اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری

تاریخ ارسال : 1401/04/29

همه چیز در مورد اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری در ارتباط با پاسپورت دومینیکا بیایید با یک سوال بحث را شروع کنیم. چرا طبق تحقیقات شرکت های لیپ، سنت کیتس و نویس، گرانادا و دومینیکا برای تابعیت دوگانه، محبوبیت زیادی دارند؟ hligco.com یک شرکت مشاوره ای پیشرو و متخصص در اخذ شهروندی و اقامت مبتنی بر سرمایه گذاری است. طبق گزارش شرکت های لیپ، کشورهای سنت کیتس و نویس، گرانادا و دومینیکا مدت هاست که به بهترین کشورهای جهان برای اخذ تابعیت دوگانه تبدیل شده اند. زمانیکه تحقیقات شرکت های لیپ، اغلب بر روی سنت کیتس و نویس متمرکز بوده اخذ شهروندی دومینیکا نیز به سرعت، افزایشِ محبوبیت داشته است.

همه چیز در مورد اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری

در ارتباط با پاسپورت دومینیکا بیایید با یک سوال بحث را شروع کنیم. چرا طبق تحقیقات شرکت های لیپ، سنت کیتس و نویس، گرانادا و دومینیکا برای تابعیت دوگانه، محبوبیت زیادی دارند؟ hligco.com یک شرکت مشاوره ای پیشرو و متخصص در اخذ شهروندی و اقامت مبتنی بر سرمایه گذاری است. طبق گزارش شرکت های لیپ، کشورهای سنت کیتس و نویس، گرانادا و دومینیکا مدت هاست که به بهترین کشورهای جهان برای اخذ تابعیت دوگانه تبدیل شده اند. زمانیکه تحقیقات شرکت های لیپ، اغلب بر روی سنت کیتس و نویس متمرکز بوده اخذ شهروندی دومینیکا نیز به سرعت، افزایشِ محبوبیت داشته است.

علاوه بر این، جست و جوهای جدید درباره دومینیکا از سمت اقتصادهای توسعه یافته ای مانند آلمان، سوئد و بریتانیا به طور فزاینده ای افزایش یافته است. مردم به دنبال یک پلن B هستند که از آنها در برابر آینده بد اقتصادی، مالیات‌های بالا و بی ثباتی‌های سیاسی اروپای غربی محافظت کند. احتمالاً این روند، عمدتا به دلیل تشدید مداوم درگیری‌ها در اوکراین ادامه خواهد داشت.

مزایای شهروندی و پاسپورت دومینیکا

سفرِ بدون ویزا به واسطه اخذ پاسپورت دومینیکا

دارندگان پاسپورت دومینیکا به بیش از 140 کشور و منطقه در سراسر جهان بدون نیاز به ویزا، با ویزای الکترونیک و همچنین با ویزای هنگام ورود دسترسی دارند. در نتیجه، پاسپورت دومینیکا به عنوان سی و سومین پاسپورت قدرتمند جهان رتبه بندی شده است.

بهره مندی از مزایای مالیاتی مطلوب دومینیکا

تابعیت دومینیکا افراد را از مالیات بر ارث، مالیات بر درآمد و مالیات بر ثروت معاف می‌کند.

سهولت برنامۀ اخذ شهروندی دومینیکا

شرایط و فرآیند درخواست شهروندی دومینیکا یکی از ساده ترین روش های اخذ تابعیت دوم می باشد و نیازی به مهاجرت قبلی یا اقامت دومینیکا ندارد.

دسترسی به ایالات متحده آمریکا

شهروندان دومینیکا واجد شرایط دریافت ویزای بلند مدت ایالات متحده هستند. در نتیجه می توانید به کمک پاسپورت دومینیکا گزینه های اقامت ایالات متحده از جمله درخواست ویزای L-1، H-1B یا E-B5 آمریکا را دنبال کنید. در صورت موفقیت در هر یک از این گزینه ها می‌توانید با همسر و فرزندان خود در ایالات متحده زندگی و کار کنید. شما می‌توانید ویزای B-1 یا B-2 ایالات متحده را حداکثر تا 6 ماه و برای چندین بار ورود در یک دوره 10 سالۀ قابل تمدید، امتحان کنید.

برنامه اقامت دائم و شهروندی دومینیکا

شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه گذاری یک برنامه فوق العاده برای کسانی است که به دنبال شهرتی قابل استناد و معتبر هستند. از زمان آغاز به کار این برنامه در سال 1993، دولت دومینیکا با افزودن مزایایی ارزشمند به این برنامه، آن را پرورش داده است.

وجود تعهد به مبارزه با تغییرات اقلیمی در برنامه شهروندی دومینیکا

شهروندان جدید دومینیکا می توانند از همین حالا ورود نیروی زمین گرمایی به جزیره را در سال 2023 پیش بینی کنند. زیرا که 90 درصد نیازهای مسکونی آنها، متناسب با این پیش بینی برآورده خواهد شد.

شکوه اکوتوریسم در برنامه شهروندی دومینیکا

علاوه بر این، فرصت‌های اکوتوریسم بی‌شماری در اطراف دومینیکا وجود دارند. از جمله جمعیت نهنگ‌های خاص که در ساحل دومینیکا زندگی می‌کنند به علاوه بیش از 1200 گونه گیاهی منحصر به فرد در دومینیکا وجود دارند که طوطی بومی سیسرو، تنها یکی از آنهاست.
از طرفی منابع طبیعی گردشگری کشور دومینیکا مانند چشمه های خروشان،آبشارهای دیدنی و جنگل های سرسبز و چشم نواز ،از دیگر جاذبه های اکوتوریسم این منطقه به شمار می آید.در واقع دومینیکا به عنوان جزیره طبیعیِ کارائیب شناخته شده است.

نظارت محتاطانه دولت دومینیکا

ناگفته نماند که دولت برای حفظ شهرت برنامه شهروندی خود قوانین سخت‌گیرانه را رعایت می‌کند. بنابراین، دومینیکا آینده روشنی دارد و به عنوان بهترین گزینه تابعیت دوم در سراسر جهان باقی می‌ماند.
همچنین طبق قوانین شهروندی دومینیکا اگر به هر دلیلی دولت این کشور این برنامه شهروندی را حذف کند،تابعیت و شهروندی دومینیکا برای دارندگان پاسپورت این کشور به قوت خود باقی خواهد ماند.

گزینه های سرمایه گذاری در برنامه شهروندی دومینیکا

برنامه شهروندی دومینیکا را می‌توانید به عنوان نمونه ای برتر از سایر حوزه های کارائیب مانند سنت کیتس و نویس در نظر بگیرید. سرمایه گذاران از سراسر جهان می‌توانند بهترین برنامه اخذ تابعیت از طریق سرمایه گذاری را انتخاب کنند.

اولین و محبوب ترین برنامه سرمایه گذاری، خرید املاک و مستغلات در دومینیکا با حداقل قیمت 220000 دلار به مدت 5 سال است. دومین انتخاب متداول، اهدای کمک غیر قابل استرداد و بلاعوض حداقل 100000 دلار به صندوق تنوع اقتصادی این کشور است.

اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری

نحوه اخذ تابعیت دوگانه و پاسپورت دومینیکا

متقاضیان باید با یک نماینده واجد شرایط مانند شرکت های لیپ برای دریافت تابعیت دوگانۀ دومینیکا اقدام کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید
۰۲۱۲۲۰۲۱۸۴۴