مزایای پاسپورت دومینیکا

تاریخ ارسال : 1401/03/12

برنامه شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه گذاری در سال ۱۹۹۳ توسط دولت مشترک المنافع دومینیکا معرفی شد و به سرمایه گذاران خارجی این امکان را می دهد تابعیت کشور دومینیکا را کسب کنند. در حال حاضر این برنامه شهروندی اقتصادی، یکی از بهترین و ارزان ترین و همچنین معتبرترین آنها می باشد. متقاضیان اخذ پاسپورت دومینیکا بدون نیاز به حضور فیزیکی و زندگی در این کشور و یا انصراف از تابعیت فعلی خود، تابعیت و پاسپورت دومینیکا را در کمترین زمان دریافت می کنند.

مزایای پاسپورت دومینیکا

برنامه شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه گذاری در سال ۱۹۹۳ توسط دولت مشترک المنافع دومینیکا معرفی شد و به سرمایه گذاران خارجی این امکان را می دهد تابعیت کشور دومینیکا را کسب کنند.

در حال حاضر این برنامه شهروندی اقتصادی، یکی از بهترین و ارزان ترین و همچنین معتبرترین آنها می باشد.

متقاضیان اخذ پاسپورت دومینیکا بدون نیاز به حضور فیزیکی و زندگی در این کشور و یا انصراف از تابعیت فعلی خود، تابعیت و پاسپورت دومینیکا را در کمترین زمان دریافت می کنند.

اخذ شهروندی و اقامت دومینیکا

برای اخذ اقامت دومینیکا دو گزینه کمک مالی به صندوق دولت و سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در دومینیکا برای متقاضیان در دسترس می باشد.

طبق این روش ها برای کمک به صندوق مالی دولت، افراد تنها با پرداخت مبلغ ۱۰۰ هزار دلار برای متقاضیان مجرد و ۱۷۵ هزار دلار برای خانواده های ۴ نفره اقامت و پاسپورت دومینیکا را دریافت می کنند.

برای اخذ پاسپورت دومینیکا تحت گزینه سرمایه گذاری، متقاضی ملزم به حداقل پرداخت ۲۰۰ هزار دلار می باشد.

زمان پردازش پرونده متقاضیان و دریافت شهروندی، حدودا ۶ ماه می باشد و این یکی از مهم ترین مزایای پاسپورت دومینیکا می باشد.

همچنین بدون نیاز به حضور فیزیکی و مهاجرت به دومینیکا می توانید در کوتاه ترین زمان پاسپورتی را دریافت کنید که امکان سفر بدون ویزا به بیش از ۱۴۰ کشور دنیا را به شما می‌دهد.

اعتبار پاسپورت برای افراد بالای ۱۶ سال، ۱۰ سال و برای کودکان زیر ۱۶ سال پنج سال می باشد.

مزایای شهروندی دومینیکا

به عنوان یک شهروند دومینیکا، می توانید از طیف وسیعی از مزایای آن استفاده کنید که عبارت است از:

  • سفر بدون ویزا به بیش از ۱۴۰ کشور دنیا از جمله انگلستان، سنگاپور، هنگ کنگ و کشورهای عضو حوزه شنگن و ….
  • معافیت مالیاتی بر روی درآمد، دارایی و همچنین ارث.
  • اقامت کامل، با حق زندگی و کار در دومینیکا.
  • حق داشتن تابعیت مضاعف.
  • عدم لزوم حضور و زندگی در دومینیکا قبل و بعد از اعطای شهروندی.
  • محرمانه بودن تمامی مراحل اخذ شهروندی و پاسپورت.
  • امکان اخذ تابعیت و پاسپورت برای همسر، فرزندان، والدین و همچنین خواهر و برادر متقاضی.

مزایای زندگی در دومینیکا

کشور دومینیکا یک بهشت گرمسیری سرسبز و یکی از زیباترین جزایر کارائیب است.

این طبیعت تقریباً دست نخورده با رودخانه ها و آبشارهای بی شمار و کوه های سرسبز به طور چشمگیری از جذابیت های این جزیره زیبا می باشد.

دومینیکا میزبان دومین چشمه آب گرم جهان و دارای جنگل های بارانی سرسبز و کوهستانی است که زیستگاه بسیاری از گونه های گیاهی، جانوری و پرندگان کمیاب است.

اقیانوس‌های شفاف و آرام دومینیکا فرصت‌های بسیار خوبی برای غواصی فراهم می‌کند و مکان‌های غواصی دیدنی از جمله کشتی‌های غرق‌ شده و حتی چشمه‌های آب گرم را در زیر آب دارد.

ویلاهای لوکس Bois Cotlette Estate مکانی هیجان انگیز برای سفری رویایی به دومینیکا می باشد که با جاذبه های طبیعی و امکانات رفاهی بی نظیر، یکی از بهترین مقاصد گردشگران به حساب می آید.

مزایای پاسپورت دومینیکا

مزایای پاسپورت دومینیکا

تردد بین المللی

دارندگان پاسپورت دومینیکا می توانند از شهروندی خود برای بهره مندی از سهولت بیشتر سفرهای بین المللی بدون ویزا استفاده کنند.

یکی از مهمترین جنبه های برنامه شهروندی اقتصادی یک کشور، اعتبار و قدرت پاسپورت است. هرچه یک پاسپورت به شما اجازه دسترسی بدون ویزا به کشورهای بیشتری را بدهد، گذرنامه قدرتمندتر است.

بنابراین یکی از مزایای کلیدی شهروندی دومینیکا، قدرت پاسپورت دومینیکا است که دسترسی بدون ویزا به بیش از ۱۴۰ کشور و مقصد در سراسر جهان را ممکن می‌سازد.

قدرت پاسپورت دومینیکا

قدرت و اعتبار پاسپورت دومینیکا یکی از اصلی ترین مزایای شهروندی این کشور است.

پاسپورت دومینیکا در رتبه ۳۴ جهان قرار دارد.

قدرت پاسپورت دومینیکا به دلیل میزان دسترسی بدون ویزا برای دارندگان در سطح جهانی است.

پاسپورت دومینیکا به شما این امکان را می دهد که به بیش از ۱۴۰ کشور دنیا بدون نیاز به ویزا سفر کنید.

گذرنامه دومینیکا علاوه بر دسترسی کاملاً بدون ویزا به منطقه مهم شنگن، به دارندگان اجازه دسترسی بدون ویزا به کشور انگلستان را نیز می دهد.

این در حالیست که شهروندان کشورهای عضو حوزه شنگن نیز برای سفر به انگلیس نیاز به اخذ ویزا دارند.

این واقعیت که دارنده پاسپورت دومینیکا برای ورود به هیچ یک از کشورهای عضو حوزه شنگن و انگلستان نیازی به ویزا ندارد، قدرت پاسپورت دومینیکا را نشان می‌دهد که تعداد کمی از پاسپورت‌های جهانی امکان این دسترسی را دارند.

سفر به چین با پاسپورت دومینیکا

کشورهای مشترک المنافع دومینیکا و چین در روز دوشنبه ۲۲ نوامبر ۲۰۲۱ یک توافقنامه معافیت روادید متقابل را امضا کردند.

این توافق بلافاصله به اجرا درآمد و به شهروندان دومینیکا اجازه می دهد بدون نیاز به ویزا به چین سفر کنند.

این پیشرفت اخیر بر قدرت و اعتبار پاسپورت دومینیکا تاکید می کند زیرا تعداد کشورهایی که با چین موافقت نامه های لغو روادید دارند محدود است.

تاجران و سرمایه گذارانی که دارای پاسپورت دومینیکا هستند از امتیاز فرصت سرمایه گذاری بی شمار در چین که دومین اقتصاد بزرگ جهان و یکی از با ارزش ترین مراکز صنعتی و تجاری دنیا می باشد، برخوردار هستند.

روند درخواست پاسپورت دومینیکا

متقاضیان پاسپورت دومینیکا با ارائه اسناد و مطالب مربوط به پیشینه و مشخصات و اطلاعات فردی و هویتی اقدام می کنند.

افراد واجد شرایط اخذ شهروندی و پاسپورت دومینیکا باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشند و هیچ سابقه کیفری نداشته باشند. همچنین باید منبع سرمایه گذاری های خود را اعلام کنند.

متقاضیان با جمع آوری مدارک مربوطه و پس از بررسی های لازم توسط دولت دومینیکا در کمتر از ۴ ماه با حداقل سرمایه گذاری، موفق به دریافت پاسپورت این کشور می شوند.

به طور کلی برنامه اخذ تابعیت برای سرمایه گذاری ارائه شده توسط کشورهای مشترک المنافع دومینیکا را می توان یکی از بهینه ترین گزینه ها برای دریافت پاسپورت دوم نامید.

علاوه بر مزایایی که پس از اعطای شهروندی در دسترس قرار می گیرد، متقاضیان می توانند روی تکمیل سریع تمام مراحل لازم حساب کنند و در کوتاه ترین زمان و بدون شرط حضور تابعیت دوم خود را دریافت کنند.

تمدید پاسپورت دومینیکا

تاریخ ارسال : 1401/03/12

‌کشور دومینیکا با ارائه برنامه شهروندی اقتصادی و ارائه پاسپورت و تابعیت این کشور، یکی از محبوب‌ترین و بهترین گزینه‌های تابعیت دوم می‌باشد. این کشور با داشتن پاسپورتی که از ارزش بالایی برخوردار است و سفر بدون ویزا را به ۱۴۴ کشور دنیا مسیر می‌سازد، در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای را به خود جلب کرده است. سرمایه‎گذاران و تجار خارجی به منظور تسهیل در روند ارتباطات بین‌المللی در زمینه تجارت و کسب و کار خود، با شرکت در برنامه شهروندی اقتصادی کشور دومینیکا و سرمایه‌گذاری در این کشور، پاسپورت و تابعیت این کشور را به سهولت دریافت می‌کنند.

‌کشور دومینیکا با ارائه برنامه شهروندی اقتصادی و ارائه پاسپورت و تابعیت این کشور، یکی از محبوب‌ترین و بهترین گزینه‌های تابعیت دوم می‌باشد.

این کشور با داشتن پاسپورتی که از ارزش بالایی برخوردار است و سفر بدون ویزا را به ۱۴۴ کشور دنیا مسیر می‌سازد، در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای را به خود جلب کرده است.

سرمایه‎گذاران و تجار خارجی به منظور تسهیل در روند ارتباطات بین‌المللی در زمینه تجارت و کسب و کار خود، با شرکت در برنامه شهروندی اقتصادی کشور دومینیکا و سرمایه‌گذاری در این کشور، پاسپورت و تابعیت این کشور را به سهولت دریافت می‌کنند.

همچنین برای افرادی که بدون مهاجرت و حضور فیزیکی در کشور مقصد، مایل به اخذ شهروندی و تابعیت مضاعف می‌باشند، کشور دومینیکا مناسب‌ترین گزینه برای سرمایه‌گذاری به‌ حساب می‌آید.

در ادامه با روش‌های اخذ پاسپورت دومینیکا آشنا خواهیم شد.

روش‌های سرمایه‌گذاری و اخذ پاسپورت دومینیکا

برای اخذ پاسپورت دومینیکا دو روش پرداخت کمک بلاعوض به دولت دومینیکا و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های تعیین شده توسط دولت، وجود دارد.

به جز هزینه‌های مربوط به کمک به دولت و یا سرمایه‌گذاری، هزینه‌های دیگری از جمله هزینه چک امنیتی، بررسی پرونده، هزینه صدور پاسپورت و … نیز وجود دارد.

کشور دومینیکا با ارائه برنامه متنوع اقتصادی شهروندی به دو روش زیر پاسپورت دومینیکا را ارائه می‌دهد:

 

روش کمک بلاعوض به دولت برای اخذ پاسپورت دومینیکا

  • برای دریافت پاسپورت دومینیکا تنها برای متقاضی اصلی (یک نفر، فارغ از اینکه شخص مجرد باشد و یا خانواده داشته باشد) باید ۱۰۰ هزار دلار آمریکا کمک بلاعوض به دولت دومینیکا پرداخت شود.
  • متقاضی اصلی و همسر  ۱۵۰ هزار دلار باید کمک بلاعوض به دولت دومینیکا پرداخت شود.
  • یک خانواده تا سقف ۴ نفر در حال حاضر ۱۷۵ هزار دلار آمریکا کمک بلاعوض به دولت باید پرداخت شود.
  • هر عضو بیشتر از چهار نفر باید نفری ۲۵ هزار دلار آمریکا کمک بلاعوض به دولت پرداخت شود. (فرزندان، پدر و مادر)

روش سرمایه‌گذاری در پروژه‌های املاک مورد تائید کشور دومینیکا

پاسپورت دومینیکا با سرمایه‌گذاری در پروژه‌هایی نظیر هتل هیلتون دریافت می‌شود.

متقاضیان در این روش باید در یکی از پروژه‌های عمرانی مورد تایید دولت که عمدتا پروژه ساخت هتل می‌باشند، از طریق خرید سهام، سرمایه‌گذاری کنند.

افراد متقاضی با سرمایه‌گذاری در این پروژه‌ها تابعیت پاسپورت دومینیکا را برای خود و افراد خانواده تنها با پرداخت ۲۰۰ هزار دلار به دست می‌آورند.

برای مثال ارزش سهام هیلتون ۲۲۰.۰۰۰ دلار می‌باشد.

این سهام تا مدت ۳ سال از تاریخ اعطای تابعیت قابل واگذاری و فروش نمی‌باشد.

پس از گذشت ۵ سال، قابل واگذاری به فرد متقاضی جدید، جهت اخذ شهروندی از طریق برنامه سرمایه‌گذاری املاک مورد تایید دولت می‌باشد و فرد جدید که سهام را خریداری کرده نیز شهروندی دومینیکا را دریافت می‌نماید.

حداقل مبلغ سرمایه‌گذاری در این برنامه ۲۰۰ هزار دلار آمریکا می‌باشد که علاوه بر آن هزینه‌های جانبی دولتی را نیز شامل می‌شود.

پاسپورت دومینیکا تنها در کمتر از ۶ ماه بدون نیاز به حضور فیزیکی، مدرک تحصیلی و مدرک زبان به متقاضیان ارائه می‌شود.

در حال حاضر این برنامه یکی از سریع‌ترین روش‌های مهاجرت و اخذ پاسپورت دوم می‌باشد.

تمدید پاسپورت دومینیکا

تمدید پاسپورت دومینیکا

پاسپورت دومینیکا

اعتبار پاسپورت دومینیکا برای افراد بزرگسال به مدت ۱۰ سال و برای کودکان زیر ۱۶ سال، ۵ سال می‌باشد.

افراد پس از پایان مدت اعتبار پاسپورت، ملزم به تمدید آن می‌باشند.

توجه داشته باشید که حق شهروندی دومینیکا پس از پایان اعتبار از بین نمی‌رود و همچنین در صورتی که این برنامه حذف شود شهروندانی که دارای پاسپورت این کشور می‌باشند همچنان حقوق شهروندی خود را حفظ می‌نمایند.

برای تمدید پاسپورت دومینیکا می‌توان از طریق موسسات مهاجرتی معتبر و با پرداخت هزینه‌ای اندکی اقدام کرد.

پاسپورت بیومتریک دومینیکا

به دنبال تلاش‌های کشور دومینیکا در جهت بهبود امنیت مرزها و امنیت شهروندانش، دولت این کشور گذرنامه بیومتریک جدید را راه اندازی کرد.

‌داخل پاسپورت بیومتریک یک تراشه ریزپردازنده الکترونیکی که حاوی تمام داده‌های مربوط به صاحب پاسپورت است، تعبیه شده است که تجربه یکپارچه‌تر و کارآمدتری را از طریق گمرک و کنترل مرزی امکان پذیر می‌کند.

دولت دومینیکا به تازگی صدور گذرنامه‌های بیومتریک را آغاز کرده است و در ۲۶ جولای ۲۰۲۱، رئیس جمهور چارلز ساوارین و همسرش اولین پاسپورت جدید خود را دریافت کردند.

شهروندان دومینیکا نیز ملزم به تعویض گذرنامه خود هستند و پاسپورت‌های غیر بیومتریک فقط تا ۳۱ آگوست ۲۰۲۲ معتبر می‌باشند.

لذا برای استفاده و بهره‌مندی از مزایای پاسپورت د‌‌ومینیکا می‌بایست برای تعویض و تبدیل آن به پاسپورت بیومتریک اقدام نمایند.

پاسپورت بیومتریک ترکیبی از داده‌ها بر روی کاغذ مانند تصویر و نام و همچنین داده‌های دیجیتالی و بیومتریک مانند اثر انگشت، رنگ و طرح اسکن عنبیه و یک نسخه دیجیتال از تصویر دارنده پاسپورت درون یک تراشه EPRom، می‌باشد.

این نوآوری به عنوان بخشی از یک برنامه برای ارتقای سیستم کنترل مرزی کشور دومینیکا اجرا می‌شود.

پاسپورت‌های بیومتریک دارای تراشه ویژه که حاوی اطلاعات اسکن شده دارنده پاسپورت می‌باشد و قابلیت تشخیص چهره را نیز دارد که باعث محافظت بیشتر از آن در برابر جعل و سوء استفاده می‌شود.

با داشتن این پاسپورت، شهروندان دومینیکا می‌توانند سریع‌تر از کنترل‌های عبور از مرز عبور کنند و همچنین به کنترل ترافیک مهاجرت و جرایم سازمان‌ یافته کمک می‌کند.

مدارک مورد نیاز برای تعویض گذرنامه دومینیکا

یکی از خدماتی که شرکت های لیپ در راستای تسهیل امور مهاجرتی به مشتریان ارائه می‌دهد، تمدید پاسپورت دومینیکا و تعویض آن با پاسپورت بیومتریک دومینیکا می‌باشد.

کارشناسان مجرب شرکت مهاجرتی های لیپ در مدت زمانی کمتر از ۶۰ روز پروسه تعویض پاسپورت را به اتمام می‌رسانند.

مدارک مورد نیاز شامل موارد زیر می‌باشد:

  • گواهی شهروندی و شناسنامه دومینیکا
  • پاسپورت دومینیکا
  • شناسنامه ایرانی ( ترجمه شده )
  • ترجمه سند ازدواج در صورت متاهل بودن
  • عکس ۳/۸ × ۴/۵ ( ترجمه شده )

مزایای پاسپورت بیومتریک دومینیکا

    • شناسایی دقیق دارنده پاسپورت
    • حداقل احتمال جعل اطلاعات بیومتریک ذخیره شده در پاسپورت
    • افزایش حفاظت از حریم خصوصی
    • حفاظت بیشتر در برابر سرقت هویت
    • تقویت سیستم های مدیریت مرزی
    • تسریع روند بازرسی مهاجرت
    • تعداد صفحات بیشتر

 

معایب پاسپورت دومینیکا

تاریخ ارسال : 1401/03/12

برنامه شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری در سال ۱۹۹۳ توسط دولت مشترک‌المنافع دومینیکا معرفی شد و به سرمایه‌‌گذاران خارجی این امکان را می‌دهد که تابعیت کشور دومینیکا را کسب کنند. در حال حاضر این برنامه شهروندی اقتصادی، یکی از بهترین و ارزان‌ترین و همچنین معتبرترین آنها می‌باشد. متقاضیان اخذ پاسپورت دومینیکا بدون نیاز به حضور فیزیکی و زندگی در این کشور و یا انصراف از تابعیت فعلی خود، تابعیت و پاسپورت دومینیکا را در کمترین زمان دریافت می‌کنند.

برنامه شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری در سال ۱۹۹۳ توسط دولت مشترک‌المنافع دومینیکا معرفی شد و به سرمایه‌‌گذاران خارجی این امکان را می‌دهد که تابعیت کشور دومینیکا را کسب کنند.

در حال حاضر این برنامه شهروندی اقتصادی، یکی از بهترین و ارزان‌ترین و همچنین معتبرترین آنها می‌باشد.
متقاضیان اخذ پاسپورت دومینیکا بدون نیاز به حضور فیزیکی و زندگی در این کشور و یا انصراف از تابعیت فعلی خود، تابعیت و پاسپورت دومینیکا را در کمترین زمان دریافت می‌کنند.

اخذ شهروندی و اقامت دومینیکا

برای اخذ اقامت دومینیکا دو گزینه کمک مالی به صندوق دولت و سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات در دومینیکا برای متقاضیان در دسترس می‌باشد.

طبق این روش‌ها برای کمک به صندوق مالی دولت، افراد تنها با پرداخت مبلغ ۱۰۰ هزار دلار برای متقاضیان مجرد و ۱۷۵ هزار دلار برای خانواده‌های ۴ نفره اقامت و پاسپورت دومینیکا را دریافت می‌کنند.

برای اخذ پاسپورت دومینیکا تحت گزینه سرمایه‌گذاری، متقاضی ملزم به پرداخت ۲۰۰ هزار دلار می‌باشد.

زمان پردازش پرونده متقاضیان و دریافت شهروندی، حدودا کمتر از ۶ ماه می‎باشد و این یکی از مهم‌ترین مزایای پاسپورت دومینیکا می‌باشد.

همچنین بدون نیاز به حضور فیزیکی و مهاجرت به دومینیکا می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان پاسپورتی را دریافت کنید که امکان سفر بدون ویزا به بیش از ۱۴۰ کشور دنیا را به شما می‌دهد.

اعتبار پاسپورت برای افراد بالای ۱۶ سال ۱۰ سال و برای کودکان زیر ۱۶ سال پنج سال می‌باشد.
در ادامه در مورد مزایا و معایب پاسپورت دومینیکا به توضیح می‌پردازیم.

معایب پاسپورت دومینیکا

  • امکان اخذ شهروندی توسط خود متقاضی وجود ندارد وفقط از طریق وکیل تایید شده دولت درخواست تابعیت پذیرفته می‌شود.
  • الزامی بودن دو دلیجنس و چک امنیتی
  • در صورت داشتن سابقه سوء‌پیشینه بین‌المللی امکان اخذ شهروندی وجود ندارد.
  • پس از اخذ شهروندی و صدور پاسپورت، فقط متقاضی اصلی می‌تواند افرادی مانند خواهر، برادر، پدر ،مادر و همسر را به پرونده خود تحت عنوان افراد وابسته اضافه کند. در واقع اگر کسی هنگام اخذ شهروندی به عنوان وابسته تعریف شده باشد و نفر اصلی نباشد، پس از صدور پاسپورت، به جز فرزند تازه متولد شده، نمی‌تواند فردی را به پرونده خود اضافه کند و باید به عنوان یک فرد جداگانه درخواست شهروندی بدهد.

به طور مثال فرزند متقاضی اصلی تحت پوشش پدر، پاسپورت و شهروندی دومینیکا را به دست آورده، اکنون بعد از یکسال ازدواج کرده است. همسر فرزند به واسطه ازدواج با شهروند دومینیکا که خود متقاضی اصلی نبوده امکان دریافت پاسپورت دومینیکا را ندارد.

بنابراین می‌بایست به عنوان یک متقاضی اصلی با پرداخت حداقل ۱۰۰.۰۰۰ دلار به دولت، شهروندی دومینیکا را کسب کند.

اما اگر فرزند متقاضی اصلی فرزندی را به دنیا بیاورد، پاسپورت به صورت رایگان به این فرزند تعلق می‌گیرد.

  • در صورتی که یک سال از درخواست شهروندی متقاضی اصلی پرونده گذشته باشد و برای پدر، مادر، خواهر، برادر، همسر و فرزندی که قبل از اخذ شهروندی به دنیا آمده درخواست پاسپورت بدهد، لازم است مجددا خود نفر اصلی به همراه فرد وابسته که قصد اخذ پاسپورت را دارد، چک امنیتی و دو دلیجنس را انجام دهند.
  • دومینیکا جمعیت بسیار اندکی دارد و در حدود ۷۰/۰۰۰ نفر جمعیت این کشور را تشکیل داده‌اند.
  • کشور دومینیکا دارای شهرسازی مدرن نمی‌باشد و طبیعت بکر و جاذبه‌های طبیعی این کشور بیشتر مورد توجه می‌باشد. بنابراین اگر به منظور سکونت در این کشور، قصد دریافت پاسپورت دومینیکا را دارید بهتر است در انتخاب خود تجدید نظر کنید. زیرا هدف از اخذ پاسپورت دومینیکا، بهره‌مندی از ویژگی‌های بی‌نظیر آن مانند سفر بدون ویزا به بیشتر مقاصد مهم دنیا می‌باشد.
  • سرمایه‌گذاری در املاک دومینیکا به دلیل جمعیت کم پیشنهاد نمی‌شود. زیرا فروش ملک در کشوری با جمعیت کم و بافت بکر زمان‌بر خواهد بود. بنابراین سرمایه‌گذاری در صنعت توریسم با توجه به اینکه هدف دولت، گسترش صنعت گردشگری در این کشور است گزینه مناسب‌تری به شمار می‌رود.
  • همچنین اگر بیش از یکسال از درخواست شهروندی گذشته باشد، متقاضی می‌بایست به ازای هر نفر ۲۵/۰۰۰ دلار بیشتر به منظور هزینه‌های دولتی برای اخذ پاسپورت پرداخت کند. در نتیجه بهتر است متقاضی از همان ابتدا و یا در کمتر از یک سال برای تمام افراد وابسته درخواست شهروندی بدهد.

مزایای شهروندی دومینیکا

به عنوان یک شهروند دومینیکا، می‌توانید از طیف وسیعی از مزایای آن استفاده کنید که عبارت است از:

  • سفر بدون ویزا به بیش از ۱۴۰ کشور دنیا از جمله انگلستان، سنگاپور، هنگ کنگ و کشورهای عضو حوزه شنگن و ….
  • معافیت مالیاتی بر روی درآمد، دارایی و همچنین ارث.
  • اقامت کامل، با حق زندگی و کار در دومینیکا.
  • حق داشتن تابعیت مضاعف.
  • عدم لزوم حضور و زندگی در دومینیکا قبل و بعد از اعطای شهروندی.
  • محرمانه بودن تمامی مراحل اخذ شهروندی و پاسپورت.
  • امکان اخذ تابعیت و پاسپورت برای همسر، فرزندان، والدین و همچنین خواهر و برادر متقاضی.

معایب پاسپورت دومینیکا

معایب پاسپورت دومینیکا

مزایای زندگی در دومینیکا

کشور دومینیکا یک بهشت ​​گرمسیری سرسبز و یکی از زیباترین جزایر کارائیب است. این طبیعت تقریباً دست نخورده با رودخانه‌ها و آبشارهای بی‌شمار و کوه‌های سرسبز به طور چشمگیری از جذابیت‌های این جزیره زیبا می‌باشد.

دومینیکا میزبان دومین چشمه آب گرم جهان و دارای جنگل‌های بارانی سرسبز و کوهستانی است که زیستگاه بسیاری از گونه‌های گیاهی، جانوری و پرندگان کمیاب است. اقیانوس‌های شفاف و آرام دومینیکا فرصت‌های بسیار خوبی برای غواصی را فراهم می‌کند و مکان‌های غواصی دیدنی از جمله کشتی‌های غرق‌شده و حتی چشمه‌های آب گرم را در زیر آب دارد.

ویلاهای لوکس Bois Cotlette Estate مکانی هیجان‌انگیز برای سفری رویایی به دومینیکا می‌باشد که با جاذبه‌های طبیعی و امکانات رفاهی بی نظیر،یکی از بهترین مقاصد گردشگران به حساب می‌آید.

مزایای پاسپورت دومینیکا

تحرک بین‌المللی

دارندگان پاسپورت دومینیکا می‌توانند از شهروندی خود برای بهره‌مندی از سهولت بیشتر سفرهای بین‌المللی بدون ویزا استفاده کنند.
یکی از مهمترین جنبه‌های برنامه شهروندی اقتصادی یک کشور، اعتبار و قدرت پاسپورت است. هرچه یک پاسپورت به شما اجازه دسترسی بدون ویزا به کشورهای بیشتری را بدهد، گذرنامه قدرتمندتر است.

بنابراین یکی از مزایای کلیدی شهروندی دومینیکا، قدرت پاسپورت دومینیکا است که دسترسی بدون ویزا به بیش از ۱۴۳ کشور و مقصد در سراسر جهان را ممکن می‌سازد.

قدرت پاسپورت دومینیکا

قدرت و اعتبار پاسپورت دومینیکا یکی از اصلی‌ترین مزایای شهروندی این کشور است. پاسپورت دومینیکا در رتبه ۳۴ جهان قرار دارد.
قدرت پاسپورت دومینیکا به دلیل میزان دسترسی بدون ویزا برای دارندگان در سطح جهانی است. پاسپورت دومینیکا به شما این امکان را می‌دهد که به بیش از ۱۴۳ کشور دنیا بدون نیاز به ویزا سفر کنید.

گذرنامه دومینیکا علاوه بر دسترسی کاملاً بدون ویزا به منطقه مهم شنگن، به دارندگان اجازه دسترسی به کشور انگلستان را نیز می‌دهد. این در حالیست که شهروندان کشورهای عضو حوزه شنگن نیز برای سفر به انگلیس نیاز به اخذ ویزا دارند.

این واقعیت که دارنده پاسپورت دومینیکا برای ورود به هیچ یک از کشورهای عضو حوزه شنگن و انگلستان نیازی به ویزا ندارد، قدرت پاسپورت دومینیکا را نشان می‌دهد که تعداد کمی از پاسپورت‌های جهانی این امکان دسترسی را دارند.

سفر به چین با پاسپورت دومینیکا

کشورهای مشترک‌المنافع دومینیکا و چین در روز دوشنبه ۲۲ نوامبر ۲۰۲۱ یک توافقنامه معافیت روادید متقابل امضا کردند. این توافق بلافاصله به اجرا درآمد و به شهروندان دومینیکا اجازه می‌دهد بدون نیاز به ویزا به چین سفر کنند.

این پیشرفت اخیر بر قدرت و اعتبار پاسپورت دومینیکا تاکید می‌کند زیرا تعداد کشورهایی که با چین موافقت‌نامه‌های لغو روادید دارند محدود است.

تاجران و سرمایه‌گذارانی که دارای پاسپورت دومینیکا هستند از امتیاز فرصت سرمایه‌گذاری بی‌شمار در چین که دومین اقتصاد بزرگ جهان و یکی از با ارزش‌ترین مراکز صنعتی و تجاری دنیا می‌باشد، برخوردار هستند.

معایب پاسپورت دومینیکا

عکس پاسپورت دومینیکا

تاریخ ارسال : 1401/03/12

امروزه بسیاری از افراد به دنبال راهی هستند تا پاسپورت دوم نیز در اختیار داشته باشند و به کمک آن بتوانند به کشورهای مورد نظر خود بدون نیاز به ویزا سفر کنند. در بسیاری از کشورهای دنیا از متقاضی درخواست می‌شود تا ملیت فعلی خود را به طور کامل لغو کند، اما برخی از کشورهای جهان از این قاعده مستثنی هستند.

امروزه بسیاری از افراد به دنبال راهی هستند تا پاسپورت دوم نیز در اختیار داشته باشند و به کمک آن بتوانند به کشورهای مورد نظر خود بدون نیاز به ویزا سفر کنند. در بسیاری از کشورهای دنیا از متقاضی درخواست می‌شود تا ملیت فعلی خود را به طور کامل لغو کند، اما برخی از کشورهای جهان از این قاعده مستثنی هستند.

بنابراین زمانی که فرد اقدام به اخذ تابعیت جدید می‌کند، می‌تواند علاوه بر داشتن ملیت اولیه خود، ملیت یک کشور دیگر را نیز در اختیار داشته باشد.

در نتیجه با داشتن تابعیت مضاعف مجاز به استفاده از مزایای تابعیت هر دو کشور می‌باشد.

در کشورهای مختلف قوانین و روش‌های متفاوتی برای دریافت شهروندی و پاسپورت برای شهروندان خارجی وجود دارد. به عنوان مثال سرمایه‌گذاری، خرید ملک، تحصیل و … از روش‌های متداول مهاجرت و اخذ تابعیت می‌باشد.

کشور دومینیکا یکی از مناسب‌ترین و بهترین گزینه‌ها برای اخذ پاسپورت و تابعیت مضاعف می‌باشد.

مزایای بی‌نظیر پاسپورت دومینیکا این کشور را به یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای سرمایه‌گذاری و اخذ شهروندی تبدیل کرده است.

متقاضیان می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ( کمتر از ۶ ماه)، با کمترین هزینه و بدون نیاز به حضور فیزیکی، پاسپورت و شهروندی دومینیکا را به دست آورند و بدون نیاز به ویزا به بیش از ۱۴۰ کشور دنیا سفر کنند.

عکس پاسپورت دومینیکا

روش‌های سرمایه‌گذاری و اخذ پاسپورت دومینیکا

به منظور اخذ پاسپورت دومینیکا دو روش پرداخت کمک بلاعوض به دولت دومینیکا و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های تعیین شده توسط دولت، وجود دارد. به جز هزینه‌های مربوط به کمک به دولت و یا سرمایه‌گذاری، هزینه‌های دیگری از جمله هزینه بررسی پرونده، هزینه دولتی برای هر متقاضی، هزینه صدور شناسنامه و هزینه بررسی امنیتی نیز وجود دارد. 

کشور دومینیکا با ارائه برنامه متنوع اقتصادی شهروندی به دو روش زیر پاسپورت دومینیکا را ارائه می‌دهد:

روش کمک بلاعوض به دولت برای اخذ پاسپورت دومینیکا

  • جهت دریافت پاسپورت دومینیکا تنها برای متقاضی اصلی ( یک نفر، فارغ از اینکه شخص مجرد باشد و یا خانواده داشته باشد) باید ۱۰۰ هزار دلار آمریکا کمک بلاعوض به دولت دومینیکا پرداخت شود.
  •  متقاضی اصلی و همسر 150.000 دلار باید کمک بلاعوض به دولت دومینیکا پرداخت شود.    
  •  برای یک خانواده تا سقف ۴ نفر در حال حاضر 175.000 دلار آمریکا کمک بلاعوض به دولت باید پرداخت شود.
  •  به ازای هر عضو بیشتر از چهار نفر باید نفری 25.000 دلار آمریکا کمک بلاعوض به دولت پرداخت شود. 

روش سرمایه‌گذاری در پروژه‎های املاک مورد تأیید کشور دومینیکا

این روش شامل سرمایه‌گذاری در پروژه‌هایی نظیر هتل هیلتون می‌باشد. متقاضیان در این روش باید در یکی از پروژه‌های عمرانی مورد تأیید دولت که عمدتاً پروژه ساخت هتل می‌باشد، از طریق خرید سهام، سرمایه‌گذاری کنند.

متقاضیان با سرمایه‌گذاری در این پروژه‌ها پاسپورت و تابعیت دومینیکا را برای خود و افراد خانواده تنها با پرداخت ۲۰۰ هزار دلار به دست می‌آورند. این سهام تا مدت ۳ سال از تاریخ اعطای تابعیت قابل واگذاری و فروش نمی‌باشد و پس از گذشت ۵ سال قابل واگذاری به فرد متقاضی جدید جهت اخذ شهروندی از طریق برنامه سرمایه‌گذاری املاک مورد تأیید دولت می‌باشد.

حداقل مبلغ سرمایه‌گذاری در این برنامه ۲۰۰،۰۰۰ دلار آمریکا می‌باشد که علاوه بر آن هزینه‌های جانبی دولتی را نیز شامل می‎شود.

پاسپورت دومینیکا تنها در کمتر از ۶ ماه بدون نیاز به حضور فیزیکی، مدرک تحصیلی و مدرک زبان به متقاضیان ارائه می‌شود و در حال حاضر این برنامه یکی از سریع‌ترین روش‌های مهاجرت و اخذ پاسپورت دوم می‌باشد.

پاسپورت دومینیکا

عکس پاسپورت دومینیکا

اعتبار پاسپورت دومینیکا

ارزش و اعتبار پاسپورت دومینیکا یکی از اصلی‌ترین مزایای شهروندی این کشور می‌باشد. پاسپورت دومینیکا در حال حاضر براساس شاخص رتبه‌بندی index در رتبه ۳۲ قرار دارد.

دارندگان پاسپورت دومینیکا امکان دسترسی بدون ویزا به بیش از ۱۴۰ کشور دنیا را دارند که این یکی از مهمترین ویژگی‌های پاسپورت دومینیکا به شمار می‌آید. شهروندان دومینیکا مجاز به سفر بدون ویزا به کشورهایی نظیر چین، امارات، سنگاپور و همچنین بریتانیا و کشورهای عضو حوزه شنگن می‌باشند. همان‌طور که می‌دانید تعداد بسیار اندکی از گذرنامه‌های دنیا این امکان را به دارندگان ارائه می‌دهند.

به طور کلی این پاسپورت امکان سفر به اکثر مقاصد مهم دنیا را فراهم می‌سازد و همچنین اخذ ویزای آمریکا را نیز تسهیل می‌بخشد.

مزایای پاسپورت دومینیکا

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اخذ شهروندی دومینیکا، سفر بدون ویزا به تعداد زیادی از کشورهای دنیا است.

همان‌طور که اشاره شد، دارندگان پاسپورت دومینیکا می‌توانند به بیش از ۱۴۰ کشور دنیا بدون ویزا سفر کنند.

از دیگر ویژگی‌های شهروندی دومینیکا می‌توان به معافیت مالیاتی اشاره کرد. طبق قوانین مالیاتی دومینیکا شهروندانی که از طریق سرمایه‌گذاری و کمک بلاعوض به دولت دومینیکا پاسپورت این کشور را دریافت می‎‌کنند، از معافیت مالیات بر دارایی، ارث و درآمد برخوردار هستند. این ویژگی از مهم‌ترین مزایای شهروندی دومینیکا برای تجار و صاحبان مشاغل به حساب می‌آید.

یکی دیگر از مزایای شهروندی دومینیکا، مادام‌العمر بودن آن است. یعنی زمانی که شما تابعیت و شهروندی خود را در کشور دومینیکا دریافت می‌کنید، هیج قانون و قانون‌گذاری نمی‌تواند این حق را از شما سلب کند.

دولت دومینیکا در سال ۱۹۹۱ قانونی را تصویب کرد که بر اساس آن هیچ‌کس نمی‌تواند حق شهروندی افرادی را که تابعیت این کشور را گرفته‌اند، لغو کند. بنابراین افرادی که شهروندی این کشور را داشته باشند تا آخر عمر می‌توانند از مزایای آن استفاده کنند.

همچنین یکی دیگر از مزایای شهروندی دومینیکا که بسیار ارزشمند است، قابل انتقال بودن شهروندی این کشور به نسل‌های بعدی است، یعنی اگر شما شهروندی دومینیکا را داشته باشید، می‌توانید آینده نسل‌های پس از خود را نیز تأمین کنید.

‫مدارک لازم جهت دریافت پاسپورت دومینیکا

  • ‫فرم‌های درخواست تابعیت تکمیل شده
  • ‫گواهی تولد و گواهی ازدواج (در صورتی که متقاضی متاهل باشد)
  • ‫پرداخت هزینه‌های خرید تابعیت
  • ۸ قطعه عکس جدید در اندازه گذرنامه (۴۵ × ۳۸ میلی‌متر یا ۱ ۳/۴ × ۱ ۱/۲ اینچ).
  • ‫ترجمه مدارک هویتی (شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه، معافیت یا پایان خدمت)
  • مدارک شغلی (جواز کسب، روزنامه رسمی، فیش حقوقی و گواهی اشتغال)
  • گواهی تمکن مالی و گردش حساب یک ساله
  • سند ملکی یا اجاره‌نامه
  • قبض آب، برق، تلفن یا گاز
  • آزمایشات پزشکی
  • گواهی عدم سو پیشینه

عکس پاسپورت دومینیکا

عکس پاسپورت دومینیکا

عکس‌ پاسپورت دومینیکا باید مطابق با استانداردهای زیر باشد

  • تصویر باید بین ۳ تا ۵ میلی‌متر از لبه بالا و چانه باید بین ۱۰ تا ۱۲ میلی‌متر از لبه پایینی عکس باشد و شانه کاملا باید در عکس مشخص باشد همچنین گوش‌ها باید مشخص باشند.
  • صورت باید مستقیماً به سمت دوربین باشد و ۷۰ تا ۸۰ درصد بعد عمودی تصویر را اشغال کند.
  • بر روی کاغذ با کیفیت، با وضوح بالا باید عکس ها جاپ شوند.
  • نوردهی بیش از حد یا کم نباید عکس داشته باشد.
  • زمینه عکس باید سفید و بدون سایه باشد.
  • باید تضاد بین تصویر و پس‌زمینه وجود داشته باشد، به عنوان مثال پیراهن سفید و پس‌زمینه سفید غیر قابل قبول است.
  • تاپ و لباس بدون آستین غیر قابل قبول است.
  • زیورآلات و عینک آفتابی غیر قابل قبول است.
  • افراد دارای حجاب عکس هایشان باید به گونه‌ای باشد که گوش‌ها و پیشانی و چانه کاملاً مشخص باشد.
  • لباس‌ها باید بدون مارک و طرح باشند.
  • حالت چهره باید خنثی باشد. ( فرد ممکن است لبخند بزند اما دهانش باز نباشد یا اخم نکند.)

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

02122021844

عکس پاسپورت دومینیکا

ویزای دومینیکا

تاریخ ارسال : 1401/03/12

دومینیکا جزیره ای است که از لحاظ جغرافیایی در جنوب گوادلوپ و در شمال مارتینیک قرار دارد. پایتخت دومینیکا شهر روسو می باشد. از لحاظ جمعیت شناسی، بیشتر مردمان این منطقه دارای نژاد آفریقایی است.باید در نظر داشت که مساحت این جزیره در حدود ۷۵۰ هزار مترمربع است و حدود ۷۵ هزار نفر نیز در آن زندگی می کنند.

دومینیکا جزیره ای است که از لحاظ جغرافیایی در جنوب گوادلوپ و در شمال مارتینیک قرار دارد. پایتخت دومینیکا شهر روسو می باشد. از لحاظ جمعیت شناسی، بیشتر مردمان این منطقه دارای نژاد آفریقایی است.باید در نظر داشت که مساحت این جزیره در حدود ۷۵۰ هزار مترمربع است و حدود ۷۵ هزار نفر نیز در آن زندگی می کنند.

جزیره دومینیکا از لحاظ زمین شناسی دارای بافت آتشفشانی است، اما کوه های آتشفشانی آن نیمه فعال بوده و سال ها است که فورانی نداشته اند و خاک حاصلخیز آن امروزه بستر مناسبی را برای پرورش محصولات کشاورزی فراهم نموده است.

دومینیکا دارای مناطق گردشگری طبیعی است و هر ساله میزبان گردشگران بسیاری از سراسر دنیا می باشد. جالب است بدانید این جزیره تا سال ۱۹۷۸ در استعمار انگلیس بود و پس از آن مستقل شده است.زبان رسمی این کشور انگلیسی می باشد که یکی دیگر از ویژگی های مهم آن به شمار می آید.

سفر به دومینیکا

شهروندان ایرانی برای ورود به کشور دومینیکا نیاز به اخذ ویزا ندارند و می توانند به مدت ۳ هفته از بدو ورود در خاک کشور دومینیکا اقامت داشته باشند.

مدارک مورد نیاز جهت ورود به دومینیکا شامل:

تست منفی PCR کووید :

برای همه مسافران بین‌المللی که به دومینیکا می‌آیند، همراه داشتن تست PCR COVID-19 منفی الزامیست.تست PCR منفی باید ۷۲ ساعت قبل از حرکت صادر شود.

کارت واکسیناسیون:

همه مسافران می بایست  دو دوز واکسن کرونا را تزریق نموده و اخرین دوز باید حداقل ۱۴ روز پیش از سفر دریافت شده باشد.

گذرنامه:

اصل گذرنامه با حداقل ۶ ماه اعتبار باقی مانده در تاریخ سفر و دارای حداقل ۲ صفحه ویزا بدون هرگونه علامت.

برنامه سفر:

– رزرو بلیط برگشت و رزرو محل اقامت در دومینیکا

– داشتن تمکن مالی برای اقامت و ترک دومینیکا

جاذبه های توریستی کشور دومینیکا

ویزای دومینیکا

ویزای دومینیکا

پارک ملی مورن ترویس پیتونز، نگین کشور دومنیکا:

این پارک شامل کوهستان های جزیره و قدیمی ترین جنگل های بارانی  می باشد. که از جنگل های انبوه، با سرخس های غول پیکر و ارکیده های وحشی شروع میشود و تا جنگل ابر  در دامنه های بالای ۱۴۲۴ متری مورن ترویس پیتونز ادامه می یابد.

 یکی از بهترین نقاط آغازین بازدید از پارک ، دهکده Laudat است که در 11 کیلومتری  روسو قرار دارد.

دریاچه جوشان:

این دریاچه یکی از محبوب ترین جاذبه های پارک ملی مورن ترویس پیتونز است. برای رسیدن به این دریاچه اعجاب انگیز با بخار و حباب های فراوان و تماشای آب جوشان سبز خاکستری آن، باید سه ساعت میان جنگل های انبوه پیاده روی کنید که بی شک ارزشش را دارد.

آبشار ویکتوریا:

یکی از آبشارهای چشمگیر و فتوژنیک این جزیره ، آبشارهای ویکتوریا واقع در پارک ملی مورن ترویس پیتونز میباشد. این آبشار از سرازیر شدن رود سفید از بالای صخره ها به داخل استخر آب گرمی که در پایین صخره ها قرار دارد ، شکل گرفته است. این ابشار به دلیل اینکه آب رودخانه سرشار از مواد معدنی میباشد ، به رنگ سفید دیده میشود که از دیگر جذابیت های این طبیعت زیبا به شمار میرود.

سواحل کشور دومینیکا:

بیشتر بازدید کنندگان ،دومینیکا را برای پیاده روی و طبیعت انتخاب می کنند ، اما می توانید بخش های زیبایی از سواحل را در این جزیره سرسبز کارائیب پیدا کنید.  سواحل دومینیکا عمدتا زیبایی های ماسه سیاه آتشفشانی هستند ، اگرچه شن ها بسته به نور ، گاها خاکستری به نظر میرسند.

 ساحل مرو یکی از محبوب ترین مناطق ساحلی است.  حدود ۲۵ دقیقه رانندگی با پایتخت ، روسو ، مکانی جذاب برای دیدن کشتی های کروز و همین طور افتاب گرفتن و لذت بردن از آفتاب زیبای کشور دومینیکا میباشد.

 در پورتسموث ، دومین شهر بزرگ دومنیکا ، به ساحل لاک پشت بنفش بروید.  این یکی دیگر از مناطق دوست داشتنی با نخل های بلند و ساحل ماسه ای به رنگ بژ است.

 یکی دیگر از زیباترین سواحل  در دومنیکا ساحل بکر و دور افتاده باتیبو در سواحل شمال جزیره است.  دسترسی به این ساحل یک ماجراجویی است . برای رفتن به این ساحل نیاز به خودروهای 4wd ،در مسیر پرفراز و نشیب سنگی مورد نیاز است ، یا می توانید یک مسیر زیبای جنگلی را پیاده روی کنید.

 همین که به باتیبو رسیدید ، شاهد جنگل های انبوه نخل ونارگیل خواهید بود و قله های سرسبز از دور ، چشم انداز بی نظیری را فراهم میکند. جای تعجب نیست که این ساحل شگفت انگیز مکانی برای یکی از فیلم های دزدان دریایی کارائیب بود.

پارک ملی cabrits

در شمال غربی کشور دومنیکا ، پارک ملی Cabrits شامل جنگل های انبوه ، باتلاق ، سواحل ماسه سیاه و صخره های مرجانی بسیار زیبا میباشد.این شبه جزیره دیدنی از بالاترین نقطه خود ،چشم اندازهای بی نظیری را دارد.

 این پارک همچنین یکی از جالب ترین مکان های تاریخی در کشور دومنیکا را در خود جای داده است.  در اینجا می توانید از بقایای فورت شرلی ، پادگان انگلیس در قرن هجدهم با چشم اندازهای زیبا از خلیج پرنس روپرت دیدن کنید.

سرمایه گذاری در دومینیکا

برنامه شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه گذاری در سال ۱۹۹۳ توسط دولت مشترک المنافع دومینیکا معرفی شد و به سرمایه گذاران خارجی این امکان را می دهد که تابعیت کشور دومینیکا را کسب کنند.در حال حاضر این برنامه شهروندی اقتصادی،یکی از بهترین و ارزان ترین و همچنین معتبرترین آنها می باشد.

متقاضیان اخذ پاسپورت دومینیکا بدون نیاز به حضور فیزیکی و زندگی در این کشور و یا انصراف از تابعیت فعلی خود، تابعیت و پاسپورت دومینیکا را در کمترین زمان دریافت می کنند.

برای اخذ پاسپورت دومینیکا دو گزینه کمک مالی به صندوق دولت و سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در دومینیکا برای متقاضیان در دسترس می باشد.

طبق این روش ها برای کمک به صندوق مالی دولت ،افراد تنها با پرداخت مبلغ ۱۰۰ هزار دلار برای متقاضیان مجرد و ۱۷۵ هزار دلار برای خانواده های ۴ نفره اقامت و پاسپورت دومینیکا را دریافت می کنند.

برای اخذ پاسپورت دومینیکا تحت گزینه سرمایه گذاری،متقاضی ملزم به پرداخت ۲۰۰ هزار دلار می باشد.

زمان پردازش پرونده متقاضیان و دریافت شهروندی ،حدودا  کمتر از ۶ ماه می باشد و این یکی از مهم ترین مزایای پاسپورت دومینیکا می باشد.

همچنین بدون نیاز به حضور فیزیکی و مهاجرت به دومینیکا می توانید در کوتاه ترین زمان پاسپورتی را دریافت کنید که امکان سفر بدون ویزا به  بیش از ۱۴۰ کشور دنیا را به شما می دهد.

اعتبار پاسپورت برای افراد بالای ۱۶ سال ۱۰ سال و برای کودکان زیر ۱۶ سال پنج سال می باشد.

ویزای دومینیکا


صفحه 7 از 11