شهروندی پرتغال

تاریخ ارسال : 1402/03/19

اخذ شهروندی پرتغال کار ساده ای نیست در واقع نیاز به پیگیری های مستمر خواهد بود اما یک سری کارها و روش های قانونی و استاندارد وجود دارد که سبب می شود تا پروسه اخذ پاسپورت پرتغال به بهترین شکل صورت بگیرد.

شهروندی پرتغال

 

اخذ شهروندی پرتغال کار ساده ای نیست در واقع نیاز به پیگیری های مستمر خواهد بود اما یک سری کارها و روش های قانونی و استاندارد وجود دارد که سبب می شود تا پروسه اخذ پاسپورت پرتغال به بهترین شکل صورت بگیرد.

منظور از اقامت طلایی پرتغال چیست؟

پیش از اینکه در مورد شهروندی پرتغال و روش های تبدیل شدن اقامت به شهروندی اطلاعات دهیم چه خوب است در مورد مجوز اقامت طلایی بدانیم. اقامت طلایی قانونی بود که در سال ۲۰۱۲ از سوی دولت پرتغال به منظور جذب پاسپورت پرتغال کسب شده است. در این راستا متقاضی می تواند به واسطه خرید ملک های مختلف در این کشور اقامت دریافت کند.البته یک سری تغییرات پس از سه سال در این قانون ایجاد کرده است.

روش های شهروندی پرتغال

روش های شهروندی پرتغال

شهروندی پرتغال از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری یکی از بهترین روش های شهروندی پرتغال محسوب می شود. در روش سرمایه گذاری این شانس به متقاضی داده می شود تا بتواند تابعیت مناسبی دریافت کند. مثلاً یکی از روش های سرمایه گذاری ایجاد استارت آپ در پرتغال است.

روش دیگر خرید ملک خواهد بود. همینطور می توانید پروسه ثبت شرکت را نیز ایجاد کنید. گزینه دیگر اخذ پاسپورت پرتغال به واسطه سپرده گذاری و انتقال پول خواهد بود. پاسپورت پرتغال به واسطه خود حمایتی و یا ویزای بازنشستگی نیز در لیست روش های سرمایه گذاری محسوب می شود و در نهایت منجر به شهروندی خواهد شد.

اقامت پرتغال با خرید ملک

اخذ شهروندی پرتغال از طریق کار

یکی دیگر از روش های اخذ شهروندی پرتغال ، پذیرش کاری در این منطقه است. به طور کلی تابعیت پرتغال از طریق کار منوط به پیدا کردن کار و پذیرش از سوی شرکت مورد نظر است.

روش های جاب آفر و همینطور جستجوی کار یا جاب سیکر در این زمینه وجود دارد. در این زمینه کارفرما سه ماه پیشنهادات شغلی خود را آگهی می کند و در صورتی که در این مدت زمان شخصی پیدا نشد متقاضی باید آگهی کار را به صورت دقیق ارزیابی کند.

نیروی کار بین المللی در این راستا می تواند برای پذیرش شانس بیشتری داشته باشد. شما پس از ۵ سال کار در پرتغال می توانید برای اخذ تابعیت اقدام کنید. شانس شما در این راستا نیز زیاد است.

ویزای کاری پرتغال

شهروندی پرتغال از طریق تولد

در صورتی که خودتان یا همسرتان تبعه پرتغال باشد فرزند شما اقامت و تابعیت این کشور را خواهد داشت.کودکانی که در خاک این کشور متولد می شوند نیز بر اساس شرایط خاص می توانند شانس تابعیت را داشته باشند.

شهروندی پرتغال از طریق ازدواج

ازدواج یکی از روش های اخذ تابعیت و شهروندی پرتغال محسوب می شود. در این صورت ازدواج با تبعه پرتغالی به خوبی فراهم می شود.

شخص می بایست با فردی از تبعه پرتغال ازدواج کرده و به مدت ۵ سال با او زندگی کند. همینطور می بایست اثبات شود تا ازدواج صوری نیست. دقت کنید که بعد از گذشت مدت زمان طی شده یعنی ۵ سال نسبت به گرفتن پاسپورت پرتغال اقدامات لازم صورت می گیرد.

همسرتان می بایست از نظر وضعیت مالی و شغلی،رتبه خوبی داشته باشد تا تابعیت این کشور به شما تعلق بگیرد. در این راستا نیاز به گواهی ازدواج، پاسپورت سوء پیشینه، داشتن مسکن در پرتغال (طبق قانون ۲۰۲۳ ) و همینطور اثبات تمکن مالی خواهد بود.

آیا از طریق تحصیل می توان تابعیت پرتغال را کسب کرد؟

اگر بگوییم که تحصیل روش مستقیم اخذ شهروندی پرتغال است، کاملاً اشتباه است! تحصیل یکی از روش های کم هزینه و کم دردسر برای اقامت پرتغال محسوب می شود اما پلی است که میتواند شما را به اخذ شهروندی پرتغال نزدیک تر کند.

متقاضی از طریق تحصیل می تواند شرایط کاری را برای خود ایجاد کند. به این ترتیب ویزای تحصیلی او تبدیل به ویزای کار شده و در نهایت با پرداخت مالیات های پرتغال و همینطور پیشرفت تعامل با مردم این کشور می تواند به شهروندی پرتغال دست یابد.

پس از گذشت ۵ سال کاری در پرتغال می توان تابعیت این کشور را دریافت کرد. بنابراین تحصیل هم روشی قابل توجهی است که افراد با سرمایه کم و نداشتن تجربه کاری می توانند شانس خود را امتحان نمایند.

شهروندی کشور پرتغال

شهروندی کشور پرتغال

اعتبار پاسپورت پرتغال

پرتغال در لیست قوی ترین پاسپورت های دنیا قرار گرفته است به طوری که با شهروندی این کشور می توانید به ۱۲۴ کشور دنیا بدون نیاز به ویزا سفر کنید. در مورد تبدیل اقامت به شهروندی پرتغال باید دو نکته را بدانید. شما باید به عنوان فردی که کشور پرتغال را برای زندگی انتخاب می کنید، برای این کشور سودآوری داشته باشید.

از سوی دیگر اثبات تمکن مالی بسیار مهم است .در واقع باید ثابت کنید نیاز به کمک های مالی دولتی برای زندگی در این کشور نخواهید داشت.

برای اخذ پاسپورت پرتغال نیاز به تنظیم یک سری مدارک است و همینطور به صورت روزانه می بایست ۴۰ یورو دریافت کنید و گردش حساب شما به خوبی صورت بگیرد.

اینطور که مشخص است شانس اخذ شهروندی پرتغال به نسبت سال های گذشته برای ایرانیان کارآفرین بیشتر شده است.

پاسپورت پرتغال

تاریخ ارسال : 1402/03/19

آیا می دانید پاسپورت پرتغال در رتبه سوم از معتبرترین پاسپورت های دنیا قرار دارد؟ بنابراین داشتن این پاسپورت قطعاً مزایای زیادی برای شما به همراه خواهد داشت. با داشتن پاسپورت پرتغال می توانید بدون ویزا آمریکا، کانادا و حتی استرالیا سفر کنید.

پاسپورت پرتغال

 

آیا می دانید پاسپورت پرتغال در رتبه سوم از معتبرترین پاسپورت های دنیا قرار دارد؟ بنابراین داشتن این پاسپورت قطعاً مزایای زیادی برای شما به همراه خواهد داشت. با داشتن پاسپورت پرتغال می توانید بدون ویزا آمریکا، کانادا و حتی استرالیا سفر کنید.

پاسپورت پرتغال با طراحی رنگ قرمز و طلاکوب روی جلد آن شناخته می شود. البته پاسپورت پرتغال ۵ نوع است که هر یک شرایط خاص خود را دارد و در انتهای مقاله، پس از بررسی مزایای پاسپورت پرتغال به این موضوع نیز می پردازیم.

سفر بدون ویزا به ۱۸۵ کشور دنیا با پاسپورت پرتغال

اولین و شاید بهترین خبری که می توانیم در مورد پاسپورت پرتغالی به شما بدهیم آزادی در رفت و آمد به کشورهای مختلف است. شما با داشتن پاسپورت این کشور می توانید به ۱۸۵ کشور دنیا بدون نیاز به ویزا سفر کنید.

این یعنی پیچیدگی های مربوط به اخذ ویزا و هزینه های مربوط به حداقل می رسد و چنین موضوعی قطعاً بسیار ارزشمند است. سفر به کشورهای مختلف سبب می شود تا بتوانید آینده بهتری برای خود رقم بزنید.

زندگی ایده آل و شغل مناسب در پرتغال

یکی از مهمترین مزایای پاسپورت پرتغال ، سفر، زندگی و همچنین تحصیل و شغل مناسب است. می دانیم که پرتغال عضو اتحادیه اروپا محسوب می شود. یعنی شما با داشتن پاسپورت این کشور می توانید به راحتی و به شکل آزادانه و بدون نیاز به ویزا به کل منطقه شنگن ورود کرده و همینطور شغل مناسبی داشته باشید.

شرایط تحصیل نیز به خوبی برای شما فراهم می شود. تحصیل و شغل مناسب تضمین کننده تمکن مالی بالا برای آینده شما خواهد بود. زندگی ایده آل در این کشور قطعاً از مواردی است که بسیاری از افراد را مشتاق به سفر می کند.

بدون مجوز در کشور پرتغال کار کن!

می دانیم افرادی که اقامت موقت پرتغال دارند برای ورود به شغل های ارزشمند و تمام وقت با محدودیت روبرو هستند این در حالی است که با داشتن پاسپورت پرتغال به راحتی می توانید در شرکت های پرتغالی مشغول به کار شوید و حتی خودتان شرکت مخصوص خودتان را داشته باشید.

در واقع حق و حقوقی که یک شهروند پرتغالی دارد برای شما نیز اجرا می شود. این یعنی شما می توانید به عنوان کارآفرین نیز در پرتغال مشغول به فعالیت شوید و به رشد خوبی دست یابید.

از یاد نبرید که کشور پرتغال برای کارهای پاره وقت نیز شرایط جالبی در اختیار افراد قرار می دهد.

راهنمای <yoastmark class=

مراقبت های بهداشتی و آموزشی رایگان با پاسپورت پرتغالی

دانشجویان خارجی که در این کشور تحصیل می کنند می بایست هزینه پرداخت نمایند اما شما با داشتن پاسپورت این شکور به راحتی می توانید به صورت رایگان و یا با کمترین هزینه در دانشگاه های این کشور تحصیل کنید.

همینطور شرایطی در نظر گرفته شده است تا دسترسی رایگان برای خدمات بهداشتی و درمانی و بیمه در اختیار شما قرار بگیرد .خدمات آموزشی پیشرفته نیز در این کشور کاملاً ایده آل خواهد بود.

حق رای پس از دریافت شهروندی پرتغال

پس از دریافت پاسپورت این کشور می توانید مانند کسانی که تبعه پرتغال هستند در همه انتخابات شرکت داشته باشید. منظور همه انتخابات اروپایی است و تنها کشور پرتغال مدنظر نخواهد بود. این مزیت سبب می شود تا در سرنوشت کشور مقصد تاثیرگذار باشید و این موضوع قطعاً به نفع شما خواهد بود.

نیازی به تمدید مجوز نخواهید داشت

یکی دیگر از مزایای پاسپورت پرتغال این است که نیازی به تمدید مجوز اقامت ندارید یعنی شما با داشتن تابعیت این کشور به راحتی تا آخر عمر می توانید در این کشور زندگی کنید و اوقات خوبی را پشت سر بگذارید.

در نهایت بدانید که پاسپورت این کشور سبب می شود تا فرزندان شما نیز شهروند پرتغال باشند. در واقع فرقی نمی کند در خارج از پرتغال متولد شده باشند یا خیر، آنها از حقوق شهروندی استفاده می کنند.

<yoastmark class=

انواع پاسپورت پرتغال

نوع اول از پاسپورت پرتغال به صورت پاسپورت استاندارد الکترونیکی پرتغالی شناخته می شود.

این پاسپورت مخصوص شهروندان  این کشور است. نوع دیگر از گذرنامه برای مقامات دیپلماتیک بوده و با نشان اختصاری PD مشخص می شود. سومین پاسپورت نیز برای پاسپورت اتباع خارجی بوده و شامل اعتبار ۲ ساله است.

این افراد اجازه داشتن پاسپورت کشور دیگر را ندارند. در مورد پاسپورت ویژه PES نیز بدانید که برای ارگان های خاص دولتی در نظر گرفته می شود. پاسپورت موقت PT برای شرایط ضروری بوده و در نهایت یک سال اعتبار دارد.

جمع بندی

به کمک پاسپورت پرتغال این امکان در اختیار شما قرار می گیرد تا به زبان رسمی این کشور تسلط یابید و کسب و کار مخصوص به خود را داشته باشید.

همینطور می توانید بهترین شرایط را برای فرزندان خود ایجاد کنید. دقت کنید که اخذ اقامت پرتغال تنها به واسطه یک سری روش های قانونی امکانپذیر است و به شما اجازه پناهندگی داده نمی شود و دچار مشکل می شوید.

پردرآمدترین شغل در پرتغال

تاریخ ارسال : 1402/03/19

سودده ترین و پردرآمدترین شغل در پرتغال به عنوان یکی از کشورهای پیشرفته در اروپا، با بازار کار پویا و رو به رشدی مواجه است. در این مقاله به بررسی بازار کار پرتغال و به پردرآمدترین شغل در پرتغال می پردازیم.

سودده ترین و پردرآمدترین شغل در پرتغال به عنوان یکی از کشورهای پیشرفته در اروپا، با بازار کار پویا و رو به رشدی مواجه است.

در این مقاله به بررسی بازار کار پرتغال و به پردرآمدترین شغل در پرتغال می پردازیم.

بازار کار در پرتغال

بازار کار در پرتغال در سال ‌های اخیر رشد خوبی را تجربه کرده است. با این حال، همانند کشور های دیگر، بازار کار پرتغال نیز با چالش ‌هایی مانند بیکاری، افزایش هزینه ‌های زندگی و کاهش قابل توجه در آموزش و آمادگی شغلی برخی افراد مواجه است.

در سال ۲۰۲۱، نرخ بیکاری در پرتغال حدود ۶٫۹٪ گزارش شده است که افزایش یافته است نسبت به سال ۲۰۲۰ به دلیل شیوع ویروس کرونا.

با وجود چالش‌ها، پرتغال به یکی از جذاب‌ترین بازارهای کاری در اروپا تبدیل شده است.

صنعت تکنولوژی در پرتغال

با توجه به رشد صنعت تکنولوژی در پرتغال، بازار کار در این حوزه نیز رو به رشد است.

شرکت ‌های بزرگی مانند اپل، مایکروسافت، اینتل، سیسکو، آمازون، گوگل و سونی در پرتغال دفاتر و یا مراکز تحقیق و توسعه دارند و این شرکت ‌ها به دنبال جذب نیروی کار مجرب و متخصص در حوزه تکنولوژی هستند.

علاوه بر حوزه تکنولوژی، صنایع دیگری مانند گردشگری، خدمات مالی، بانکداری، سلامت و مهندسی نیز در پرتغال در حال رشد هستند و به دنبال جذب نیروی کار ماهر هستند.

دانشگاه های پرتغال

همچنین دانشگاه‌ های پرتغال برای آموزش و آمادگی دانشجویان در حوزه‌ های مختلف به خصوص حوزه تکنولوژی، طراحی برنامه ‌های آموزشی مناسب و همچنین ارائه دوره‌ های آموزشی جدید همواره تلاش می کنند.

در حوزه تکنولوژی مهارت‌ های مورد نیاز برای جذب نیروی کار در پرتغال شامل برنامه ‌نویسی، توسعه وب، توسعه نرم ‌افزار، مدیریت پروژه ‌های IT، امنیت سایبری و هوش مصنوعی می شود.

در پرتغال کارفرمایان برای جذب نیروی کار ماهر، از امکاناتی مانند ارائه حقوق و مزایای مناسب، فضای کاری مدرن، ارتقاء و توسعه شغلی و امکانات اضافی مانند سفر ها و سرگرمی ‌های تیمی استفاده می ‌کنند.

بازار کار پرتغال در حال رشد است و به دنبال جذب نیروی کار مجرب و متخصص است.

با این حال برای ورود به بازار کار پرتغال بهتر است که دارای مهارت ‌های لازم باشید و همچنین آمادگی کافی جهت کار در فضای کاری چند فرهنگی و بین ‌المللی را داشته باشید.

معرفی پر درآمدترین شغل در پرتغال

معرفی پر درآمدترین شغل در پرتغال

پردرآمدترین شغل در پرتغال

روانشناس

متخصصین روانشناسی در پرتغال با درآمد بالایی روبرو هستند.

درآمد متوسط یک روانشناس در پرتغال حدود سالیانه ۴۴،۰۰۰ یورو می باشد. ( طبق آمار سال ۲۰۲۱ )

مترجم

پرتغال یکی از پرجمعیت‌ ترین کشور های دنیا است. از این رو یک بازار بزرگ برای خدمات ترجمه می باشد. خدمات ترجمه از پردرآمدترین شغل ها در پرتغال محسوب می شود.

یک مترجم حرفه‌ای در پرتغال حدود ۳۰،۰۰۰ یورو در سال درآمد دارد.

پزشک

از پردرآمدترین شغل ها در پرتغال می توان به پزشکی اشاره کرد. مهارت‌ های پزشکی در این کشور با توجه به رشد سریع جمعیت و رویش سلامتی در این کشور بسیار ارزشمند هستند.

میانگین درآمد یک پزشک در پرتغال حدود ۹۲،۰۰۰ یورو در سال است.

یک پزشک در پرتغال 

مهندسی کامپیوتر

صنعت تکنولوژی در پرتغال رو به رشد است و بازار کار برای مهندسان کامپیوتر و برنامه ‌نویسان بسیار پر رونق است.

متوسط درآمد یک مهندس کامپیوتر در این کشور حدود ۵۵،۰۰۰ یورو در سال است.

مهندسی مکانیک

صنعت تولیدی در پرتغال نیز به سرعت رشد می ‌کند و بازار کار برای مهندسان مکانیک بسیار پر رونق است.

درآمد متوسط یک مهندس مکانیک در این کشور حدود ۴۴،۰۰۰ یورو در سال است.

مدیریت

با تبدیل شدن پرتغال به یک کشور صنعتی و تولیدی، بازار کار برای مدیران و کارشناسان مدیریت به طور قابل توجهی رونق یافته است.

بر اساس آمار منتشر شده،درآمد متوسط یک مدیر در پرتغال حدود ۶۰،۰۰۰ یورو در سال است.

صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در پرتغال از سال ۲۰۰۶ به بعد در حال رشد بوده است.

در حال حاضر،حدود ۵٪ از اقتصاد این کشور به صورت مستقیم و غیرمستقیم به این صنعت اختصاص دارد و بیش از ۸۰۰۰ شرکت در این حوزه فعالیت می کنند.

علاوه بر این، پرتغال دارای یکی از بالاترین سرعت های اینترنت در اروپا و جهان است و همچنین دانشگاه های برتری در زمینه‌های مهندسی و فناوری در این کشور وجود دارد که فارغ التحصیلان مجرب و با تجربه را برای شرکت های تکنولوژی جذب می کنند.

کشور پرتغال به دلیل مزایای فوق‌العاده و حمایت دولتی در حوزه تکنولوژی و فناوری، در این صنعت یکی از جذاب‌ترین بازارهای کاری در اروپا را دارد.

جمع‌بندی

بازار کار پرتغال با پویایی و رشد خود، به عنوان یکی از بازارهای کار پیشرفته اروپا شناخته می‌شود.

با توجه به تحقیقات، روانشناسی، مترجمی، پزشکی، مهندسی کامپیوتر، مهندسی مکانیک و مدیریت به عنوان پردرآمدترین شغل‌ در پرتغال شناخته شده ‌اند.

پردرآمدترین شغل در پرتغال

اقامت پرتغال

تاریخ ارسال : 1402/02/19

کشور پرتغال یکی از کشورهای اتحادیه اروپا است که توانسته محبوبیت بسیار زیادی در میان مردم جهان پیدا کند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید ویزای پرتغال، پنجمین ویزای قدرتمند در جهان است که می توانید با آن به کشورهای حوزه شینگن سفر کنید. از طرفی خود کشور پرتغال دارای شرایط مطلوبی برای مهاجرت است. این موضوع باعث شده تا افراد زیادی متقاضی اخذ اقامت پرتغال باشند.

کشور پرتغال یکی از کشورهای اتحادیه اروپا است که توانسته محبوبیت بسیار زیادی در میان مردم جهان پیدا کند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید ویزای پرتغال، پنجمین ویزای قدرتمند در جهان است که می توانید با آن به کشورهای حوزه شینگن سفر کنید. از طرفی خود کشور پرتغال دارای شرایط مطلوبی برای مهاجرت است. این موضوع باعث شده تا افراد زیادی متقاضی اخذ اقامت پرتغال باشند.

مراحل، شرایط و مزایای اخذ اقامت پرتغال برای مردم ایران

پرتغال یکی از کشورهای اتحادیه اروپا با امکانات رفاهی عالی است. این کشور طبق آمارهای جهانی، چهارمین کشور برتر در جهان برای زندگی کردن می باشد. بنابراین، افرادی که به رفاه مالی و غیر مالی برای زندگی کردن اهمیت می دهند، می توانند این کشور را برای زندگی انتخاب کنند. البته اقامت پرتغال از قدرت بسیار بالایی نیز برخوردار است و می توانید از آن به عنوان یکی از بهترین اقامت های جهان استفاده کرد.

اگرچه مردم پرتغال به زبان پرتغالی صحبت می کنند و این موضوع می تواند برای مهاجرت مردم ایران به کشور پرتغال سخت باشد؛ اما امکانات رفاهی ایده آل و شرایط خاص این کشور،آن را به یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت تبدیل کرده است.

از جمله مزایای اخذ اقامت پرتغال عبارتند از:

  • هزینه های پایین برای زندگی
  • فراهم بودن شرایط کاری مناسب برای همه افراد
  • کم بودن آمار جرم در کشور
  • امکان سفر به کشورهای اروپایی و آمریکایی به راحتی
  • آب و هوای فوق العاده و متعادل
  • سیستم آموزشی مناسب برای دانش آموزان و دانشجویان
  • امنیت بالا برای زندگی
  • رفاه مالی خوب به واسطه درآمدهای خوب

پرچم پرتغال

پرتغال

دریافت اقامت پرتغال از چه روش هایی امکان پذیر است؟

به منظور اخذ اقامت پرتغال روش های مختلفی وجود دارند که افراد باید بر اساس شرایط خودشان، هر یک از این روش ها را جهت اخذ اقامت انتخاب کنند. برای دریافت اقامت از طریق این روش ها، یک سری شرایط وجود دارند که حتما باید این شرایط با شرایط فرد مطابقت داده شوند. بدیهی است که اگر فردی دارای شرایط خاص یک روش برای دریافت اقامت نباشد، می تواند از روش های دیگر کمک بگیرد.

  • سرمایه گذاری
  • تحصیلی
  • کاری
  • ازدواج
  • پناهندگی
  • تولد فرزند و اخذ تابعیت در این کشور

شرایط و مدارک مورد نیاز برای اقامت در پرتغال

برای دریافت اقامت پرتغال ، لازم است که هر یک از افراد دارای شرایط خاصی باشند. البته بخشی از این شرایط عمومی هستند که در ادامه به این شرایط و مدارک اشاره می کنیم. اما برخی از شرایط دیگر نیز بر اساس نوع روش انتخاب شده برای مهاجرت تعیین می شوند. اگر متقاضی دریافت اقامت این کشور هستید، توصیه می کنیم که حتما شرایط بروز را به صورت دقیق مطالعه فرمایید و در صورت واجد شرایط بودن اقدام کنید. در این صورت هزینه هایی که صرف دریافت اقامت می کنید، به هدر نمی روند.

  • ویزای معتبر برای طول اقامت

  • ۲ قطعه عکس جدید

  • تمکن مالی برای گذران زندگی در مدت زمان اقامت

  • ارائه مدرک زبان معتبر برای دریافت اقامت (در صورت نیاز)

  • سند مسافرتی معتبر و بیمه مسافرتی

پاسپورت پرتغال

مراحل اخذ اقامت پرتغال چگونه است؟

برای اخذ اقامت پرتغال ، ابتدا باید با کمک یک مشاوره این حوزه ارتباط بگیرید و بهترین روش اخذ اقامت را بر اساس شرایط خودتان انتخاب کنید. هر یک از این روش ها دارای شرایط و مدارک مورد نیاز خاصی هستند که حتما باید به آن ها توجه داشته باشید. پس از اینکه روش مورد نظر خود را انتخاب کردید،نوبت به فراهم کردن مدارک مورد نیاز برای اخذ اقامت این کشور است. حتما تمامی مدارک را به صورت ترجمه شده تهیه کنید و آن ها را برای اخذ اقامت فراهم نمایید. این مدارک باید به صورت کامل باشند.

وجود هر نقصی در مدارک به منزله ریجکت مدارک و عدم اخذ ویزا می باشد. در نهایت می توان با اخذ زمان برای مراجعه به سفارت پرتغال در ایران،مراحل دریافت اقامت را در سفارت انجام داد.در سفارت این کشور مدارک مورد نیاز تحویل گرفته می شوند و با فرد متقاضی مصاحبه می شود. در صورتی که مدارک و مصاحبه فرد مورد تایید سفارت بود، ویزا حداکثر ۴ ماه پس از وقت سفارت صادر می شود. در غیر این صورت دلیل ریجکتی به فرد اعلام خواهد شد و در صورت امکان می توان با مراجعه مجدد و درخواست تجدید نظر، ویزا را دریافت کرد.

انتخاب یک کشور مناسب برای مهاجرت و اخذ اقامت اهمیت بسیار زیادی دارد. کشور پرتغال از جمله کشورهایی است که از هر نظر می تواند برای مهاجرت گزینه ایده آلی محسوب شود. بنابراین، اگر رویای دریافت اقامت پرتغال را در سر دارید، برای رسیدن به آن تلاش کنید. چون این کشور در حال حاضر دارای ویزای قدرتمندی است و از نظر زندگی نیز مردم آن دارای رفاه مالی و غیر مالی فوق العاده ای هستند.

اگر همه چیز را راجع به اقامت پرتغال می خواهید بدانید، روی لینک زیر کلیک کنید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کلیک کنید

شهروندی پرتغال از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری یکی از بهترین روش های شهروندی پرتغال محسوب می شود. در روش سرمایه گذاری این شانس به متقاضی داده می شود تا بتواند تابعیت مناسبی دریافت کند. مثلاً یکی از روش های سرمایه گذاری ایجاد استارت آپ در پرتغال است.

روش دیگر خرید ملک خواهد بود. همینطور می توانید پروسه ثبت شرکت را نیز ایجاد کنید.گزینه دیگر اخذ پاسپورت پرتغال به واسطه سپرده گذاری و انتقال پول خواهد بود.پاسپورت پرتغال به واسطه خود حمایتی و یا ویزای بازنشستگی نیز در لیست روش های سرمایه گذاری محسوب می شود و در نهایت منجر به شهروندی خواهد شد.

پاسپورت دومینیکا

تاریخ ارسال : 1402/02/19

پاسپورت دومینیکا و اقامت دائم آن، دارای مزایای بسیاری مانند مدت پروسه زمانی بسیار کوتاه ۶ ماهه تا زمان اخذ پاسپورت دومینیکا، عدم نیاز به حضور فیزیکی در کشور دومینیکا و همچنین بدون مدرک زبان و نداشتن شرایط پیچیده مانند سوابق مدیریتی می‌باشد.

پاسپورت دومینیکا و اقامت دائم آن، دارای مزایای بسیاری مانند مدت پروسه زمانی بسیار کوتاه ۶ ماهه تا زمان اخذ پاسپورت دومینیکا، عدم نیاز به حضور فیزیکی در کشور دومینیکا و همچنین بدون مدرک زبان و نداشتن شرایط پیچیده مانند سوابق مدیریتی می‌باشد.

برای درخواست تابعیت دومینیکا و اخذ پاسپورت دومینیکا، متقاضی اصلی باید:

  • بالای ۱۸ سال داشته باشید.

  • سلامت کامل داشته باشید.

  • سابقه کیفری نداشته باشید.

برای دریافت پاسپورت دومینیکا نیازی به زندگی در این کشور نیست.

اخذ پاسپورت دومینیکا

اخذ پاسپورت دومینیکا متقاضیان بسیاری دارد و افراد بسیاری به دنبال دریافت آن هستند.

برای داشتن پاسپورت دومینیکا ابتدا باید شهروندی این کشور را دریافت کنید. توجه داشته باشید که برای دریافت شهروندی یک کشور روش‌ها و مسیرهای متعددی وجود دارد.

اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق ۲ روش امکان‌پذیر است:

  • کمک به دولت دومینیکا(بالای ۱۰۰.۰۰۰ دلار) غیر قابل بازگشت.
  • سرمایه‌گذاری در املاک و سهام‌های مورد تایید دولت(بالای ۲۰۰.۰۰۰ دلار) بازگشت پذیر بعد از ۵ سال.

مزیت‌های سرمایه‌گذاری در کشور دومینیکا:

اطلاع از این مزایا به شما کمک خواهد کرد که تصمیم درست‌تری را بگیرید که در نهایت با رضایت بیشتری همراه می‌باشد.

پاسپورت دومینیکا

پاسپورت دومینیکا

اخذ پاسپورت دومینیکا

با سرمایه‌گذاری در دومینیکا می‌توانید شهروندی این کشور را دریافت کنید و این موضوع به تنهایی می‌تواند مزیت‌های بسیاری را به شما عرضه کند که در ادامه شما را با آن ها بیشتر آشنا خواهیم کرد.

افزایش سرمایه

دومینیکا اقتصادی پویا و رو به توسعه دارد. این موضوع و همچنین جو سیاسی پایدار این کشور به شما این اطمینان را می‌دهد که با سرمایه‌گذاری در آن، سرمایه خود را افزایش می‌دهید که بسیار حائز اهمیت می‌باشد و هیچگونه نگرانی راجع به آینده‌ی سرمایه‌تان نخواهید داشت.

 سفر به بیش از ۱۴۰ کشور بدون ویزا با پاسپورت دومینیکا

همانطور که می‌دانید اخذ ویزای کشورهای مختلف برای ایرانیان پروسه‌ی بسیار پیچیده و گاها سخت و حتی در مواردی غیر ممکن می‌باشد.

ولی شما با داشتن پاسپورت دومینیکا بدون اتلاف وقت می‌توانید به تعداد زیادی از کشورها در قاره اروپا، آمریکا، آفریقا و آسیا بدون نیاز به ویزا سفر کنید و یا زندگی کنید.

به خوبی می‌دانید، داشتن پاسپورتی که بدون نیاز به ویزا بتوانید به بیش از ۱۴۰  کشور دنیا سفر کنید چه مزیت مهمی به حساب می‌آید که نباید از آن غافل شد که سرمایه‌گذاری در کشور دومینیکا امکان دریافت پاسپورت دومینیکا را برای شما فراهم می‌کند.

مشخصات جغرافیایی دومینیکا

دومینیکا، یک کشور در منطقه کارائیب است. پایتخت آن روسو، در ضلع غربی جزیره واقع شده است. این مکان از نظر جغرافیایی به عنوان بخشی از جزایر بادگیر در مجمع‌الجزایر آنتیل‌های کوچک در دریای کارائیب واقع شده است.

این جزیره از شمال شرقی در نزدیکی گوادلوپ و از جنوب شرقی در نزدیکی مارتینیک واقع شده است.

اقامت دومینیکا

آب و هوای کشور دومینیکا

این جزیره از آب و هوای گرم استوایی برخوردار است. سواحل شن و ماسه آتشفشانی زرد و سیاه، جنگل‌های بکر ، آبشارهای نفس‌گیر و دریاچه‌های کوچک متعدد، گردشگران را جذب این طبیعت فوق العاده می‌کند.

افرادی که پس از اخذ ‌پاسپورت دومینیکا، تصمیم به زندگی در این کشور را دارند، به طور معمول در یکی از دو شهر روسو و پورتسموث مستقر می‌شوند. روسو بزرگترین شهر دومینیکا و بندری است که سالانه ۲۰۰ کشتی مسافرتی را پذیرا می‌باشد.

قیمت پاسپورت دومینیکا

برای دریافت تابعیت دومینیکا از طریق گزینه کمک‌های مالی مبالغ زیر باید به صندوق تنوع اقتصادی پرداخت شود:

متقاضی مجرد – 100.000 دلار آمریکا

متقاضی اصلی و همسر – 150.000 دلار آمریکا

  •  افراد وابسته (فرزندان مجرد زیر ۳۰ سال تا ۲ فرزند ) – جمعا 25.000 دلار آمریکا
  • پدر و مادر بالای ۶۵ سال متقاضی اصلی و یا همسر

هزینه پاسپورت دومینیکا

چگونه می‌توان با سرمایه‌گذاری پاسپورت دومینیکا را بدست آورد؟

اولین قدم برای اقدام به اخذ پاسپورت دومینیکا ارسال درخواست شهروندی دومینیکا به واحد سرمایه‌گذاری (CBIU) می‌باشد. در این پروسه متقاضیان از طریق وکلای تایید شده توسط دولت دومینیکا می‌توانند درخواست خود را ارائه دهند.

تابعیت دوم دومینیکا

کشور دومینیکا تابعیت مضاعف را کاملاً به رسمیت می‌شناسد. این بدان معناست که دولت دومینیکا هرگز شخص را مجبور به ترک تابعیت فعلی خود برای دریافت تابعیت جدید نمی‌کند و هرگز با دولت‌های خارجی تبادل اطلاعات نمی‌کند.

اعتبار پاسپورت دومینیکا به مدت ۱۰ سال است و می‌تواند بدون هیچ شرطی برای تمام عمر هر ۱۰ سال یکبار تمدید شود زیرا تابعیت در این کشور تحت هیچ شرایطی قابل ابطال نیست.

 

 


صفحه 3 از 11