اقامت پرتغال با خرید ملک

تاریخ ارسال : 1402/03/19

اخذ اقامت پرتغال یکی از گزینه هایی است که افراد بسیاری را به سرمایه گذاری ترغیب نموده است. جمهوری پرتغال در جنوب غربی اروپا واقع شده است. پایتخت این کشور نیز شهر لیسبون می باشد. زبان مردم آن، پرتغالی است.

اقامت پرتغال با خرید ملک

 

اخذ اقامت پرتغال یکی از گزینه هایی است که افراد بسیاری را به سرمایه گذاری ترغیب نموده است. جمهوری پرتغال در جنوب غربی اروپا واقع شده است. پایتخت این کشور نیز شهر لیسبون می باشد. زبان مردم آن، پرتغالی است.

واحد پولی پرتغال، یورو بوده و علاوه براین کشور فوق از کشورهای عضو ناتو و اتحادیه اروپا به شمار می آید. پرتغال را می توان یکی از غربی ترین و توسعه یافته ترین کشورهای اروپایی خطاب کرد.

با توجه به امتیازات برجسته این کشور و پیشرفت های شگرفی که در آن حاصل گردیده، بسیاری از سرمایه گذاران ایرانی تصمیم به اقامت پرتغال گرفته اند.

اقامت پرتغال از راه های متفاوتی امکان پذیر می باشد. یکی از این راه ها اقامت از طریق خرید ملک است.

این کار دارای مزایای بسیاری است که مهمترین آن، تصاحب سود کلان از طریق اجاره ملک خریداری شده است.بازگشت ۵ ساله سرمایه و اخذ اقامت برای هر یک از اعضای خانواده و والدین را می توان از دیگر فواید اقامت پرتغال با خرید ملک دانست.

آیا خرید ملک در پرتغال دارای شرایط خاصی است؟

بله اقامت پرتغال با خرید ملک وابسته به شرایطی خاص است.شرایطی که تمامی سرمایه گذاران باید از آن بهره مند باشند. وگرنه اجازه سرمایه گذاری در این کشور به این شیوه را نخواهند داشت.

سرمایه گذاران نه تنها باید از عدم سوء پیشینه برخوردار باشند،بلکه باید صاحب منابع مالی در خارج از این کشور باشند. در صورت گذشت ۵ سال از مدت اقامت، افراد می توانند برای اقامت دائم در این کشور و دریافت پاسپورت اقدام نمایند.

ملک هایی که از طریق آن می توان برای اقامت پرتغال اقدام کرد، دارای شرایط خاصی اند. این ملک ها باید نوساز بوده و ارزشی فراتر از ۵۰۰ هزار یورو داشته باشند.

البته این ملک را می توان در مناطق کم جمعیت نیز خریداری کرد،در این حالت ارزش آن باید ۴۰۰ هزار یورو باشد. مشارکت در نوسازی ملک های قدیمی که ارزشی بالغ بر ۳۰۰هزار یورو دارند، امکان پذیر می باشد.

اگر این املاک در مناطق کم جمعیت واقع شده باشند، ارزشی بالغ بر ۲۸۰ هزار یورو خواهند داشت. همچنین مناطق کم جمعیت که ارزش آنها ۲۸۰ هزار یورو است هم مناسب جهت خرید ملک می باشند.

مدت زمان اقامت پرتغال

اقامت پرتغال با خرید ملک دارای مدت زمان مشخص یعنی ۲۴ ماه می باشد. پیش از آن نیز صدور ویزا اقامت هم بین ۱۲ تا ۲۴ ماه به طول می انجامد. در صورت تمدید می توان این مدت را به ۳ سال نیز تغییر داد.سرانجام پس از گذشت پنج سال و در صورت حضور منظم و دو هفته یکبار در پرتغال می توان جهت دریافت پاسپورت و شهروندی پرتغال اقدام نمود. همسر، فرزندان زیر ۲۴ سال و والدین بالاتر از ۶۵ سال می توانند از امکان اقامت بهره مند گردند.

ارزان ترین و گرانترین مناطق پرتغال جهت خرید ملک

پرتغال از مناطق متعدد تشکیل یافته است. جزایر آزور، آلنتجو، جزایر مدریا، آلگارو، لیسبون، کویمبرا، کاشکایش، پورتو، براگا و آویرو از جمله این مناطق به شمار می آیند.

در معرفی یکی از ارزانترین مناطق پرتغال جهت خرید ملک می توان براگا را نام برد. این ناحیه نه تنها خرید ملک با کمترین سرمایه را فراهم می سازد، بلکه امکان اخذ ویزای طلایی پرتغال را نیز به وجود می آورد.

مدریا

مدریا یکی از گران ترین شهرهاست که امکان اقامت پرتغال با خرید ملک را در اختیار سرمایه گذاران بزرگ قرار می دهد. شرایط فرهنگی و جغرافیایی متفاوت این شهر، آن را به یک منطقه متمایز بدل نموده اند. شما با برخورداری از سرمایه ۳۰۰ هزار یورو می توانید در این منطقه یک ملک نقلی خریداری نمایید.

پورتو

علاوه بر مدریا پورتو را نیز می توان نام برد.این شهر گران و بسیار پر اهمیت، بهترین گزینه جهت سرمایه گذاری محسوب می شود. برای خرید ملک کوچک با متراژ کم در این شهر به سرمایه ای حدودا ۳۰۰ هزار یورو نیاز می باشد. لازم به ذکر است پورتو جهت دریافت شهروندی و اقامت پرتغال، گزینه ایده آلی است.

جزایر آزرو

همچنین جزایر آزور نیز از ارزان ترین مناطق پرتغال به شمار می آیند. غارها، سواحل شگفت انگیز به همراه چشمه های آب گرم، این منطقه را در کانون توجه قرار داده اند. خرید آپارتمان با سرمایه ۲۰۰ هزار یورو در آن امکان پذیر می باشد.

آلنتجو

علاوه براین می توان یکی دیگر از شهرها یعنی آلنتجو را نام برد. این شهر که شغل اصلی مردم کشاورزی است، از ارزان ترین منطقه جهت خرید ملک و اقامت پرتغال به شمار می آید. مناطق متعلق به آن جزو مناطق کم تراکم بوده و درست به همین دلیل می توان آن را یکی از بهترین آیتم ها جهت خرید ملک با سرمایه ۲۰۰ هزار یورو به حساب آورد.

آلگارو

آلگارو نیز از دیگر مناطق کم تراکم است که با سرمایه ۳۰۰ هزار یورو می توان در آن اقدام به خرید ملک نمود.

مزایای حاصل از اقامت پرتغال از طریق خرید ملک

اقامت پرتغال با خرید ملک برای شما سرمایه گذاران محترم، مزایای بسیاری را به ارمغان خواهد آورد:

  • سفر به تمامی کشور شینگن اتحادیه اروپا بدون محدودیت و بدون نیاز به ویزا
  • بهره مندی از متمایزترین خدمات بهداشتی و آموزشی
  • اقامت موقت در این کشور و اخذ گلدن ویزای پرتغال
  • سرمایه گذاری ضمن بهره مندی از سود هنگفت
  • کم هزینه ترین کشور اروپایی برای زندگی
  • امکان انجام کار، تحصیل و زندگی در آن
  • دریافت حق شهروندی پس از گذشت شش سال
  • امکان اقامت همراه با خانواده

اقامت پرتغال با تمکن مالی

تاریخ ارسال : 1402/03/19

افرادی که تمایل به اخذ اقامت یک کشور اروپایی دارند با گزینه‌های مختلفی مواجه می‌شوند که باید بسته به شرایط قابل احراز برای یکی از آنها اقدام کنند.

اقامت پرتغال با تمکن مالی

 

 

افرادی که تمایل به اخذ اقامت یک کشور اروپایی دارند با گزینه‌های مختلفی مواجه می‌شوند که باید بسته به شرایط قابل احراز برای یکی از آنها اقدام کنند.

در کنار کشورهای مخترع اروپایی که امکان اخذ اقامت را به طرق مختلف می دهند، اقامت پرتغال با تمکن مالی یکی از آسان ترین مسیر هایی است که این کشور فراهم کرده است‌.

کشور پرتغال یکی از کشورهای جنوب غربی اروپا است که از جمله کشورهای اتحادیه اروپا و حوزه شینگن محسوب می شود. بدین ترتیب اگر شما موفق به مهاجرت به این کشور بشوید قادر به سفر و کار آزادانه در سایر کشورهای حوزه شینگن خواهد بود.

این کشور روش های مهاجرتی مختلفی را برای افراد خارجی در نظر گرفته است که یکی از بهترین آنها، اخذ اقامت پرتغال از طریق تمکن مالی است.با ما همراه باشید تا با خصوصیات این طرح، شرایط و مزایای آن آشنا شوید.

آشنایی با اقامت پرتغال با تمکن مالی

ویزای تمکن مالی یکی از روش های دریافت اقامت پرتغال است که توسط این کشور برای افراد متقاضی اقامت در کشور پرتغال پیشنهاد می شود.

این ویزا که در اصل ویزای D7 نام دارد،مختص آن دسته از افرادی است که در ایران دارای درآمد ثابتی هستند که به صورت ماهیانه برای آنها واریز می شود.

به طور مثال افرادی که بازنشسته هستند،می توانند برای این روش اقدام کنند.

این روش به عنوان نوعی طرح خود حمایتی شناخته می شود و هیچ نیازی به سرمایه‌گذاری در بخش خاصی از کشور پرتغال و یا پرداخت مبلغی به صورت ماهانه به دولت این کشور، ندارد.

به جای آن فقط باید مبلغی خاص را به صورت ماهیانه برای زندگی در کشور پرتغال داشته باشید.

جالب است بدانید که شما می‌توانید به کمک این روش بدون خرید ملک برای دریافت اقامت دائم کشور پرتغال اقدام کنید.البته در ابتدا یک دوره اقامت کوتاه به شما اعطا می شود که در ادامه به طور مفصل به معرفی جزئیات آن می پردازیم.

مزایای اخذ اقامت پرتغال از طریق تمکن مالی چیست؟

دریافت اقامت پرتغال از طریق تمکن مالی ، مزایای فراوانی را برای فرد و خانواده اش خواهد داشت.اینکه شما می‌توانید ویزای بلند مدت یکی از کشورهای حوزه شینگن را دریافت کنید، مزایای فراوانی برای شما خواهد داشت که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

امکان کار با اخذ اقامت پرتغال

کشور پرتغال برخلاف بسیاری از کشورهایی که شرایط اقامت از طریق تمکن مالی را فراهم کرده‌اند، اجازه فعالیت شغلی را به افراد دریافت کننده این ویزا می دهد.

بدین ترتیب شما می توانید علاوه بر درآمدی که در ایران داشته‌اید، به کسب درآمد در کشور پرتغال نیز بپردازید.

اخذ اقامت برای همسر و فرزندان با کمترین هزینه

هنگامی که شما اقامت پرتغال از طریق تمکن مالی را دریافت می‌کنید، می توانید با هزینه کمتر برای همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال خود نیز اقامت بگیرید.

دریافت اقامت دائم پرتغال

در طرح اخذ اقامت پرتغال با تمکن مالی، شما قادر خواهید بود تا پس از یک دوره اقامت موقت ۵ ساله نسبت به دریافت اقامت دائم این کشور اقدام کنید. همچنین پس از یک دوره زندگی ۶ تا ۷ ساله در کشور پرتغال، شما اجازه درخواست برای دریافت تابعیت و شهروندی این کشور نیز خواهید داشت.

تحصیل فرزندان در پرتغال

با دریافت اقامت پرتغال از طریق تمکن مالی، فرزندان شما قادر خواهند بود تا در مدارس و دانشگاه های معتبر این کشور تحصیل بپردازند‌.

عدم نیاز به بلوکه کردن سرمایه در پرتغال

مزیت دیگری که طرح دریافت اقامت پرتغال با تمکن مالی دارد، نبودن نیاز به بلوکه کردن سرمایه ای هنگفت در این کشور است.

افتتاح حساب بانکی بین المللی

یکی دیگر از کارهایی که شما مجاز به انجام آن در کشور پرتغال خواهید بود، امکان افتتاح حساب بانکی بین المللی در کشور پرتغال است.

امکان سفر به ۱۸۵ کشور جهان بدون نیاز به دریافت ویزا

زمانی که شما اقامت دائم یا شهروندی کشور پرتغال را دریافت کنید،می توانید به ۱۸۵ کشور جهان بدون نیاز به ویزا سفر کنید.

عدم وجود محدودیت سنی برای افراد متقاضی

طرح دریافت اقامت پرتغال با تمکن مالی هیچ گونه محدودیت سنی نداشته و هر فردی که استطاعت مالی لازم را داشته باشد، می تواند برای این طرح اقدام کند.

نبود شرط بهره مندی از مدرک زبان

افرادی که از این روش اقامت دریافت می کنند، نیازی به ارائه مدرک زبان انگلیسی یا پرتغالی در این طرح نخواهند داشت.

شرایط مالی برای شرکت در این طرح اقامتی چگونه است؟

برای شرکت در طرح اقامتی خود حمایتی کشور پرتغال، شما باید ثابت کنید که درآمد ماهانه معادل ۷۶۰ یورو را برای یکسال کامل دارید. اگر ازدواج کرده اید برای همسر شما مبلغ ۳۸۰ یورو به این مقدار اضافه می شود.

برای هر فرزند زیر ۲۱ سال در این طرح،مستلزم داشتن مبلغ ۲۲۸ یورو به صورت ماهانه خواهد بود. خانواده با یک فرزند باید تمکن مالی حداقل ۱۴۶۰ یورویی را برای یکسال به اثبات برسانند. در این صورت قادر به شرکت در این طرح خواهند بود.

برای ورود به کشور پرتغال به شما و خانواده تان یک مجوز اقامت یک ساله داده میشود. سپس به شما مجوز تمدید اقامت در دوره دو ساله متوالی داده می شود.پس از آن شما می توانید برای دریافت اقامت دائم پرتغال اقدام کنید.

مزایای اقامت پرتغال

تاریخ ارسال : 1402/03/19

اقامت پرتغال خود به دو بخش اقامت موقت و اقامت دائم تقسیم می شود. قطعاً هر یک مزایای مخصوص به خود را دارد.حدس ما بر این است که شما اقامت پرتغال را انتخاب می کنید تا به تابعیت این کشور دسترسی داشته باشید.

مزایای اقامت پرتغال

 

اقامت پرتغال خود به دو بخش اقامت موقت و اقامت دائم تقسیم می شود. قطعاً هر یک مزایای مخصوص به خود را دارد.حدس ما بر این است که شما اقامت پرتغال را انتخاب می کنید تا به تابعیت این کشور دسترسی داشته باشید.

نکته ای که باید بدانید این است که اقامت پرتغال با تابعیت این کشور فرق می کند.

مهمترین مزایای اقامت پرتغال

یکی از مزایای جالبی که اقامت پرتغال در اختیار شما قرار می دهد خرید ملک است. بررسی ها نشان می دهد که قیمت ملک در پرتغال مناسب است.

سرمایه گذاری از طریق خرید ملک خود یک مزیت مهم محسوب می شود و سبب خواهد شد تا بتوانید شانس بیشتری برای تابعیت پرتغال کسب کنید.

موضوع دیگر نرخ پایین تورم در این کشور است. برای مهاجرت به یک کشور بسیار مهم است در مورد وضعیت تورم آن صحبت شود.

حقیقت این است که موضوع تورم در ایران این روزها بسیار آزاردهنده شده و کشور مقصدی که برای مهاجرت انتخاب می شود باید از نظر تورم در شرایط خوبی قرار داشته باشد.

بررسی هایی صورت گرفته و مشخص شده است که هزینه زندگی در پرتغال به نسبت اکثر کشورهای اروپایی کمتر است. این موضوع سبب می شود که بتوانید به راحتی در پرتغال تحصیل کنید و مشکلی در خصوص هزینه های زندگی نداشته باشید.

هزینه پایین در کنار کیفیت آموزش مناسب یک ترکیب عالی برای کسانی است که اقامت پرتغال به منظور تحصیل را انتخاب کرده اند.

شاید این نوع اقامت در ابتدا موقت باشد اما با پشتکار  قطعاً شرایط برای ورود به شغل بهتر می شود و شانس افراد نیز بیشتر خواهد شد.

از سوی دیگر دولت پرتغال به شما امکان اخذ ویزای همراه را می دهد تا در صورت نیاز با خانواده خود به پرتغال سفر داشته باشید.

مزایای اقامت پرتغال برای سرمایه گذاران

یکی از اصلی ترین مزایای اقامت پرتغال ، همکاری دولت این کشور با سرمایه گذاران خارجی است. در این کشور فضای کاری برای کارآفرینی و ثبت شرکت و هر نوع سرمایه گذاری باز است و در واقع استقبال نیز صورت می گیرد. این رویکرد سبب می شود تا کسانی که به قصد سرمایه گذاری  وارد پرتغال می شوند به بهترین نحو شرایط را دنبال کنند.

خرید ملک که به عنوان مجوز اقامت طلایی پرتغال شناخته می شود زیر شاخه مهمی از اصول سرمایه گذاری خواهد بود. شما در صورت خرید ملک هیچ مانعی برای اجاره دادن آن ندارید و می توانید از این طریق نیز کسب درآمد داشته باشید.

نبود مانع برای اجاره دادن ملک سبب می شود تا افراد بتوانند پس انداز بهتری داشته باشند. وضعیت مالیات این کشور نیز به درستی دسته بندی شده است. مالیات کم در پرتغال یکی از مواردی است که سبب می شود سرمایه خود را در مسیر بهتری به کار بگیرید.

مزایای اقامت موقت پرتغال

کسانی که به منظور گردشگری و یا تحصیل از سیستم اقامت موقت پرتغال استفاده می کنند نیز بدانند که شرایط آب و هوای مدیترانه ای بسیار دلپذیری در این کشور دیده می شود. مردمان پرتغال بسیار خون گرم هستند. نژادپرستی در این کشور به ندرت دیده می شود.

پرتغال از دسته کشورهای مهاجرپذیر محسوب می شود. شما می توانید با اقامت موقت در این کشور شرایط کار و تحصیل و سرمایه گذاری را بهتر مورد بررسی قرار دهید و سپس اقدام برای اقامت طولانی مدت داشته باشید. 

خرید ملک ایمن ترین راه مهاجرت به پرتغال

به جرات می توان گفت با خرید ملک مسکونی و حتی تجاری به راحتی اقامت پرتغال در اختیار شما قرار می گیرد. این روش امن بوده و کاملاً قانونی است.دولت در این زمینه همکاری های لازم را با شما خواهد داشت. در صورتی که بودجه شما کافی باشد می توانید خانه نوساز خریداری کنید در غیر این صورت حتی شرایط خرید خانه های قدیمی که مجوز مرمت دارند،نیز به شما داده می شود.

برای اینکه بتوانید از مزایای خرید ملک در پرتغال برخوردار شوید، در قدم اول می بایست یک شماره مالی شخصی دریافت کنید

این شماره از سوی اداره مالیات این کشور ارائه می شود به طوری که به کمک این شماره می توانید به صورت آنلاین در سایت های ملکی این منطقه به جستجو بپردازید. وجود وکیل در این زمینه به شما کمک زیادی می کند. شما پس از خرید ملک بلافاصله اقامت یک ساله خواهید داشت.در نهایت شرایط تمدید تا ۴ سال نیز به شما داده می شود.

جمع بندی

اگر بخواهیم مزایای اقامت پرتغال را در یک نگاه بررسی کنیم متوجه می شویم که سرمایه گذاری در این کشور قطعاً سودآور بوده و آینده شغلی شخص را تضمین می کند و می تواند بهترین عملکرد را داشته باشد.

نظرات در مورد پاسپورت دومینیکا

تاریخ ارسال : 1402/03/19

پاسپورت دومینیکا یک پاسپورت قدرتمند است که با داشتن آن می‌توانید بدون نیاز به داشتن ویزا به ۱۴۴ کشور مانند کشورهای حوزه شینگن و انگلیس سفر کنید و از گشت و گذار در کشورهای دیگر لذت ببرید. در این مطلب درباره پاسپورت دومینیکا و نظرات در مورد پاسپورت دومینیکا صحبت خواهیم کرد، با ادامه مطلب با ما همراه باشید.

نظرات در مورد پاسپورت دومینیکا

 

پاسپورت دومینیکا یک پاسپورت قدرتمند است که با داشتن آن می‌توانید بدون نیاز به داشتن ویزا به ۱۴۴ کشور مانند کشورهای حوزه شینگن و انگلیس سفر کنید و از گشت و گذار در کشورهای دیگر لذت ببرید.

همچنین با در دست داشتن این پاسپورت مجاز خواهید بود تا ویزای ۱۰ ساله توریستی آمریکا را درخواست دهید. به این ترتیب شانس سفر به ایالات متحده را به راحتی به دست خواهید آورد.

اخیرا بسیاری از مردم ایران به دنبال داشتن ملیت و پاسپورت یک کشور دیگر می باشند. اخذ تابعیت یک کشور با اعتبار‌ پاسپورت بسیار بالا برای ایرانیانی که مایلند روابط بین المللی وسیعی داشته باشند، همچنین قصد وارد شدن به عرصه های بسیار معتبر خارجی را دارند و به دنبال فرصت هایی برای ارتقای سطح زندگی خود و افراد خانواده خود در زمینه تحصیل، سرمایه گذاری سودآور و رفاه بیشتر هستند، گزینه ای عالی است.

در این مطلب درباره پاسپورت دومینیکا و نظرات در مورد پاسپورت دومینیکا صحبت خواهیم کرد، با ادامه مطلب با ما همراه باشید.

سفر بدون ویزا

شما با اخذ پاسپورت دومینیکا دومینیکا، مادام العمر پاسپورت با ارزش کشوری مشترک المنافع را دریافت می کنید.

همچنین بدون نیاز به مراجعه حضوری و گرفتن مدرک زبان انگلیسی و سایر دشواری هایی که باید برای گرفتن پاسپورت یک کشور خارجی داشت، برای همیشه از مزیت های فوق العاده این پاسپورت با ارزش بهره مند خواهید شد.

با اخذ پاسپورت دومینیکا به نوعی راه نسل های آینده خانواده خود را برای داشتن تحصیلات در تعداد زیادی از کشورهای اروپایی تسهیل خواهید کرد. دومینیکا یکی از کشورهای مشترک المنافع با کشور انگلیس است و از طرف انگلستان حمایت می شود.

کشور دومینیکا با کشورهای دیگر دنیا دارای مناسبات سیاسی آرام می باشد، بنابراین هر سال بر اعتبار پاسپورت دومینیکا افزوده می شود.

اخذ شهروندی دومینیکا

سرمایه گذاری در این کشور یکی از بهترین روش های اخذ شهروندی‌ توسط طرح‌ های سرمایه گذاری می باشد.

در این طرح با کمک مالی به صندوق دولتی و یا خرید ملک در این کشور،موفق به دریافت پاسپورت دوم خواهید شد. توجه داشته باشید که سرمایه گذاری در املاک نیز راهی سودمند برای سرمایه‌گذاری و داشتن شهروندی دوم می باشد.

جزیره ای زیبا در میان جزایر کارائیب

کشور زیبای دومینیکا با داشتن زیبایی های زیر در میان جزایر کارائیب منحصر به فرد می باشد:

  • قله ‌های آتشفشانی سخت
  • جنگل های پر از گیاهان زیبا
  • حیوانات عجیب و غریب
  • آبشارهای زیبا
  • دریاچه های آب شیرین
  • سواحل غیرمعمول

هر سال بیش از ۲۰۰ هزار توریست برای دیدن طبیعت منحصر به فرد دومینیکا به این کشور سفر می کنند.

مزایای پاسپورت دومینیکا

داشتن پاسپورت کشور زیبای دومینیکا دارای مزیت های بسیار زیادی برای تمام افراد، به ویژه مردم ایران می باشد. در زیر به مهم ترین مزایای پاسپورت دومینیکا اشاره شده است:

  • برای گرفتن پاسپورت بسیاری از کشورها لازم است مدرک تافل یا آیلتس داشته باشید و بدون داشتن این مدرک نمی توانید اقامت کشور مورد نظر خود را دریافت نمایید. برای ارائه درخواست پاسپورت دومینیکا نیاز به داشتن مدرک زبان انگلیسی نیست.
  • نیاز به مراجعه حضوری در این کشور و یا سفارت آن برای پیگیری کردن مراحل اداری گرفتن پاسپورت نمی باشد. تنها کافی است به یک وکیل که از طرف دولت دومینیکا تایید شده است مراجعه نمایید و پاسپورت خود را دریافت کنید.
  • برای تمدید پاسپورت دومینیکا نیاز به مراجعه حضوری در این کشور نیست.
  • درخواست های شهروندی دومینیکا در کوتاه ترین زمان مورد بررسی قرار می گیرند. به طوری که می توانید بدون معطلی و در عرض ۳ تا ۶ ماه پاسپورت دومینیکا را دریافت نمایید.
  • •بر خلاف بسیاری از کشورهای دنیا که تابعیت دوگانه را نمی پذیرند، تابعیت دوگانه مورد پذیرش کشور دومینیکا می باشد. به طوری که برای گرفتن اقامت این کشور مجبور نخواهید بود، تابعیت قبلی تان را لغو نمایید.

پاسپورت دومینیکا به صرفه تر از اخذ شهروندی و یااقامت بسیاری از کشورهای اروپایی با سرمایه گذاری در پروژه های مشابه می باشد.

نظرات در مورد پاسپورت دومینیکا چیست؟

پاسپورت دومینیکا از با ارزش ترین و معتبرترین پاسپورت ‌های دنیا است که با داشتن آن می توانید به کشورهای زیادی سفر نمایید.

ممکن است با پاسپورت دومینیکا و مزیت های بسیار زیاد آن آشنا باشید و اکنون به دنبال نظرات در مورد پاسپورت دومینیکا هستید.

بررسی نظرات افراد مختلف درباره پاسپورت دومینیکا نشان می دهد با پرداخت نمودن هزینه ای مناسب پاسپورت بسیار ارزشمند و فوق‌ العاده ای که زندگی تان را متحول میکند، دریافت خواهید کرد.

برخی از نظرات در مورد پاسپورت دومینیکا :

Mostafabakhshian:

“سلام دوست عزیز. وقتتون بخیر

این هزینه صرف سرمایه گذاری در کشور مد نظرتون میشه. به عنوان مثال شما با این مبلغ توی کشور دومینیکا سرمایه گذاری می کنید و پاسپورت دوم دومینیکا رو دریافت می کنید. به طور کلی از دو جهت سود می کنید شما.”

احمد از سمنان:

با بررسی‌هایی که انجام داده‌ام متوجه شدم که اگر قصد دارید به صورت انفرادی و مجردی برای پاسپورت دومینیکا اقدام کنید به نظر من از طریق روش کمک بلاعوض به صندوق مالی دولت دومینیکا اقدام کنید.

چرا که این روش بسیار مقرون به صرفه است و هزینه شما بسیار مناسب تمام خواهد شد.

در صورتی که برنامه دریافت پاسپورت شما یک برنامه خانوادگی است، از طریق سرمایه گذاری در املاک و مستغلات اقدام کنید.

چرا که این روش به این صورت است که ۲۰۰ هزار دلار برای شما چه یک نفر باشید چه ۶ نفر ثابت خواهد بود و در نهایت طی ۳ تا ۵ سال آینده این پول به شما و خانواده شما باز خواهد گشت و این یک فرصت عالی است که هم یکی از معتبرترین پاسپورت‌های دنیا را در اختیار خواهید داشت و هم سرمایه شما همراه با سود احتمالی به شما بر خواهد گشت.”

نظرات در مورد پاسپورت دومینیکا

معایب اقامت پرتغال

تاریخ ارسال : 1402/03/19

پاسپورت پرتغال به یکی از پاسپورت های قدرتمند دنیا تبدیل شده است؛ به همین علت پرتغال سرمایه گذاران و خانواده ها را برای داشتن زندگی امن و با ثبات به سمت خود جذب کرده است. در ادامه به برخی از معایب اقامت پرتغال می پردازیم.

معایب اقامت پرتغال

 

دریافت اقامت پرتغال و بهره مندی از مزایای شهروندی این کشور آرزوی هزاران نفر در سرتاسر جهان است.

پاسپورت پرتغال به یکی از پاسپورت های قدرتمند دنیا تبدیل شده است؛ به همین علت پرتغال سرمایه گذاران و خانواده ها را برای داشتن زندگی امن و با ثبات به سمت خود جذب کرده است. در ادامه به برخی از معایب اقامت پرتغال می پردازیم.

چگونه باید برای دریافت اقامت پرتغال اقدام کنیم؟

اگر قبلا به کشور پرتغال مهاجرت کرده باشید، باید دست کم شش سال  در آن به طور مستمر زندگی کنید تا بتوانید درخواست شهروندی مادام العمر پرتغال را بدهید.

در کنار احرازِ این شرط مهم، باید مدارک زیر را ارائه دهید.

  • عدم وجود سابقه کیفری در طی زندگی تان در کشور پرتغال تحت عنوانِ گواهی SEF.
  • تسلط کامل (مانند یک فرد بومی) به زبان پرتغالی.
  • مدارک و پرونده بهداشتی که نشان دهد بیماری خاصی (روحی/ جسمی) ندارید.
  • مدارکی که نشان دهد در طی شش سال به صورت پیوسته در کشور پرتغال اقامت داشته اید.

برای اینکه نشان دهید به زبان پرتغالی تسلط دارید، باید آزمون زبان CIPLE را در سطح A2 ارائه دهید.

دولت این کشور در سال ۲۰۰۶ شرکت در این آزمون را اجباری اعلام کرد.

شما به عنوان یک مهاجر می توانید با شرکت در این آزمون توانایی خود را در درک مطالب و مفاهیم، استفاده از عبارات روزمره پرتغالی و … نشان دهید.

یادگیری زبان پرتغالی برای کسانی که با زبان های اروپایی آشنا هستند چندان سخت نیست.

نکته: اگر با فردی پرتغالی ازدواج کرده باشید، می توانید بعد از سه سال زندگی مشترک در پرتغال، اقامت دائم را دریافت کنید.

بررسی چالش ها و معایب اقامت پرتغال

بررسی چالش ها و معایب اقامت پرتغال

معایب اقامت پرتغال چه هستند؟

بازه زمانی شش ساله جهت دریافت اقامت دائم پرتغال در مقایسه با کشورهایی مانند یونان یا اسپانیا بسیار کم است.

همچنین این کشور دسترسی مستقیم شهروندانش را به سیستم مراقبت های بهداشتی، سفر راحت و بی دردسر به کشور های حوزه شنگن و … فراهم می کند.

با این همه اگر گلدن ویزای کشور پرتغال را دریافت کنید (در ازای سرمایه گذاری ۲۵۰ هزار یورو اعطا می شود) یا بعد از شش سال زندگی در این کشور برای دریافت شهروندی درخواست دهید، باید بدانید که زندگی و شرایط کشور پرتغال به صورت صد در صدی عالی و فوق العاده نیست!

در ادامه به برخی از معایب اقامت پرتغال وجود دارند اشاره کرده ایم.

✓ بعد از سال ۲۰۲۲ محدودیت هایی در زمینه خرید ملک و مسکن در بسیاری از مناطق پرتغال اعمال شد که به موجب آن نمی توانید در مناطقی مانند لیسبون، پورتو و اکثر مناطق ساحلی این کشور ملک مسکونی خریداری کنید.

✓ برای دریافت ویزای طلایی پرتغال جهت اخذ اقامت باید هزینه ای بالغ بر ۵ هزار یورو به ازای هر فرد خانواده بپردازید تا درخواست اقامت شما بررسی شود (البته اگر هزینه های استخدام وکیل و … را کنار بگذارید).

اگر به اقامت بلند مدت فکر می کنید، باید به دنبال شغل مناسب در این کشور برای گذراندن امور روزمره تان باشید یا یک حساب پر از پول برای خرج کردن داشته باشید؛ زیرا پرتغال کشور ارزانی برای زندگی نیست.

✓ برای دریافت ویزای طلایی و اقامت دائم پرتغال باید حتما یک ملک خریداری کنید. اگر نمی توانید فورا برای سرمایه گذاری در این کشور اقدام کنید، می توانید یک سفر توریستی ۹۰ روزه به پرتغال داشته باشید و چند روز در این کشور زندگی کنید تا شرایط آن را بسنجید.

برای اقامت شش ساله در این کشور نیز می توانید به همین روش عمل کنید. (شایان ذکر است که زندگی توریستی ۹۰ روزه در یکی از شهرهای این کشور طبق گفته مهاجران با یک سال زندگی کردن در آن از زمین تا آسمان فرق می کند.)

✓ اگر اقامت پرتغال از طریق سرمایه گذاری را برای اخذ شهروندی یا ویزای طلایی پرتغال انتخاب می کنید باید بدانید که سرمایه شما دست کم باید به مدت ۵ سال در یکی از بانک های این کشور بلوکه شود.

مشکلات و معایب اقامت پرتغال

مشکلات و معایب اقامت پرتغال

سوالات متداول

چگونه می توان اقامت کشور پرتغال را گرفت؟

روش های رایج دریافت اقامت پرتغال شامل ازدواج، تحصیل، کار، سرمایه گذاری هستند. برای ایرانیانی که خارج از کشورهای اتحادیه اروپا زندگی می کنند، دریافت ویزا ضروری است.

با توجه به شرایط تان می توانید برای زندگی به مدت شش سال در پرتغال پس از دریافت ویزا ادامه دهید.

یا اینکه با توجه به مبلغ سرمایه گذاری تان گلدن ویزای این کشور را اخذ کنید.

اخذ اقامت پرتغال آسان است؟

برای دریافت شهروندی پرتغال باید به صورت دقیق عمل کنید تا موفق شوید.

دولت این کشور بوروکراسی خاص خود را دارد و مدارک زیادی را از شما دریافت خواهد کرد تا در نهایت شهروندی شما را صادر کند.

بنابراین می توان گفت که اخذ اقامت پرتغال نسبتا آسان می باشد.

مدت اخذ اقامت کشور پرتغال چقدر است؟

بعد از شش سال و نیم زندگی در این کشور به صورت مستمر می توانید برای دریافت اقامت و پاسپورت پرتغال اقدام کنید. داشتن حداقل شرایط اقامت و در اختیار داشتن ویزای معتبر از ابتدایی ترین قوانین ارائه اقامت به مهاجران در این کشور است.

مهم ترین معایب اقامت پرتغال

  • هزینه زندگی: هزینه زندگی در برخی مناطق پرتغال، به ویژه در شهرهای بزرگ مانند لیسبون و پورتو، معمولاً بالا است، به‌ویژه در مورد مسکن و اجاره خانه‌ها.
  • زبان: زبان پرتغالی، زبان رسمی کشور است و صحبت کردن به زبان پرتغالی می‌تواند چالشی برای افرادی که از قبل این زبان را نمی‌شناسند، به ویژه در زندگی روزمره و ارتباط با مردم باشد.
  • بیروکراسی: برخی افراد ممکن است با بیروکراسی گسترده در پرتغال مواجه شوند که ممکن است فرآیندها را پیچیده کند، به‌ویژه در مورد مسائل مهاجرتی و قوانین.
  • رفاه اجتماعی: برخی از خدمات اساسی مانند سلامتی و آموزش در پرتعال دارای نقص می باشند.
  • رقابت برای شغل: با افزایش تقاضا برای اقامت پرتغال، رقابت برای شغل‌ها نیز افزایش یافته است و ممکن است برای یافتن شغل مناسب به چالش برخورد کنید.

صفحه 2 از 11