اخذ اقامت انگلیس

تاریخ ارسال : 1401/04/29

در این مقاله قصد داریم که راه های مهاجرت به انگلیس همچنین شرایط زندگی در این کشور را برایتان توضیح دهیم. بدون شک انگلیس یکی از مقاصد مهم متقاضیان مهاجرت است. دلیل این موضوع کیفیت بالای زندگی در این کشور، امنیت کافی، بهداشت آموزش، داشتن یک اقتصاد ثابت سازنده همچنین بیزینس پویا در این کشور است.

از شرایط اخذ پاسپورت دومینیکا و زندگی در انگلیس اطلاعی دارید؟

در این مقاله قصد داریم که راه های مهاجرت به انگلیس همچنین شرایط زندگی در این کشور را برایتان توضیح دهیم. بدون شک انگلیس یکی از مقاصد مهم متقاضیان مهاجرت است. دلیل این موضوع کیفیت بالای زندگی در این کشور، امنیت کافی، بهداشت آموزش، داشتن یک اقتصاد ثابت سازنده همچنین بیزینس پویا در این کشور است.

شرایط اخذ ویزای کشور انگلیس را میتوان جزو یکی از دشوارترین شرایط اخذ ویزا برای ایرانیان معرفی نمود. ویزای توریستی کشور انگلیس در مدت زمان های شش ماه، دو سال، پنج سال و ۱۰ سال به درخواست خود متقاضی صادر خواهد شد.

بررسی پرونده ویزای توریستی، تحصیلی و کاری از طریق سفارت این کشور انجام می شود. اما جهت انگشت نگاری و تحویل دادن مدارک باید به دفاتر VSFGLObal در ایران و خارج از ایران مراجعه نمایید.

اااااالللمهاجرت به انگلیس

اشخاص زیادی کشور انگلیس را مقصد مهاجرتی برای خود تعیین می کنند. این افراد می توانند از طریق سرمایه گذاری، تحصیل، کار، تولد و ازدواج به این کشور مهاجرت نمایند و از شرایط زندگی در انگلیس بهره مند شوند. در حقیقت اخذ اقامت انگلیس برای ایرانیان کاری بسیار دشوار است.

اما با توجه به سرشماری های انجام شده که طی یک تحقیق در سال ۲۰۱۱ انجام شده، حدود ۴۲ هزار ایرانی در کشور انگلیس زندگی می کنند.

به دلیل نرخ بی کاری و تورم پایین ،همچنین داشتن شرایط و بستر مناسب جهت راه اندازی کسب و کار در این کشور،شرایط بسیار مناسبی برای افراد به وجود آمده است. تا از این طریق قادر باشند به کشور انگلیس مهاجرت نموده و موفق به اخذ اقامت انگلیس شوند. 

مهاجرت به انگلیس از طریق کار

برای اخذ اقامت انگلیس ،به دست آوردن پیشنهاد شغلی از کارفرما و یا از طریق ویزای جستجوی کار و همچنین ویزا های کاری برای اشخاص متخصص ،که بر مبنای سیستم امتیازبندی می باشد،یکی از رایج ترین روش ها است.

افرادی که قصد دارند مهاجرت کاری به کشور انگلستان را داشته باشند،لازم است کارفرمای مورد نظر در کشور انگلستان را متقاعد نمایند، متناسب شرایط و تخصصی که دارند برای استخدام این افراد دعوت نامه کاری ارسال کنند.،تا از این راه به کشور انگلیس مهاجرت نمایند.

ویزای کاری کشور انگلیس هم به صورت کوتاه مدت و هم به صورت بلند مدت اعطا می شود.اشخاصی که قصد اخذ اقامت انگلیس را دارند لازم است از راه ویزاهای های بلند مدت کاری، اقدام نمایند. افرادی که دارای ویزای بلند مدت کاری (General work visa Tier 2 ) هستند، می توانند تا ۵ سال و ۱۴ روز در کشور انگلیس اقامت داشته باشند.

البته این ویزا قابل تمدید است. لازم است کارفرما حداقل ۲۵۰۰ پوند که میزان آن برابر است با حداقل حقوق به متقاضی پرداخت کند.

پاسپورت دومینیکا در انگلیس

پاسپورت دومینیکا متناسب با ضوابط و شرایطی که برای اخذ آن تعیین شده است و به دلیل اعتبار و مزایای بی نظیر آن،دارای محبوبیت بسیاری می باشد.جهت دریافت پاسپورت دومینیکا معمولاً طی سه ماه نتیجه استعلامات به درخواست کنندگان پاسپورت و موافقت با شهروندی آنها صادر خواهد شد. بعد از آن پرداخت کمک بلاعوض به دولت دومینیکا انجام داده خواهد شد.

طی مدت زمان یک تا دو ماه گواهی شهروندی و پاسپورت دومینیکا صادر خواهد شد و به دست شما میرسد. در این مدت زمان نیازی نیست که شما به شکل فیزیکی در این کشور حضور داشته باشید یا به آن سفر کنید و نیازی به مصاحبه نمی باشد.

از مزایای این پاسپورت می توان به کوتاه بودن پروسه اخذ پاسپورت اشاره نمود. از دیگر مزایای پاسپورت دومینیکا، این است که تنها کشوری است که تحت برنامه شهروندی،کمک بلاعوض ایرانی ها را خواهد پذیرفت.

اشخاصی که قصد اخذ شهروندی و پاسپورت این کشور را دارند،جهت دستیابی به امتیازات سفر بدون ویزا به بیش از ۱۴۰ کشور جهان، توسعه دادن فعالیت های تجاری، داشتن حق افتتاح حساب بین المللی، سیاحت و دیدن فرزندان اقوام و … از این راه اقدام می نمایند.

مزایای پاسپورت دومینیکا برای اقامت در انگلیس

با اخذ پاسپورت دومینیکا شما به آسانی بدون نیاز به ویزا به کشورهای اروپایی مانند کشورهای حوزه شنگن و انگلستان سفر نمایید. در صورتی که شما پاسپورت دومینیکا را داشته باشید می ‌توانید در مرحله اول ورود به کشور انگلیس، برای شش ماه بدون ویزا اقامت داشته باشید. در صورت خروج و پس از پایان شش ماه اول و بازگشت دوباره آن به مدت ۶ ماه می‌ توانید بدون ویزا در انگلیس اقامت داشته باشید.

در واقع شما با هر بار رفت و آمد به این کشور می توانید برای ۶ ماه اقامت داشته باشید. به این صورت بدون داشتن ویزای اقامتی ، زندگی در لندن را میتوانید تجربه نمایید.

پاسپورت دومینیکا در کشور انگلیس به شما این امکان را خواهد داد که به راحتی برای خود حساب بانکی داشته باشید. البته جهت افتتاح حساب بانکی در انگلیس لازم است که یک ملک را اجاره نمایید و آدرس مشخصی از خود در این کشور داشته باشید. شما می توانید کسب و کار مناسبی در انگلیس ( که یکی از کشورهای اروپایی با یک اقتصاد پویا و زنده است،) راه اندازی نمایید.

قاعدتاً پس از داشتن یک کسب و کار مناسب شما می توانید به آسانی جهت دریافت اقامت در انگلیس اقدام نمایید.

چرا که این کسب و کار در دریافت ویزای اقامتی بسیار به شما کمک می نماید.

با این حساب  بدیهی است که داشتن پاسپورت دومینیکا دریافت اقامت در انگلیس را برای شما آسان تر خواهد نمود.

قانون parent of child

کشور انگلیس یکی از برترین نظام های آموزشی در تمام دنیا را دارد. دانش آموزان و دانشجویان زیادی خواهان تحصیل در این کشور هستند.

اگر شما نیز جزو آن دسته از خانواده هایی هستید که دوست دارید تحصیلات فرزند خود را در کشور انگلیس آغاز نمایید. می توانید با استفاده از قانون parent of child اقدام به ثبت نام فرزند خود نمایید. این قانون این امکان را به خانواده ها می دهد که مادر فرزندان ( 4 تا 11 ساله ) همراه با فرزندان خود در انگلیس، اقامت دریافت نمایند. پدر نیز با استفاده از ویزای توریستی به انگلیس تردد داشته باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید
۰۲۱۲۲۰۲۱۸۴۴