اقامت دبی با ثبت شرکت

تاریخ ارسال : 1400/06/05

معمولاً برای ثبت شرکت در کشورهای خارجی و دریافت اقامت آن، شرایط کمی سخت و پیچیده است ولی برای ثبت شرکت در دبی شما به راحتی و در زمان کوتاه تری می توانید اقدام کنید و اقامت دبی را اخذ نمایید. از جمله مواردی که محبوبیت آن را بیشتر می کند،عدم نیاز به ارائه مدرک زبان و همین‌طور نداشتن محدودیت سنی است. برای اخذ اقامت دبی از طریق ثبت شرکت کافیست مدارک خود و اعضای خانواده شامل اسکن پاسپورت و ترجمه رسمی کارت ملی و شناسنامه را تهیه کنید و با کمک کارشناسان ما در گروه مهاجرتی های لیپ برای اخذ تاییدیه اولیه و مجوز فعالیت از وزارت توسعه اقتصادی امارات اقدام نمایید. مراحل اولیه به طور معمول ۷ تا۱۰ روز کاری زمان خواهد برد.تکمیل فرم های مربوطه و پرداخت هزینه ها برای دریافت مجوز های لازم ، اقدام بعدی شماست. پس از طی کردن تمامی مراحل یک مجوز اقامت ۳ ساله و قابل تمدید برای متقاضی و اعضای خانواده وی صادر می‌گردد که به توسط آن می‌توانند در دبی اقامت داشته و از تمامی امکانات رفاهی آن بهره‌مند شوند.

اقامت دبی با ثبت شرکت

 

اخذ اقامت دبی از طریق ثبت شرکت

ثبت شرکت در کشورهای دیگر یکی از راه‌های مهاجرت و اخذ اقامت می باشد. ثبت شرکت در کشورهای خارجی، به معنای استارت و یا گسترش یک فعالیت اقتصادی در بازارهای بین‌المللی است و از محبوب ترین راهکارها برای سرمایه گذاری به حساب می آید.

افراد دارای ایده و مشاغلی که در بازارهای داخلی به نتیجه دلخواه نمی رسند و نیازمند بازارهای جهانی هستند از این طریق می توانند به مطلوب خود دست پیدا کنند که در نتیجه می توانند اقامت خود را نیز دریافت کنند.

راه اندازی یک کسب و کار در دبی یکی از ساده ترین و سریع ترین روش های اخذ اقامت دبی می باشد.

شما می توانید اقامت دبی را از طریق ثبت شرکت دریافت کنید.

این برنامه به سرمایه گذاران خارجی اجازه می دهد تا صاحب مشاغل خود شوند یا سهام شرکت های موجود را خریداری کنند.

دبی همواره در زمینه تسهیل کسب و کار و پشتیبانی دولتی در صدر بوده است، که به نوبه خود بسیاری از شرکت های جهانی را جذب سرمایه گذاری در دبی کرده است و همچنان به ایجاد شرکت های جدید می پردازد.

سیستم مالی با ثبات، قوانین مناسب برای سرمایه گذاران ، مناطق آزاد ، زیرساخت های پیشرفته و در دسترس بودن منابع انسانی ، دبی را به گزینه ای ایده آل برای صاحبان مشاغل تبدیل کرده است.

دبی به طور مداوم به عنوان قطب تجاری جهانی و مقصد نهایی سرمایه گذاری در بسیاری از بخش ها مانند گردشگری ،تجارت ،صادرات ،واردات ،جذب توریست، خدمات مالی ،پروژه های عمرانی و دیگر زمینه ها رشد قابل توجهی داشته است.

امارات متحده عربی که به دلیل مقررات معتبر، پایین ترین میزان مالیات و دولتی که از طریق سرمایه گذاری خارجی رونق می گیرد، به عنوان یک قطب تجاری بی نظیر شناخته شده است.

دبی شهری زیبا در امارات متحده عربی، با چشم اندازهای استثنایی و سبک زندگی لوکس، یکی از پربازدیدترین مراکز گردشگری در دنیا به حساب می آید.

در اینجا به مواردی اشاره خواهیم کرد که چرا باید دبی را برای کسب و کار خود انتخاب کنید.

انواع شرکت

به طور کلی ، سه نوع شرکت وجود دارد ولی فقط از دو نوع می توان برای اخذ اقامت در دبی استفاده کرد. عبارتند از:

1. شرکت onshore ( یا درون مرزی )

این شرکت با مسئولیت محدود (LLC) نامیده می شود. این نوع شرکت را می توان به عنوان یک نهاد تجاری و دارای مجوز برای انجام فعالیت های تجاری در محل اقامت مالک مشاغل، توضیح داد که به شما این امکان را می دهد که تجارت و خدمات محلی انجام دهید. با ثبت این نوع شرکت ، شما می توانید برای خود ، اعضای خانواده و کارمندان خود از ویزای اقامتی بهره مند شوید.

اگر می خواهید یک تجارت خرد راه اندازی کنید ، این نوع شرکت بسیار برای شما مناسب است.

2. شرکت free zone ( یا منطقه آزاد )

شما می توانید از این طریق یک شرکت تاسیس کنید و یا سهام شرکت دیگری را با حداقل ۵۰/۰۰۰ درهم امارات خریداری کنید. با ثبت این نوع شرکت ، شما قادر به راه اندازی یک استارت آپ و سرمایه گذاری ، بدون مالیات بر درآمد و سود شرکت هستید و از مالکیت خارجی صد در صدی برخوردار شوید.برای تاسیس این نوع شرکت شما به بیش از بیست گزینه دسترسی دارید.

3. شرکت Offshore ( یا برون مرزی )

از این نوع نمی توان برای اخذ اقامت دبی استفاده کرد. اگر از این گزینه استفاده می کنید، می توانید شرکت یا تجارت خود را در امارات متحده عربی ثبت کنید، اما این تجارت باید در خارج از کشور اداره شود. اگرچه مزایای بسیاری در ارتباط با این نوع وجود دارد ، اما هدف اصلی شما <<اخذ اقامت دبی>> را برآورده نمی کند.

اقامت دبی با ثبت شرکت

اقامت دبی با ثبت شرکت

مراحل ثبت شرکت در دبی

معمولاً برای ثبت شرکت در کشورهای خارجی و دریافت اقامت آن، شرایط کمی سخت و پیچیده است ولی برای ثبت شرکت در دبی شما به راحتی و در زمان کوتاه تری می توانید اقدام کنید و اقامت دبی را اخذ نمایید.

از جمله مواردی که محبوبیت آن را بیشتر می کند،عدم نیاز به ارائه مدرک زبان و همین‌طور نداشتن محدودیت سنی است.
برای اخذ اقامت دبی از طریق ثبت شرکت کافیست مدارک خود و اعضای خانواده شامل اسکن پاسپورت و ترجمه رسمی کارت ملی و شناسنامه را تهیه کنید و با کمک کارشناسان ما در گروه مهاجرتی های لیپ برای اخذ تاییدیه اولیه و مجوز فعالیت از وزارت توسعه اقتصادی امارات اقدام نمایید.
مراحل اولیه به طور معمول ۷ تا۱۰ روز کاری زمان خواهد برد.تکمیل فرم های مربوطه و پرداخت هزینه ها برای دریافت مجوز های لازم ، اقدام بعدی شماست.
پس از طی کردن تمامی مراحل یک مجوز اقامت ۳ ساله و قابل تمدید برای متقاضی و اعضای خانواده وی صادر می‌گردد که به توسط آن می‌توانند در دبی اقامت داشته و از تمامی امکانات رفاهی آن بهره‌مند شوند.

مزایای ثبت شرکت در دبی

1. سهولت انجام کسب و کار

امارات متحده عربی یک سکوی پرتاب اصلی برای سرمایه گذارانی است که به دنبال دسترسی به بازارهای جهانی هستند. موقعیت مکانی مناسب این کشور، باعث جذب بسیاری از مشاغلی شده است که به دنبال دسترسی به بازارهای آفریقا ، آسیا و اروپا هستند. همچنین در فهرست جهانی “سهولت انجام کسب و کار” بانک جهانی در رتبه 11، بالاترین رتبه در منطقه خاورمیانه و آفریقا قرار دارد.

2. مزایای مالیاتی

یکی از مهمترین عواملی که باعث جذب و توانمندسازی مشاغل در امارات متحده عربی می شود، شبکه قوی معاهدات مالیاتی بین المللی است. بیش از 115 معاهده مالیات مضاعف (DTA) با سایر کشورها در نظر گرفته شده است و اطمینان حاصل می کند که مشاغل ،مالیات مضاعف برای مبادله کالا ، سرمایه و خدمات پرداخت نمی کنند.نتیجه این شبکه گسترده ، سهولت در تجارت و سرمایه گذاری می باشد.

3. مالکیت 100 درصدی اتباع خارجی

از اول ژوئن 2021 افراد خارجی که در دبی تجارت می کنند نیازی به شراکت با سهامداران یا نمایندگان اماراتی ندارند.پیش از این شرط اولیه این بود که سرمایه گذار مجاز به خرید 49 درصد از سهام یک شرکت متعلق به یک یا چند شهروند امارات متحده عربی بود، که این قانون لغو شده است. اکنون سرمایه گذاران خارجی می توانند 100 درصد مالکیت شرکت را داشته باشند.

اگر قصد مهاجرت و یا توسعه مشاغل خود را در جای بهتری دارید، دبی باید اولین انتخاب شما باشد.

این شهر با داشتن محیط تجاری مناسب، فرصت های رو به رشد و ثبات اقتصادی ، مکان مناسبی برای تجارت و ثبت شرکت و گسترش کسب و کار شما می باشد.

پیشرفت و تغییرات مستمر دبی، راه اندازی یک تجارت امن را برای صاحبان مشاغل ، ارائه دهندگان خدمات تجاری و کارآفرینان آسان و قابل دسترس کرده است. شما با کارشناسان مجرب ما در شرکت مهاجرتی های لیپ می توانید مسیر کوتاه تر و آسان تری را برای مهاجرت و راه اندازی کسب و کارتان با ثبت شرکت در دبی،انتخاب کنید.

https://hligco.com


صفحه 11 از 11