اقامت با ثبت شرکت

تاریخ ارسال : 1400/07/26

ثبت شرکت در کشورهای دیگر یکی از راه‌های مهاجرت و اخذ اقامت می باشد. ثبت شرکت در کشورهای خارجی، به معنای استارت و یا گسترش یک فعالیت اقتصادی در بازارهای بین‌المللی است و از محبوب ترین راهکارها برای سرمایه گذاری به حساب می آید.

اخذ اقامت دبی از طریق ثبت شرکت

ثبت شرکت در کشورهای دیگر یکی از راه‌های مهاجرت و اخذ اقامت می باشد. ثبت شرکت در کشورهای خارجی، به معنای استارت و یا گسترش یک فعالیت اقتصادی در بازارهای بین‌المللی است و از محبوب ترین راهکارها برای سرمایه گذاری به حساب می آید.

افراد دارای ایده و مشاغلی که در بازارهای داخلی به نتیجه دلخواه نمی رسند و نیازمند بازارهای جهانی هستند از این طریق می توانند به مطلوب خود دست پیدا کنند که در نتیجه می توانند اقامت خود را نیز دریافت کنند.

راه اندازی یک کسب و کار در دبی یکی از ساده ترین و سریع ترین روش های اخذ اقامت دبی می باشد.

شما می توانید اقامت دبی را از طریق ثبت شرکت دریافت کنید.

این برنامه به سرمایه گذاران خارجی اجازه می دهد تا صاحب مشاغل خود شوند یا سهام شرکت های موجود را خریداری کنند.

دبی همواره در زمینه تسهیل کسب و کار و پشتیبانی دولتی در صدر بوده است، که به نوبه خود بسیاری از شرکت های جهانی را جذب سرمایه گذاری در دبی کرده است و همچنان به ایجاد شرکت های جدید می پردازد.

سیستم مالی با ثبات، قوانین مناسب برای سرمایه گذاران ، مناطق آزاد ، زیرساخت های پیشرفته و در دسترس بودن منابع انسانی ، دبی را به گزینه ای ایده آل برای صاحبان مشاغل تبدیل کرده است.

دبی به طور مداوم به عنوان قطب تجاری جهانی و مقصد نهایی سرمایه گذاری در بسیاری از بخش ها مانند گردشگری ،تجارت ،صادرات ،واردات ،جذب توریست، خدمات مالی ،پروژه های عمرانی و دیگر زمینه ها رشد قابل توجهی داشته است.

امارات متحده عربی که به دلیل مقررات معتبر، پایین ترین میزان مالیات و دولتی که از طریق سرمایه گذاری خارجی رونق می گیرد، به عنوان یک قطب تجاری بی نظیر شناخته شده است.

دبی شهری زیبا در امارات متحده عربی، با چشم اندازهای استثنایی و سبک زندگی لوکس، یکی از پربازدیدترین مراکز گردشگری در دنیا به حساب می آید.

در اینجا به مواردی اشاره خواهیم کرد که چرا باید دبی را برای کسب و کار خود انتخاب کنید.

انواع شرکت

به طور کلی ، سه نوع شرکت وجود دارد ولی فقط از دو نوع می توان برای اخذ اقامت در دبی استفاده کرد. عبارتند از:

1. شرکت onshore ( یا درون مرزی )

این شرکت با مسئولیت محدود (LLC) نامیده می شود. این نوع شرکت را می توان به عنوان یک نهاد تجاری و دارای مجوز برای انجام فعالیت های تجاری در محل اقامت مالک مشاغل، توضیح داد که به شما این امکان را می دهد که تجارت و خدمات محلی انجام دهید. با ثبت این نوع شرکت ، شما می توانید برای خود ، اعضای خانواده و کارمندان خود از ویزای اقامتی بهره مند شوید.

اگر می خواهید یک تجارت خرد راه اندازی کنید ، این نوع شرکت بسیار برای شما مناسب است.

2. شرکت free zone ( یا منطقه آزاد )

شما می توانید از این طریق یک شرکت تاسیس کنید و یا سهام شرکت دیگری را با حداقل ۵۰/۰۰۰ درهم امارات خریداری کنید. با ثبت این نوع شرکت ، شما قادر به راه اندازی یک استارت آپ و سرمایه گذاری ، بدون مالیات بر درآمد و سود شرکت هستید و از مالکیت خارجی صد در صدی برخوردار شوید.برای تاسیس این نوع شرکت شما به بیش از بیست گزینه دسترسی دارید.

3. شرکت Offshore ( یا برون مرزی )

از این نوع نمی توان برای اخذ اقامت دبی استفاده کرد. اگر از این گزینه استفاده می کنید، می توانید شرکت یا تجارت خود را در امارات متحده عربی ثبت کنید، اما این تجارت باید در خارج از کشور اداره شود. اگرچه مزایای بسیاری در ارتباط با این نوع وجود دارد ، اما هدف اصلی شما <<اخذ اقامت دبی>> را برآورده نمی کند.

اقامت دبی با ثبت شرکت

اقامت دبی با ثبت شرکت

مراحل ثبت شرکت در دبی

معمولاً برای ثبت شرکت در کشورهای خارجی و دریافت اقامت آن، شرایط کمی سخت و پیچیده است ولی برای ثبت شرکت در دبی شما به راحتی و در زمان کوتاه تری می توانید اقدام کنید و اقامت دبی را اخذ نمایید.

از جمله مواردی که محبوبیت آن را بیشتر می کند،عدم نیاز به ارائه مدرک زبان و همین‌طور نداشتن محدودیت سنی است.
برای اخذ اقامت دبی از طریق ثبت شرکت کافیست مدارک خود و اعضای خانواده شامل اسکن پاسپورت و ترجمه رسمی کارت ملی و شناسنامه را تهیه کنید و با کمک کارشناسان ما در گروه مهاجرتی های لیپ برای اخذ تاییدیه اولیه و مجوز فعالیت از وزارت توسعه اقتصادی امارات اقدام نمایید.
مراحل اولیه به طور معمول ۷ تا۱۰ روز کاری زمان خواهد برد.تکمیل فرم های مربوطه و پرداخت هزینه ها برای دریافت مجوز های لازم ، اقدام بعدی شماست.
پس از طی کردن تمامی مراحل یک مجوز اقامت ۳ ساله و قابل تمدید برای متقاضی و اعضای خانواده وی صادر می‌گردد که به توسط آن می‌توانند در دبی اقامت داشته و از تمامی امکانات رفاهی آن بهره‌مند شوند.

مزایای ثبت شرکت در دبی

1. سهولت انجام کسب و کار

امارات متحده عربی یک سکوی پرتاب اصلی برای سرمایه گذارانی است که به دنبال دسترسی به بازارهای جهانی هستند. موقعیت مکانی مناسب این کشور، باعث جذب بسیاری از مشاغلی شده است که به دنبال دسترسی به بازارهای آفریقا ، آسیا و اروپا هستند. همچنین در فهرست جهانی “سهولت انجام کسب و کار” بانک جهانی در رتبه 11، بالاترین رتبه در منطقه خاورمیانه و آفریقا قرار دارد.

2. مزایای مالیاتی

یکی از مهمترین عواملی که باعث جذب و توانمندسازی مشاغل در امارات متحده عربی می شود، شبکه قوی معاهدات مالیاتی بین المللی است. بیش از 115 معاهده مالیات مضاعف (DTA) با سایر کشورها در نظر گرفته شده است و اطمینان حاصل می کند که مشاغل ،مالیات مضاعف برای مبادله کالا ، سرمایه و خدمات پرداخت نمی کنند.نتیجه این شبکه گسترده ، سهولت در تجارت و سرمایه گذاری می باشد.

3. مالکیت 100 درصدی اتباع خارجی

از اول ژوئن 2021 افراد خارجی که در دبی تجارت می کنند نیازی به شراکت با سهامداران یا نمایندگان اماراتی ندارند.پیش از این شرط اولیه این بود که سرمایه گذار مجاز به خرید 49 درصد از سهام یک شرکت متعلق به یک یا چند شهروند امارات متحده عربی بود، که این قانون لغو شده است. اکنون سرمایه گذاران خارجی می توانند 100 درصد مالکیت شرکت را داشته باشند.

اگر قصد مهاجرت و یا توسعه مشاغل خود را در جای بهتری دارید، دبی باید اولین انتخاب شما باشد.

این شهر با داشتن محیط تجاری مناسب، فرصت های رو به رشد و ثبات اقتصادی ، مکان مناسبی برای تجارت و ثبت شرکت و گسترش کسب و کار شما می باشد.

پیشرفت و تغییرات مستمر دبی، راه اندازی یک تجارت امن را برای صاحبان مشاغل ، ارائه دهندگان خدمات تجاری و کارآفرینان آسان و قابل دسترس کرده است. شما با کارشناسان مجرب ما در شرکت مهاجرتی های لیپ می توانید مسیر کوتاه تر و آسان تری را برای مهاجرت و راه اندازی کسب و کارتان با ثبت شرکت در دبی،انتخاب کنید.

اخذ پاسپورت دومینیکا در کمتر از ۶ ماه

تاریخ ارسال : 1400/07/26

افراد سرمایه گذار و صاحبان کسب و کار که در سراسر دنیا زندگی و تجارت می‌کنند، همواره نسبت به پرداخت مالیات ابراز نگرانی می کنند. قوانین مالیاتی در کشورهای مختلف، متفاوت است و در برخی از کشورها درصد بسیار بالایی از درآمد سالانه صرف پرداخت مالیات اجباری می‌شود.

اخذ پاسپورت دومینیکا در کمتر از ۶ ماه

افراد سرمایه گذار و صاحبان کسب و کار که در سراسر دنیا زندگی و تجارت می‌کنند، همواره نسبت به پرداخت مالیات ابراز نگرانی می کنند.

قوانین مالیاتی در کشورهای مختلف، متفاوت است و در برخی از کشورها درصد بسیار بالایی از درآمد سالانه صرف پرداخت مالیات اجباری می‌شود.

سالانه، بسیاری از افراد صاحب کسب و کار برای پرداخت مالیات کمتر، تابعیت کشور دیگری را به دست می‎ آورند و با پرداخت مالیات کمتر و یا معافیت مالیاتی سرمایه خود را حفظ نموده و بیشترین منفعت را از آن می برند.

کشورهایی که در آن میزان مالیات بر درآمد و دارایی افراد، پایین و نزدیک به صفر است، مقصد مناسبی برای سرمایه‌داران شده است.

این کشورها، برای ترغیب سرمایه گذاران دنیا، برنامه‌های اخذ شهروندی را از طریق سرمایه‌گذاری و یا کمک بلاعوض ارائه داده‌اند تا سرمایه‌داران تمامی سرمایه خود را به این کشورها انتقال دهند و درمقابل از معافیت‌ های مالیاتی بهره‌ مند شوند.

سازمان های بین‌المللی اقتصادی هر ساله این کشورها را بر اساس نرخ مالیات انتخاب و اعلام می‌کنند. طی سالیان اخیر، کشورهای حوزه کارائیب در صدر این کشورها قرار گرفته‌اند.

دومینیکا، یکی از کشورهای این منطقه است که یک مقصد جذاب برای سرمایه گذاری و اخذ تابعیت دوم محسوب می‌شود.

مالیات دومینیکا در موارد سرمایه گذاری خارجی صفر است.

موارد معافیت مالیاتی در دومینیکا :

  • معافیت از پرداخت مالیات بر دارایی
  • معافیت از پرداخت مالیات بر سود حاصل از فروش ملک و سرمایه گذاری
  • معافیت از پرداخت مالیات بر ارث
  • معافیت از پرداخت مالیات بر درآمدهای خارجی
  • کمترین میزان پرداخت مالیات بر درآمد در صورت زندگی و اشتغال داشتن و کسب درآمد در دومینیکا

در ادامه به معرفی روش‎های اخذ شهروندی دومینیکا می‌پردازیم

مالیات دومینیکا

مالیات دومینیکا

 

 روش اول – کمک بلاعوض (کمک به صندوق توسعه ملی کشور دومینیکا)

برای دریافت تابعیت و پاسپورت دومینیکا از طریق گزینه کمک‎ بلاعوض، مبالغ زیر باید به صندوق اقتصادی دومینیکا پرداخت شود:

  •  متقاضی مجرد – 100.000 دلار آمریکا
  • متقاضی اصلی و همسر – 150.000 دلار آمریکا
  •  افراد وابسته (فرزندان مجرد زیر 30 سال و پدر و مادر) – هر کدام 25.000 دلار آمریکا
  •  خواهر و برادر مجرد زیر 18 سال – هر کدام 25.000 دلار
  • خواهر و برادر مجرد 18 تا 25 سال– هر کدام 50.000 دلار

این مبالغ به میزان قابل توجهی کمتر از سایر مبالغ برنامه اعطا تابعیت کشورهای دیگر در منطقه می باشد.

برنامه تابعیت اقتصادی کشور دومینیکا مزایای بی‎نظیری را به متقاضیان خود ارائه می‌ دهد و هیچ برنامه تابعیت سرمایه‌گذاری معتبر دیگری، دارای چنین معیارهای مقرون به صرفه ای نیست که باعث می‌شود دومینیکا ارزان ترین شهروندی توسط برنامه اعطا تابعیت در جهان را داشته باشد.

 روش دوم – سرمایه گذاری در املاک و هتل های مورد تأیید دولت

برای احراز شرایط اخذ پاسپورت دومینیکا تحت گزینه سرمایه‎گذاری متقاضی باید در املاک یا سهام هتل‌های مورد تأیید دولت به ارزش حداقل 200.000 دلار آمریکا سرمایه گذاری کند و حداقل سه سال مالکیت خود را حفظ کند.

متقاضی می تواند پس از پنج سال مالکیت خود را به فردی که خواستار دریافت تابعیت دومینیکا می‌ باشد انتقال دهد و مالک جدید نیز تابعیت این کشور را به دست می آورد.

مالیات دومینیکا

چرا دومینیکا تا این اندازه پرطرفدار است؟

  • فرآیند درخواست تابعیت ساده و کوتاه است (کم تر از 6 ماه).
  • نیازی به حضور در دومینیکا نیست.
  • فرصت سرمایه‌گذاری مقرون به صرفه‌.
  • شهروندی قابل انتقال به نسل‌های آینده.
  • فراهم کردن فرصت سرمایه ‎گذاری مطمئن ارزی در خارج از کشور.
  • امکان تحصیل فرزندان در بهترین کشورهای دنیا.
  • معافیت مالیاتی.
  • امکان سفر آزادانه بدون ویزا به بیش از 140 کشور جهان.
  •  

با اخذ پاسپورت دومینیکا در کمتر از شش ماه، با حفظ تابعیت قبلی خود، تمامی موانع و دشواری‌های سفر به کشورهای دیگر را پشت سر خواهید گذاشت و آینده فرزندانتان را تضمین خواهید کرد.  

اقامت دبی چگونه است

تاریخ ارسال : 1400/07/26

اقامت دبی چگونه است ؟ اخذ اقامت امارات و دبی با در نظر گرفتن کلیه ضوابط و قوانین مهاجرتی این کشور، روند چندان دشواری ندارد اما به طور کلی اخذ تابعیت و اقامت دائم امارات متحده تنها برای تعداد کمی از متقاضیان امکان پذیر می باشد.

اقامت دبی چگونه است ؟

اخذ اقامت امارات و دبی با در نظر گرفتن کلیه ضوابط و قوانین مهاجرتی این کشور، روند چندان دشواری ندارد اما به طور کلی اخذ تابعیت و اقامت دائم امارات متحده تنها برای تعداد کمی از متقاضیان امکان پذیر می باشد.

در واقع افراد می توانند از روش های متفاوتی اقامت و یا ویزای موقت امارات را به دست بیاورند اما اخذ تابعیت امارات فقط مختص افرادی می باشد که حداقل ۳۰ سال در این کشور زندگی کرده باشند و یا با یک مرد عربی ازدواج کرده باشند.

بنابراین شما می توانید با استفاده از روش های مختلف مهاجرتی نسبت به دریافت ویزای موقت امارات اقدام کرده و مهاجرت کنید.

برای اخذ اقامت دبی و امارات روش های مختلفی از جمله اقامت از طریق ویزای سرمایه گذاری، ویزای تحصیلی، ویزای کاری، ویزای ازدواج و … وجود دارد که در دوره های اخیر سیاست گذاری های کشور امارات تغییرات زیادی داشته و از نظر اقتصادی برای این کشور بسیار سودآور بوده است.

امارات متحده عربی یکی از بهترین کشورها برای ایجاد کسب و کار و تجارت سرمایه گذاران و تجار خارجی است.

مالیات صفر درصد در کشور امارات باعث شده است که بسیاری از کسب و کارهای بین المللی در دبی و دیگر مناطق کشور امارات فعالیت کنند وتجارت خود را توسعه دهند.

از جمله اقدامات سیاست گذاری های سودآور اخیر دولت امارات ، میتوان به اعطا انواع ویزای سرمایه گذاری اشاره کرد.

دولت امارات با ارائه ویزای سرمایه گذاری ،به بازرگانان و سرمایه گذاران خارجی این امکان را می دهد تا از این طریق اقدام به دریافت اقامت امارات و دبی کنند.

شما از روش های مختلفی می توانید برای دریافت اقامت امارات متحده عربی اقدام کنید که در ادامه به توضیح خواهیم پرداخت.

اقامت امارات با خرید ملک

یکی از شیوه های اخذ اقامت امارات که بسیار مورد توجه قرار گرفته ،دریافت اقامت امارات با خرید ملک است.

شهر دبی یکی از محبوب ترین شهرهای امارات برای خرید ملک است.

بسیاری از ایرانیان به منظور سرمایه گذاری و اخذ اقامت دبی نسبت به خرید ملک در دبی اقدام می‌کنند. سرمایه گذاری در املاک دبی یکی از روش های پر سود برای سرمایه گذار می باشد که به دنبال آن موفق به اخذ اقامت دبی خواهد شد.

اخذ اقامت امارات از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت

ثبت شرکت در امارات و دبی بهترین و محبوب ترین روش اخذ اقامت امارات به شمار می‌رود.

به دلیل معافیت مالیاتی شرکت های خارجی بر درآمد و سود ،امارات یکی از مناسب ترین مقاصد تجار و سرمایه گذاران به حساب می آید.

افراد بسیاری به دلیل همین مالیات صفر درصد توانسته اند با ثبت شرکت و توسعه تجارت خود در سطح بین المللی ،کسب کار سودآوری به دست آورند.

ثبت شرکت در امارات و دبی به شما این اجازه را می‌دهد که بدون هیچ محدودیتی، به مبادله کالا و خدمات و پرداخت در سطح بین المللی بپردازید.

ثبت شرکت در شهرهای دبی ، ابوظبی، عجمان، شارجه و … امکان‌پذیر است؛ اما با توجه به موقعیت دبی در تجارت جهانی، ثبت شرکت در دبی متقاضیان بسیاری را برای سرمایه گذاری در این منطقه جذب کرده است.

یکی از برجسته ترین مزایای ثبت شرکت در دبی این است که می توانید اقامت دبی را برای خود و خانواده تان به دست بیاورید از مزایای زندگی در این شهر بهره مند شوید.

اقامت دبی چگونه است

اقامت دبی چگونه است

اقامت امارات از طریق کار

مهاجرت به دبي و امارات از طریق کار یکی از روش های اخذ اقامت این کشور می باشد.

با توجه به نرخ بیکاری پایین ،معمولا افراد بسیاری جذب کار در امارات می شوند.

در مرحله نخست متقاضی نیاز به یک کارفرما دارد که مسئول اخذ اقامت امارات و گذراندن تمامی مراحل آن می باشد.

در این روش شخص باید رزومه و سوابق کاری کامل خود را برای موسسات کاریابی امارات ارسال کند تا کارفرما یا کفیل با در نظر گرفتن و بررسی شرایط و مهارت های متقاضی اقدام کند.

از مزایای کار در امارات، می توان به درآمد مناسب و عدم وجود مالیات بر درآمد در این کشور اشاره کرد. متقاضیان کار در کشور امارات با توجه به سوابق کاری، مدارک تحصیلی، وضعیت جسمانی،سن، و میزان آشنایی با زبان عربی و انگلیسی می‌توانند نسبت به اخذ اقامت کاری اقدام کنند.

اقامت امارات از طریق تحصیل

کشور امارات به دلیل تعدد دانشگاه‌های بین المللی و رنکینگ بالای جهانی آن ها یکی از گزینه های مناسب برای تحصیل و اخذ اقامت امارات می باشد.

با توجه به این که زبان رسمی این کشور عربی است اما برای تحصیل در دانشگاه های کشور امارات ،دانشجویان با داشتن مدرک آیلتس با حداقل نمره ۶ می توانند به تحصیل بپردازند.

به دلیل زیرساخت های مدرن در زمینه تحصیلی،هزینه های پایین تر به نسبت کشورهای اروپایی و امریکا و همچنین رنکینگ بالای دانشگاه های این کشور،دبی از بهترین گزینه ها برای تحصیل می باشد.

همچنین به دلیل پایین بودن نرخ جرم در امارات ،امنیت دانشجویان به بهترین نحو تضمین می شود.
برای دریافت ویزای دانشجویی امارات ،فرد متقاضی لازم است یک اسپانسر در کشور امارات داشته باشد که می تواند از بستگان فرد نیز باشد.

در صورت عدم وجود اسپانسر ،دانشگاهی که متقاضی را پذیرش کرده باشد به عنوان اسپانسر شناخته می شود.

برای دریافت ویزای دبی و اقامت تحصیلی دبی نیاز به مدارک تحصیلی و همچنین تائیدیه تمکن مالی از بانک می باشد.

پس از اتمام دوره تحصیلی فرد می تواند پس از بازگشت به کشور خود،برای کار در امارات اقدام کند و از طریق کارفرما اقامت کاری دبی را به دست بیاورد.

اقامت امارات و دبی از طریق ازدواج

یکی دیگر از روش های اخذ اقامت امارات و دبی ازدواج می باشد.

همان طور که می دانید اخذ اقامت از طریق ازدواج در هر کشور با توجه به قوانین ،شرایط متفاوتی دارد.

در کشور امارات اگر مرد خارجی با زن اماراتی ازدواج کند، فقط اجازه اخذ ویزای امارات را دارد و مشمول دریافت تابعیت نمی شود.

اگر زن خارجی با یک مرد عربی ازدواج کند، طبق قانون می تواند با رد تابعیت قبلی خود علاوه بر دریافت <<اقامت امارات>>، تابعیت این کشور را نیز دریافت کند.

اقامت امارات و دبی از طریق ویزای سبز یا green visa:

امارات متحده عربی نوع جدیدی از ویزا را اعلام کرده است که به منظور کاهش محدودیت های افراد خارجی در زمینه فرصت های شغلی در این کشور است.

این نوع جدید که با عنوان “ویزای سبز” شناخته می شود،ب خشی از مجموعه وسیع تری از اقداماتی است که توسط کشورهای عربی برای تقویت اقتصاد و کاهش وابستگی به نفت ارائه شده است.

علاوه بر امارات متحده عربی ، عربستان سعودی و قطر به تازگی کشورهای خود را برای اصلاح سرمایه در برنامه های اقامت دائم و قوانین مالکیت املاک به روی سرمایه گذاران ثروتمند گشوده اند.

اگرچه بیش از ۸۰ درصد جمعیت امارات متحده عربی را مهاجران تشکیل می دهند ، اما مقررات اقامت و اجازه کار برای آنها همچنان تحت کنترل شدید است.

بر اساس ویزای سبز ،متقاضیان مجاز به کار در امارات متحده عربی بدون حمایت کارفرما هستند.این یک تغییر قابل توجه می باشد که فرد متقاضی نیاز به حمایت کارفرما و مجوز کار از وزارت منابع انسانی امارات ندارد.

ویزای سبز به دارندگان ویزا این امکان را می دهد که والدین و فرزندان تا ۲۵ سال خود را حمایت کنند.

این برنامه همچنین به دارنده اجازه می دهد تا در صورت از دست دادن شغل قبلی خود به مدت سه ماه به دنبال یک شغل جدید باشد.طبق سیاست قبلی ، یک کارگر تنها ۳۰ روز فرصت داشت در صورت اخراج از کشور خارج شود.

لازم به ذکر است دولت امارات در حال حاضر برای ایرانیان تحت هیچ شرایطی اقامت کاری صادر نمی کند.

اقامت دبی چگونه است

مهاجرت به دبی

تاریخ ارسال : 1400/07/26

دبی – نگین درخشان امارات متحده عربی – یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای افرادیست که با هدف ایجاد تحول و پیشرفت در زندگی و کسب و کار اقدام به مهاجرت می‌کنند. مهاجرت به امارات و دبی از چندین روش انجام پذیر است ولی باید توجه داشته باشید که با در نظر داشتن شرایط و موقعیت، کدام گزینه برای شما مناسب می‌باشد.

دبی – نگین درخشان امارات متحده عربی – یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای افرادیست که با هدف ایجاد تحول و پیشرفت در زندگی و کسب و کار اقدام به مهاجرت می‌کنند.

مهاجرت به امارات و دبی از چندین روش انجام پذیر است ولی باید توجه داشته باشید که با در نظر داشتن شرایط و موقعیت، کدام گزینه برای شما مناسب می‌باشد.

از راه های مهاجرت به دبی می‌توان به روش‌های سرمایه‌گذاری، تحصیلی، کاری، ازدواج و … اشاره کرد که در این میان روش سرمایه‌گذاری از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا همان‎طور که می‌دانید امارات متحده عربی و دبی به دلیل زیرساخت‎های مناسب، یکی از بهترین گزینه‎ها برای شروع و یا توسعه کسب و کار می‌باشد.

همچنین مالیات صفر درصد بر روی درآمد و دارایی، از دیگر مزایای سرمایه‌گذاری در دبی می‎باشد که یکی از مهم‌ترین برتری‌های آن نسبت به کشورهای دیگر محسوب می‌شود.

مهاجرت به دبی از طریق سرمایه‌گذاری

مهاجرت به دبی از طریق سرمایه‌گذاری، یکی از روش‌های ورود به کشور امارات می‌باشد که در نتیجه متقاضیان می‌توانند اقامت بلند مدت دبی را کسب کنند.

گزینه‌های سرمایه‎گذاری در امارات شامل

  • ثبت شرکت یا سرمایه‎گذاری در یک شرکت مستقر در امارات
  • سرمایه‎گذاری در املاک و مستغلات و خرید ملک با ارزش حداقل 1 میلیون درهم امارات

اخذ اقامت دبی با ثبت شرکت

برای مهاجرت به دبی و همچنین اخذ اقامت دبی، راه اندازی یک کسب و کار در دبی یکی از ساده‎ترین و سریع‌ترین روش‌ها می‌باشد.

شما می‌توانید اقامت دبی را از طریق ثبت شرکت دریافت کنید.

این برنامه به سرمایه‌گذاران خارجی اجازه می‌دهد تا صاحب مشاغل خود شوند یا سهام شرکت‌های موجود را خریداری کنند.

دبی همواره در زمینه تسهیل کسب و کار و پشتیبانی دولتی در صدر بوده است، که به نوبه خود بسیاری از شرکت های جهانی را جذب سرمایه‌گذاری در دبی کرده است و همچنان به ایجاد شرکت‌های جدید می‌پردازد.

سیستم مالی با ثبات، قوانین مناسب برای سرمایه‎گذاران، مناطق آزاد، زیرساخت‌های پیشرفته و در دسترس بودن منابع انسانی، دبی را به گزینه‌ای ایده آل برای صاحبان مشاغل تبدیل کرده است.

همچنین مالکیت ۱۰۰ درصدی اتباع خارجی و مالیات صفر درصد بر درآمد و دارایی از دیگر مزیت‌های سرمایه‎گذاری و ثبت شرکت در دبی می‌باشد.

قبل از اقدام به مهاجرت چندین نکته را باید در مورد شرایط زندگی و امکانات و قوانین کشور مقصد در نظر بگیرید تا بتوانید گزینه دقیق و سنجیده‌ای را برگزینید.

اقتصاد دبی

اقتصاد دبی همزمان با تجارت کالاها و صادرات نفت تکامل یافته است و اکنون بر اساس خدمات مالی، املاک، ساخت و ساز و گردشگری بنا شده است.

این تنوع، همراه با موقعیت استراتژیک دبی، زیرساخت‎های درجه یک و سهولت تجارت، آن را به مقصد اصلی بسیاری از شرکت‌های چند ملیتی و همچنین سرمایه‌دارانی تبدیل کرده است که مایل به مهاجرت برای پیشرفت حرفه خود هستند.

اجاره ملک

اگر چه هزینه‌های ملک در دبی از زمان رکود اقتصادی در سال 2008 به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، اما همچنان برای اجاره ملک باید مبالغ قابل توجهی پرداخت کرد.

برای اینکه بتوانید در دبی راحت زندگی کنید، به طور کلی تخمین زده می‎ شود که هزینه اقامت شما نباید بیش از 20 درصد از درآمد خالص سالانه شما باشد.

اگر قصد دارید محل اقامت خود را جستجو کنید، به خاطر داشته باشید که اکثر املاک با یک قرارداد یک ساله اجاره داده می‌شوند.

در برخی موارد، حتی ممکن است از شما خواسته شود که کل اجاره سالانه را پیشاپیش بپردازید.

اجاره بها با توجه به موقعیت، متراژ و منطقه مورد نظر شما متغیر می‌باشد.

مواد غذایی

وقتی صحبت از غذا و مواد غذایی می‌شود، هزینه شما در نهایت به خرید شما بستگی دارد. به دلیل تجارت گسترده غذا در سطح جهانی، تنوع غذا در امارات بسیار بالا است.

همچنین تنوع بالای فروشگاه‌ها، انتخاب قیمت مواد غذایی را برای شما آسان می‌کند.

همچنین خرید محصولات محلی ایده‌ای بهتر برای صرفه جویی در هزینه است.

مهاجرت به دبی

مهاجرت به دبی – مهاجرت به امارات

حمل و نقل

خوشبختانه اجاره ماشین در دبی از یک آژانس اجاره‎ای معتبر چندان گران نیست.

اگر ترجیح می‌دهید رانندگی نکنید، دبی دارای سیستم حمل و نقل عمومی بسیار مناسبی است. اتوبوس، تاکسی، تراموا، مترو و همچنین واتر‌باس یا اتوبوس آبی از امکانات شبکه حمل و نقل شهری دبی به حساب می‌آیند.

تحصیلات

دبی گزینه‌های مختلف تحصیلی را برای والدین شاغل ارائه می‌دهد، از جمله خدمات مهد کودک‌ها، مدارس ابتدایی و مدارس خصوصی متعدد که برای جمعیت بین‌المللی مقیم دبی ارائه می‌شود.

هزینه‌های آموزش ابتدایی بین 20،000 درهم تا 28،000 درهم و همچنین هزینه‌های یکی از معتبرترین دبیرستان‌های بین‌المللی از 40،000 درهم تا 90،000 درهم می‌باشد.

توجه داشته باشید که بسیاری از شرکت‌های خصوصی بسته هایی را ارائه می‌دهند که تمام یا بخشی از این شهریه‌ها را پوشش می‌دهد.

امکانات بهداشتی

دبی دارای یک سیستم بهداشتی و درمانی بسیار پیشرفته با استانداردهای درجه یک در سراسر جهان است.

ساکنان امارات متحده عربی مجاز به استفاده از بیمارستان‌ها و کلینیک‌های دولتی به صورت رایگان (یا با هزینه اندک) هستند همچنین مهاجران می‌توانند از بیمارستان‌های دولتی پس از موفقیت در درخواست کارت بهداشت، از وزارت بهداشت و خدمات پزشکی استفاده کنند.

تفاوت‌های فرهنگی

دین اصلی در دبی اسلام است، اگرچه شایان ذکر است که دولت بسیار نگاه آزادانه‎ای نسبت به عقاید و مذاهب افراد دارد.

در دبی مردم با مذاهب متفاوت در کنار هم به راحتی زندگی می‌کنند و هر یک با توجه به رسوم و قوانین ادیان خود رفتار می‎کنند.

زبان رسمی

اگرچه عربی زبان رسمی امارات متحده عربی است اما انگلیسی بیشترین زبان رایج در دبی است، به طوری‌که بدون داشتن دانش زبان عربی نیز می‌توانید به راحتی با افراد ارتباط برقرار کنید.

اگر با مردم محلی اماراتی همکاری نزدیک دارید، بسیار ایده خوبی است که به میزان اولیه زبان عربی بیاموزید.

مهاجرت به دبی برای بسیاری از مهاجران که مایل به تجربه سطح بالای زندگی در کنار کسب و کار پر رونق هستند رویایی است تا بتوانند از کار و زندگی در این منطقه ثروتمند، بیشترین لذت را ببرند.

مقایسه پاسپورت دومینیکا و ترکیه

تاریخ ارسال : 1400/07/26

در سال های اخیر پاسپورت و تابعیت دوم، متقاضیان بسیاری را در سراسر دنیا به اقدام و اخذ آن ترغیب کرده است. همان طور که می دانید پاسپورت برخی کشورها از جمله ایران، از رتبه پایینی در شاخص رتبه بندی گذرنامه برخوردار می باشد.

در سال های اخیر پاسپورت و تابعیت دوم، متقاضیان بسیاری را در سراسر دنیا به اقدام و اخذ آن ترغیب کرده است. همان طور که می دانید پاسپورت برخی کشورها از جمله ایران، از رتبه پایینی در شاخص رتبه بندی گذرنامه برخوردار می باشد.

این بدین معناست که افراد برای سفر به بیشتر کشور ها، نیاز به اخذ ویزا دارند. پروسه دریافت ویزا مراحل دشوار و پرهزینه ای به دنبال دارد که اهمیت نیاز به اخذ پاسپورت دوم را، بیش از پیش نمایان می کند.

از دهه ۹۰ میلادی ، تعدادی از کشورها با اعطای تابعیت و پاسپورت دوم از طریق سرمایه گذاری، افراد بسیاری را جذب این برنامه اقتصادی کرده اند.

به بیان دیگر افراد با تزریق سرمایه در کشور مورد نظر، تابعیت و پاسپورت آن کشور را دریافت کرده و از مزایای آن بهره مند می شوند.

انواع سرمایه گذاری برای دریافت تابعیت دوم

سرمایه گذاری مالی به چند روش امکان پذیر است.متقاضیان می توانند با کمک به دولت و یا خرید ملک و همچنین سرمایه گذاری برای ایجاد کسب و کار و یا استارت آپ ،اقدام به دریافت شهروندی و پاسپورت دوم کنند.

مقادیر سرمایه گذاری در کشورهای مختلف متفاوت می باشد، در نتیجه یافتن کشوری که با کمترین میزان سرمایه گذاری با تابعیت متقاضیان موافقت می کنند از اهمیت بالایی برخوردار است.

مقایسه پاسپورت ترکیه و پاسپورت دومینیکا

در چند سال اخیر افراد زیادی با سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در ترکیه موفق به دریافت پاسپورت دوم شده اند .اخذ پاسپورت این کشور دارای مزایای بی شماری می باشد که باعث ترغیب متقاضیان شده است اما در مقایسه با مزایای پاسپورت دومینیکا، ویژگی های چشمگیری ندارد. در این بخش به چند تفاوت اصلی و مهم این دو پاسپورت می پردازیم.

اعتبار پاسپورت

پاسپورت دومینیکا دارای رتبه ۳۴ و ترکیه ۵۶ می باشد که این خود نشان دهنده میزان اعتبار پاسپورت دومینیکا در مقایسه با پاسپورت ترکیه است.

تعداد کشورهای بدون نیاز به ویزا

یکی دیگر از مهم ترین تفاوت های این دو، تعداد کشور هایی هست که بدون نیاز به ویزا می توان سفر کرد. دارندگان پاسپورت دومینیکا می توانند به بیش از ۱۴۰ کشور دنیا بدون ویزا سفر کنند، این در حالی ست که با پاسپورت ترکیه فقط مجاز به سفر بدون ویزا به ۱۱۱ کشور هستند.

مهم ترین کشورها در لیست کشورهای بدون نیاز به ویزا برای پاسپورت دومینیکا، کشورهای اروپایی نظیر سوئیس، ایتالیا، آلمان، اسپانیا، اتریش، هلند و بیش از ۳۰ کشور دیگر اروپایی و همچنین انگلستان، می باشند.

اما پاسپورت ترکیه این امکان را به دارندگان آن نمی دهد که مجاز به سفر بدون ویزا به کشور های حوزه شنگن و البته انگلستان  باشند.

حداقل میزان سرمایه گذاری

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد و قابل توجه پاسپورت دومینیکا در مقایسه با دیگر کشورها، تنوع در برنامه تابعیت اقتصادی این کشور است. به این شکل که متقاضیان می توانند تنها با اهدای ۱۰۰ هزار دلار به دولت دومینیکا، پاسپورت و تابعیت را اخذ کنند. همچنین یکی دیگر از این روش ها، خرید ملک به ارزش ۲۰۰ هزار دلار می باشد.

کشور ترکیه تنها روش سرمایه گذاری را خرید ملک معرفی کرده است و حداقل میزان سرمایه برای خرید ملک را ۲۵۰ هزار دلار در نظر گرفته است که این در مقایسه با دومینیکا با توجه به تورم بالا در اقتصاد کشور ما، مبلغ قابل توجهی می باشد.

در کشور ترکیه با سرمایه گذاری کمتر از مبلغ فوق و خرید ملک با مبالغ کمتر از ۲۵۰ هزار دلار، افراد مجاز به دریافت تابعیت و پاسپورت نمی باشند و فقط می توانند به صورت کوتاه مدت اقامت داشته باشند.

اجازه کار و زندگی در چندین کشور

کشور دومینیکا در حوزه کشورهای کارائیب واقع شده است. همان طور که پیش تر اشاره شد، پس از اخذ پاسپورت دومینیکا شما قادر هستید به بیش از ۱۴۰ کشور دنیا بدون ویزا سفر کنید.

ولی نکته قابل توجه اینجاست که شما همچنین مجاز به زندگی ،تحصیل و اشتغال در ۱۵ کشور کارائیب نظیر باهاماس، باربادوس، جمهوری دومینیکن، گرانادا، هائیتی و … می باشید. این موضوع یکی دیگر از برتری های پاسپورت دومینیکا را در مقایسه با پاسپورت ترکیه نشان می دهد.

میزان تسلط به زبان

زبان رسمی و رایج در کشور ترکیه، ترکی استانبولی است.

زبان رسمی در دومینیکا، انگلیسی می باشد که زبان رایج دنیاست و همه افراد تا حدودی با آن آشنایی دارند ، اما با این حال شما نیاز به دانش زبان انگلیسی ندارید و از ملزومات شرایط اقدام به اخذ پاسپورت دومینیکا نمی باشد.

اعطای تابعیت به افراد وابسته

متقاضی اصلی با اخذ پاسپورت دومینیکا می تواند برای همسر ، فرزندان زیر ۳۰ سال و همچنین پدر و مادر درخواست تابعیت و دریافت پاسپورت را ارائه دهد. اما با پاسپورت ترکیه متقاضی اصلی فقط مجاز به دریافت پاسپورت برای همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال می باشد که این یکی دیگر از معایب این پاسپورت در مقایسه با پاسپورت دومینیکا می باشد.

معافیت های مالیاتی

مالیات در کشور ترکیه به عنوان یکی از منابع مهم مالی به حساب می آید و می توان از آن به عنوان ارکان اصلی اقتصاد این کشور نام برد.

شهروندان و افراد دارای اقامت ترکیه باید هر 3 ماه یکبار اظهارنامه مالیاتی پر کنند و به وظایف مالیاتی خود در این کشور عمل نمایند. مالیات در این کشور  شامل 3 مورد زیر می شود:

• مالیات بر درآمد.

• مالیات بر دارایی.

• مالیات بر هزینه.

 

کشور دومینیکا در زمینه مالیات بر دارایی، قوانین سختگیرانه ای را به متقاضیان پاسپورت و شهروندی خود تحمیل نمی کند و افراد تا ۲۵ سال معاف از مالیات می باشند که نکته بسیار حائز اهمیتی می باشد.

عدم نیاز به حضور فیزیکی

ویژگی دیگری که مراحل اخذ پاسپورت دومینیکا نسبت به کشورهای دیگر دارد، این است که دومینیکا تنها کشوری ست که به متقاضیان این امکان را می دهد بدون حضور فیزیکی، برای درخواست تابعیت و پاسپورت اقدام کنند.

با توجه به نکاتی که در این بخش به آن پرداختیم، پاسپورت دومینیکا یکی از ارزان ترین پاسپورت های دوم در دنیا می باشد که با مزیت های بسیاری که به شهروندان خود ارائه می دهد، بهترین و مناسب ترین گزینه برای متقاضیان است.

پاسپورت دومینیکا بهتره یا ترکیه


صفحه 9 از 11