مزایای اقامت پرتغال

تاریخ ارسال : 1402/03/19

اقامت پرتغال خود به دو بخش اقامت موقت و اقامت دائم تقسیم می شود. قطعاً هر یک مزایای مخصوص به خود را دارد.حدس ما بر این است که شما اقامت پرتغال را انتخاب می کنید تا به تابعیت این کشور دسترسی داشته باشید.

مزایای اقامت پرتغال

 

اقامت پرتغال خود به دو بخش اقامت موقت و اقامت دائم تقسیم می شود. قطعاً هر یک مزایای مخصوص به خود را دارد.حدس ما بر این است که شما اقامت پرتغال را انتخاب می کنید تا به تابعیت این کشور دسترسی داشته باشید.

نکته ای که باید بدانید این است که اقامت پرتغال با تابعیت این کشور فرق می کند.

مهمترین مزایای اقامت پرتغال

یکی از مزایای جالبی که اقامت پرتغال در اختیار شما قرار می دهد خرید ملک است. بررسی ها نشان می دهد که قیمت ملک در پرتغال مناسب است.

سرمایه گذاری از طریق خرید ملک خود یک مزیت مهم محسوب می شود و سبب خواهد شد تا بتوانید شانس بیشتری برای تابعیت پرتغال کسب کنید.

موضوع دیگر نرخ پایین تورم در این کشور است. برای مهاجرت به یک کشور بسیار مهم است در مورد وضعیت تورم آن صحبت شود.

حقیقت این است که موضوع تورم در ایران این روزها بسیار آزاردهنده شده و کشور مقصدی که برای مهاجرت انتخاب می شود باید از نظر تورم در شرایط خوبی قرار داشته باشد.

بررسی هایی صورت گرفته و مشخص شده است که هزینه زندگی در پرتغال به نسبت اکثر کشورهای اروپایی کمتر است. این موضوع سبب می شود که بتوانید به راحتی در پرتغال تحصیل کنید و مشکلی در خصوص هزینه های زندگی نداشته باشید.

هزینه پایین در کنار کیفیت آموزش مناسب یک ترکیب عالی برای کسانی است که اقامت پرتغال به منظور تحصیل را انتخاب کرده اند.

شاید این نوع اقامت در ابتدا موقت باشد اما با پشتکار  قطعاً شرایط برای ورود به شغل بهتر می شود و شانس افراد نیز بیشتر خواهد شد.

از سوی دیگر دولت پرتغال به شما امکان اخذ ویزای همراه را می دهد تا در صورت نیاز با خانواده خود به پرتغال سفر داشته باشید.

مزایای اقامت پرتغال برای سرمایه گذاران

یکی از اصلی ترین مزایای اقامت پرتغال ، همکاری دولت این کشور با سرمایه گذاران خارجی است. در این کشور فضای کاری برای کارآفرینی و ثبت شرکت و هر نوع سرمایه گذاری باز است و در واقع استقبال نیز صورت می گیرد. این رویکرد سبب می شود تا کسانی که به قصد سرمایه گذاری  وارد پرتغال می شوند به بهترین نحو شرایط را دنبال کنند.

خرید ملک که به عنوان مجوز اقامت طلایی پرتغال شناخته می شود زیر شاخه مهمی از اصول سرمایه گذاری خواهد بود. شما در صورت خرید ملک هیچ مانعی برای اجاره دادن آن ندارید و می توانید از این طریق نیز کسب درآمد داشته باشید.

نبود مانع برای اجاره دادن ملک سبب می شود تا افراد بتوانند پس انداز بهتری داشته باشند. وضعیت مالیات این کشور نیز به درستی دسته بندی شده است. مالیات کم در پرتغال یکی از مواردی است که سبب می شود سرمایه خود را در مسیر بهتری به کار بگیرید.

مزایای اقامت موقت پرتغال

کسانی که به منظور گردشگری و یا تحصیل از سیستم اقامت موقت پرتغال استفاده می کنند نیز بدانند که شرایط آب و هوای مدیترانه ای بسیار دلپذیری در این کشور دیده می شود. مردمان پرتغال بسیار خون گرم هستند. نژادپرستی در این کشور به ندرت دیده می شود.

پرتغال از دسته کشورهای مهاجرپذیر محسوب می شود. شما می توانید با اقامت موقت در این کشور شرایط کار و تحصیل و سرمایه گذاری را بهتر مورد بررسی قرار دهید و سپس اقدام برای اقامت طولانی مدت داشته باشید. 

خرید ملک ایمن ترین راه مهاجرت به پرتغال

به جرات می توان گفت با خرید ملک مسکونی و حتی تجاری به راحتی اقامت پرتغال در اختیار شما قرار می گیرد. این روش امن بوده و کاملاً قانونی است.دولت در این زمینه همکاری های لازم را با شما خواهد داشت. در صورتی که بودجه شما کافی باشد می توانید خانه نوساز خریداری کنید در غیر این صورت حتی شرایط خرید خانه های قدیمی که مجوز مرمت دارند،نیز به شما داده می شود.

برای اینکه بتوانید از مزایای خرید ملک در پرتغال برخوردار شوید، در قدم اول می بایست یک شماره مالی شخصی دریافت کنید

این شماره از سوی اداره مالیات این کشور ارائه می شود به طوری که به کمک این شماره می توانید به صورت آنلاین در سایت های ملکی این منطقه به جستجو بپردازید. وجود وکیل در این زمینه به شما کمک زیادی می کند. شما پس از خرید ملک بلافاصله اقامت یک ساله خواهید داشت.در نهایت شرایط تمدید تا ۴ سال نیز به شما داده می شود.

جمع بندی

اگر بخواهیم مزایای اقامت پرتغال را در یک نگاه بررسی کنیم متوجه می شویم که سرمایه گذاری در این کشور قطعاً سودآور بوده و آینده شغلی شخص را تضمین می کند و می تواند بهترین عملکرد را داشته باشد.