود؟

جالب و در عین حال لازم است بدانید که مهر خروج از ایران در پاسپورت ایرانی و مهر ورود به انگلستان در پاسپورت دومینیکا زده می شود.

می دانید چرا این فرد پاسپورت دومینیکا را برای رزرو پرواز و دریافت کارت پرواز سفر به انگلیس مورد استفاده قرار می دهد؟

سفر به انگلیس با داشتن تابعیت ایران ملزم به اخذ ویزای این کشور می باشد.با توجه به شرایط کنونی ،اخذ ویزای بیشتر کشور ها از جمله انگلستان و همچنین کشور های شنگن بسیار پیچیده و در بعضی موارد نا ممکن می شود.

در سال های اخیر به دلیل شرایط سختی که برای شهروندان ایرانی در زمینه اخذ ویزا وضع شده است،داشتن پاسپورت دوم به خصوص پاسپورت کشوری که اجازه ورود به اکثر مقاصد محبوب دنیا را به دارندگان آن می دهد،از اهمیت بالایی برخوردار است.

بنابراین پاسپورت دومینیکا با توجه به امکانات و مزایای بی نظیر آن ،یکی از مناسب ترین گزینه ها به شمار می آید. با داشتن پاسپورت دومینیکا می توانید بدون ویزا به انگلیس سفر کنید و به مدت ۱۸۰ روز اقامت داشته باشید.همچنین به بیش از ۱۴۰ کشور دنیا بدون ویزا سفر کنید که از مهم ترین مزایای پاسپورت دومینیکا به حساب می آید.

سفر به کشور های عضو حوزه شنگن با پاسپورت دومینیکا

افراد دارای پاسپورت ایرانی برای سفر به کشور های حوزه شنگن ،پروسه بسیار دشواری را باید پشت سر بگذرانید تا بتوانید ویزای مورد نظر را دریافت کنید.

این در حالیست که با داشتن پاسپورت دومینیکا برای سفر به کشور های عضو حوزه شنگن تنها نیاز به خرید بلیط دارید و بدون نیاز به ویزا،می توانید به مدت ۹۰ روز در اتحادیه اروپا اقامت داشته باشید.

از جمله کشور های اروپایی بدون نیاز به ویزا می توان به ایتالیا،هلند،اسپانیا ،سوئیس،سوئد ،آلمان ،فرانسه ،دانمارک،اتریش، نروژ ،بلژیک،بلغارستان،فنلاند،مجارستان ایرلند و ،… اشاره کرد.

اخذ اقامت انگلیس

تاریخ ارسال : 1401/04/29

در این مقاله قصد داریم که راه های مهاجرت به انگلیس همچنین شرایط زندگی در این کشور را برایتان توضیح دهیم. بدون شک انگلیس یکی از مقاصد مهم متقاضیان مهاجرت است. دلیل این موضوع کیفیت بالای زندگی در این کشور، امنیت کافی، بهداشت آموزش، داشتن یک اقتصاد ثابت سازنده همچنین بیزینس پویا در این کشور است.

از شرایط اخذ پاسپورت دومینیکا و زندگی در انگلیس اطلاعی دارید؟

در این مقاله قصد داریم که راه های مهاجرت به انگلیس همچنین شرایط زندگی در این کشور را برایتان توضیح دهیم. بدون شک انگلیس یکی از مقاصد مهم متقاضیان مهاجرت است. دلیل این موضوع کیفیت بالای زندگی در این کشور، امنیت کافی، بهداشت آموزش، داشتن یک اقتصاد ثابت سازنده همچنین بیزینس پویا در این کشور است.

شرایط اخذ ویزای کشور انگلیس را میتوان جزو یکی از دشوارترین شرایط اخذ ویزا برای ایرانیان معرفی نمود. ویزای توریستی کشور انگلیس در مدت زمان های شش ماه، دو سال، پنج سال و ۱۰ سال به درخواست خود متقاضی صادر خواهد شد.

بررسی پرونده ویزای توریستی، تحصیلی و کاری از طریق سفارت این کشور انجام می شود. اما جهت انگشت نگاری و تحویل دادن مدارک باید به دفاتر VSFGLObal در ایران و خارج از ایران مراجعه نمایید.

اااااالللمهاجرت به انگلیس

اشخاص زیادی کشور انگلیس را مقصد مهاجرتی برای خود تعیین می کنند. این افراد می توانند از طریق سرمایه گذاری، تحصیل، کار، تولد و ازدواج به این کشور مهاجرت نمایند و از شرایط زندگی در انگلیس بهره مند شوند. در حقیقت اخذ اقامت انگلیس برای ایرانیان کاری بسیار دشوار است.

اما با توجه به سرشماری های انجام شده که طی یک تحقیق در سال ۲۰۱۱ انجام شده، حدود ۴۲ هزار ایرانی در کشور انگلیس زندگی می کنند.

به دلیل نرخ بی کاری و تورم پایین ،همچنین داشتن شرایط و بستر مناسب جهت راه اندازی کسب و کار در این کشور،شرایط بسیار مناسبی برای افراد به وجود آمده است. تا از این طریق قادر باشند به کشور انگلیس مهاجرت نموده و موفق به اخذ اقامت انگلیس شوند. 

مهاجرت به انگلیس از طریق کار

برای اخذ اقامت انگلیس ،به دست آوردن پیشنهاد شغلی از کارفرما و یا از طریق ویزای جستجوی کار و همچنین ویزا های کاری برای اشخاص متخصص ،که بر مبنای سیستم امتیازبندی می باشد،یکی از رایج ترین روش ها است.

افرادی که قصد دارند مهاجرت کاری به کشور انگلستان را داشته باشند،لازم است کارفرمای مورد نظر در کشور انگلستان را متقاعد نمایند، متناسب شرایط و تخصصی که دارند برای استخدام این افراد دعوت نامه کاری ارسال کنند.،تا از این راه به کشور انگلیس مهاجرت نمایند.

ویزای کاری کشور انگلیس هم به صورت کوتاه مدت و هم به صورت بلند مدت اعطا می شود.اشخاصی که قصد اخذ اقامت انگلیس را دارند لازم است از راه ویزاهای های بلند مدت کاری، اقدام نمایند. افرادی که دارای ویزای بلند مدت کاری (General work visa Tier 2 ) هستند، می توانند تا ۵ سال و ۱۴ روز در کشور انگلیس اقامت داشته باشند.

البته این ویزا قابل تمدید است. لازم است کارفرما حداقل ۲۵۰۰ پوند که میزان آن برابر است با حداقل حقوق به متقاضی پرداخت کند.

پاسپورت دومینیکا در انگلیس

پاسپورت دومینیکا متناسب با ضوابط و شرایطی که برای اخذ آن تعیین شده است و به دلیل اعتبار و مزایای بی نظیر آن،دارای محبوبیت بسیاری می باشد.جهت دریافت پاسپورت دومینیکا معمولاً طی سه ماه نتیجه استعلامات به درخواست کنندگان پاسپورت و موافقت با شهروندی آنها صادر خواهد شد. بعد از آن پرداخت کمک بلاعوض به دولت دومینیکا انجام داده خواهد شد.

طی مدت زمان یک تا دو ماه گواهی شهروندی و پاسپورت دومینیکا صادر خواهد شد و به دست شما میرسد. در این مدت زمان نیازی نیست که شما به شکل فیزیکی در این کشور حضور داشته باشید یا به آن سفر کنید و نیازی به مصاحبه نمی باشد.

از مزایای این پاسپورت می توان به کوتاه بودن پروسه اخذ پاسپورت اشاره نمود. از دیگر مزایای پاسپورت دومینیکا، این است که تنها کشوری است که تحت برنامه شهروندی،کمک بلاعوض ایرانی ها را خواهد پذیرفت.

اشخاصی که قصد اخذ شهروندی و پاسپورت این کشور را دارند،جهت دستیابی به امتیازات سفر بدون ویزا به بیش از ۱۴۰ کشور جهان، توسعه دادن فعالیت های تجاری، داشتن حق افتتاح حساب بین المللی، سیاحت و دیدن فرزندان اقوام و … از این راه اقدام می نمایند.

مزایای پاسپورت دومینیکا برای اقامت در انگلیس

با اخذ پاسپورت دومینیکا شما به آسانی بدون نیاز به ویزا به کشورهای اروپایی مانند کشورهای حوزه شنگن و انگلستان سفر نمایید. در صورتی که شما پاسپورت دومینیکا را داشته باشید می ‌توانید در مرحله اول ورود به کشور انگلیس، برای شش ماه بدون ویزا اقامت داشته باشید. در صورت خروج و پس از پایان شش ماه اول و بازگشت دوباره آن به مدت ۶ ماه می‌ توانید بدون ویزا در انگلیس اقامت داشته باشید.

در واقع شما با هر بار رفت و آمد به این کشور می توانید برای ۶ ماه اقامت داشته باشید. به این صورت بدون داشتن ویزای اقامتی ، زندگی در لندن را میتوانید تجربه نمایید.

پاسپورت دومینیکا در کشور انگلیس به شما این امکان را خواهد داد که به راحتی برای خود حساب بانکی داشته باشید. البته جهت افتتاح حساب بانکی در انگلیس لازم است که یک ملک را اجاره نمایید و آدرس مشخصی از خود در این کشور داشته باشید. شما می توانید کسب و کار مناسبی در انگلیس ( که یکی از کشورهای اروپایی با یک اقتصاد پویا و زنده است،) راه اندازی نمایید.

قاعدتاً پس از داشتن یک کسب و کار مناسب شما می توانید به آسانی جهت دریافت اقامت در انگلیس اقدام نمایید.

چرا که این کسب و کار در دریافت ویزای اقامتی بسیار به شما کمک می نماید.

با این حساب  بدیهی است که داشتن پاسپورت دومینیکا دریافت اقامت در انگلیس را برای شما آسان تر خواهد نمود.

قانون parent of child

کشور انگلیس یکی از برترین نظام های آموزشی در تمام دنیا را دارد. دانش آموزان و دانشجویان زیادی خواهان تحصیل در این کشور هستند.

اگر شما نیز جزو آن دسته از خانواده هایی هستید که دوست دارید تحصیلات فرزند خود را در کشور انگلیس آغاز نمایید. می توانید با استفاده از قانون parent of child اقدام به ثبت نام فرزند خود نمایید. این قانون این امکان را به خانواده ها می دهد که مادر فرزندان ( 4 تا 11 ساله ) همراه با فرزندان خود در انگلیس، اقامت دریافت نمایند. پدر نیز با استفاده از ویزای توریستی به انگلیس تردد داشته باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید
۰۲۱۲۲۰۲۱۸۴۴

دوتابعیتی و چند تابعتی بودن به چه معناست؟

تاریخ ارسال : 1401/04/29

کسب شهروندی کشور دوم شرایط خاص خود را دارد. امکانات گرفتن تابعیت دوم در همه ی کشورها وجود ندارد. برخی از کشورها قوانینی را بر علیه دو تابعیتی وضع نموده اند. این موضوع می تواند برای کشورها دارای مزیت ها و یا معایبی باشد. اگر با وجود داشتن تابعیت یک کشور، کشور دوم اجازه ی اخذ شهروندی را به شما می دهد، بدین معنی است که قانون دو تابعیتی در این کشور پذیرفته شده است

چند تابعیتی به معنی داشتن شهروندی کشور دوم یا سوم می باشد. همه ی افراد تابعیت و شهروندی کشور خود را دارند.

کسب شهروندی کشور دوم شرایط خاص خود را دارد. امکانات گرفتن تابعیت دوم در همه ی کشورها وجود ندارد. برخی از کشورها قوانینی را بر علیه دو تابعیتی وضع نموده اند. این موضوع می تواند برای کشورها دارای مزیت ها و یا معایبی باشد. اگر با وجود داشتن تابعیت یک کشور، کشور دوم اجازه ی اخذ شهروندی را به شما می دهد، بدین معنی است که قانون دو تابعیتی در این کشور پذیرفته شده است.

در صورتی که تابعیت دو یا چند کشور را داشته باشید، تکالیف حقوقی خاصی را در ازای هر کشور خواهید داشت. ایرانیان همواره با مشکلات بسیاری درباره ی پاسپورت کشور خود همراه هستند. به طور مثال یک ایرانی با داشتن پاسپورت ایران نمی تواند حساب بانکی در بانک های اروپا باز کند.

کشورهای ترکیه و دومینیکا از جمله کشورهایی هستند که چند تابعیتی بودن را می پذیرند. شما به عنوان یک ایرانی می توانید پاسپورت دوم ترکیه و در مرحله دیگر پاسپورت سوم دومینیکا و یا بالعکس را به دست آورید تا مشکلات موجود برای پاسپورت خود را حل نمایید.

مزایای دوتابعیتی بودن چیست؟

داشتن چند تابعیت می تواند مزایای مختلفی داشته باشد. به عنوان مثال با داشتن تابعیت کشورهایی مانند دومینیکا،سنت کیتس و .. مراحل قانونی در بانک ها و کنسولگری ها راحت تر سپری می شود. در صورتی که دارای پاسپورت دوم دومینیکا باشید، به راحتی می توانید به تمام کشورهای اروپایی بدون نیاز به ویزا سفر نمایید. همچنین شما می توانید به راحتی در کشور مورد نظر درخواست اقامت بدهید.

معمولا اگر تابعیت یکی از کشورهای قدرتمند و معتبر را داشته باشید، می توانید به راحتی در حوزه ی کشورهای شینگن سفر نمایید و به مدت مشخصی اقامت نمایید. به دلیل وجود مشکلات بسیار برای پاسپورت ایرانی، در صورتی که می خواهید به راحتی از امکانات بین المللی استفاده نمایید، توصیه می شود حتما اقدام به گرفتن پاسپورت دوم و یا سوم نمایید.

اگر دو یا چند تابعیت داشته باشید، به راحتی می توانید از شرایط سخت مهاجرت نمایید. به طور مثال در جریان جنگ اوکراین و روسیه افرادی که تابعیت کشورهای دیگر را داشتند به راحتی جان خود را نجات دادند. بسیاری از افرادی که پاسپورت کشور معتبری را داشتند، راحت تر از اوکراین خارج شده و به کشور دیگر سفر نمودند.
در واقع می توان گفت داشتن چند تابعیت مانند این است که در یک جای دیگر دنیا خانه و زندگی دارید. برای آینده فرزندان و تحصیل نیز این مورد می تواند بسیار مفید باشد و فرزندان شما بدون نگرانی درخصوص اخذ ویزا و روادید به ادامه تحصیل بپردازند.

کدام کشورها دو تابعیتی و چند تابعیتی بودن را می پذیرند؟

همان طور که اشاره شد، قانون چند تابعیتی در برخی از کشورها پذیرفته نیست. قوانین این کشورها به گونه ای وضع شده که افراد را تنها با یک تابعیت به رسمیت می شناسند. در مقابل چندین کشور در جهان چند تابعیتی را به رسمیت می شناسند. شما می توانید با گذراندن مراحل قانونی مختص به هر کشور، پاسپورت دوم و یا سوم این کشور ها را دریافت نمایید. اخذ شهروندی و پاسپورت در این کشورها می تواند امکانات مختلفی را برای افراد ایجاد نماید.

نام کشورهایی که چند تابعیتی بودن را قبول می کنند، عبارتند از:

آلبانی، ترکیه، الجزایر، آنگولا، آنتیگوا و باربودا، آرژانتین، ارمنستان، اتریش، استرالیا، بنگلادش، باربادوس، بلژیک، بلیز، بنین، بولیوی، بوسنی و هرزگوین، بوتسوانا، جزایر ویرجین بریتانیا، برزیل، برونئی، بلغارستان، بورکینوفاسو، بوروندی، کامبوج، کامرون، کانادا، کیپ ورد، جمهوری آفریقای مرکزی، شیلی، کلمبیا، جزایر کومورو، کنگو، کاستاریکا، ساحل عاج، کرواسی، قبرس، جمهوری چک، دانمارک، جیبوتی، دومینیکا، اکوادور، مصر،السالوادور،گینه، فیجی، فنلاند، فرانسه، آلمان، گرجستان، یونان، غنا، گرانادا، گواتمالا، گینه بیسائو، هائیتی، هندوراس، هنگ کنگ، مجارستان، ایسلند، عراق، ایرلند، اسرائیل، ایتالیا، جامائیکا، اردن، کنیا، کوزوو، قرقیزستان، لائوس، لتونی، لبنان، لسوتو، لیبریا، لیتوانی، لوکزامبورگ، ماکائو، ماداگاسکار، مالاوی، مالی، مالت، موریس، مکزیک، میکرونزی، مولداوی، مونته نگرو، مراکش، نامیبیا، نائورو، هلند، نیوزلند، نیکاراگوئه، نیجریه، مقدونیه شمالی، نروژ، پاکستان، پالائو، پاپوآ گینه، پاراگوئه، پرو، فیلیپین، لهستان، پرتغال، رومانی، روسیه، ساموآ، اسکاتلند، صربستان، سومالی، سودان، اسلواکی، اسلوونی، آفریقای جنوبی، کره جنوبی، اسپانیا، سری لانکا، سوئد، سوییس، سوریه، تایوان، تاجیکستان، تایلند، اوگاندا، انگلستان، آمریکا، زامبیا.

لازم به ذکر است کشورهای در اتریش،اسلواکی،اسپانیا،لهستان،نروژ،لیتوانی،آفریقای جنوبی،آنگولا،کرواسی،مصر،آلمان و گرجستان تحت شرایط و قوانین خاص می توانید درخواست اخذ تابعیت خود را به عنوان تابعیت جدید دوم یا سوم خود ثبت نمایید.

اخذ پاسپورت دومینیکا به عنوان پاسپورت دوم یا سوم

در میان کشورهایی که چند تابعیتی بودن را قبول می کنند دومینیکا یکی از بهترین گزینه ها می باشد.زیرا با پایین ترین مبالغ و در کوتاه ترین زمان می توانید پاسپورت این کشور را دریافت کنید.شما می توانید با پرداخت ۱۰۰ هزار دلار،تابعیت کشور دومینیکا را اخذ نمایید.

داشتن پاسپورت دومینیکا مزایای بسیار زیادی برای شما خواهد داشت. برای از بین بردن تمام محدودیت های پاسپورت ایرانی می توانید از این پاسپورت دوم استفاده نمایید. اکثر تاجران و صاحبان بیزینس مشکلات بسیاری را درباره ی انجام تبادلات مالی با سایر کشورهای دنیا دارند. امکان ایجاد حساب بانکی در اروپا با پاسپورت ایرانی وجود ندارد.

در صورتی که پاسپورت دومینیکا را داشته باشید، به راحتی می توانید حساب بانکی خود را در بانک های بین المللی باز کنید. تابعیت دومینیکا سبب راحت تر شدن بیشتر مراحل قانونی خواهد شد. حتی اگر قصد سفر به این کشور را نیز نداشته باشید، به راحتی می توانید از امکانات حاصل شده از این پاسپورت استفاده نمایید.

از دیگر مزایای پاسپورت دومینیکا و داشتن تابعیت دوگانه این کشور،معافیت مالیاتی می باشد.افرادی که دارای پاسپورت دومینیکا می باشند از پرداخت مالیات بر درآمد،دارایی و ارث معاف می باشند واین یکی از مهم ترین ویژگی های تابعیت این کشور برای تجار و سرمایه گذاران می باشد.

چند تابعیتی بودن مزیت هایی را دارد که می توانید از آن ها برای پیشرفت استفاده نمایید. موارد جالب درباره ی اخذ تابعیت دومینیکا این مورد است که شما نیاز به ارائه مدرک زبان ندارید.از آنجا که زبان رسمی کشور دومینیکا انگلیسی می باشد،جهت تحصیل در دانشگاه های انگلیسی زبان سراسر دنیا نیازی به ارائه مدرک زبان انگلیسی ندارید. همچنین بدون نیاز به حضور فیزیکی در این کشور می توانید برای اخذ پاسپورت دومینیکا اقدام نمایید که از دیگر مزایای شهروندی دومینیکا به شمار می آید.

چند تابعیتی بودن برای ما ایرانی ها یکی از موارد بسیار مهم و اساسی است. متاسفانه تحریم های متعدد سبب شده است تا با پاسپورت ایرانی هیچ فعالیت اقتصادی و توریستی مناسبی را در دنیا نداشته باشیم. اگر امکان مالی برای دریافت این پاسپورت را دارید حتما در اولین فرصت اقدام به گرفتن پاسپورت نمایید.

توصیه می شود برای اخذ پاسپورت دومینیکا حتما شرکت معتبری را در نظر گرفته و اطلاعات کاملی را درباره ی آن کسب نمایید. انجام مهاجرت بدون کسب اطلاعات کامل و به روز، می تواند مشکلات بسیاری را برای شما و خانواده به وجود آورد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

02122021844


صفحه 5 از 11