اهمیت تحصیل در انگلیس

تاریخ ارسال : 1401/03/12

ایرانیان متقاضی تحصیل در انگلستان برای اخذ ویزای تحصیلی در گام نخست می‌بایست پذیرش تحصیلی مورد نظر خود را دریافت نموده و سپس با ارائه مدارک بانکی، تمکن مالی و دیگر اسناد مورد نیاز، اقدام به اخذ ویزا نمایند.

ایرانیان متقاضی تحصیل در انگلستان برای اخذ ویزای تحصیلی در گام نخست می‌بایست پذیرش تحصیلی مورد نظر خود را دریافت نموده و سپس با ارائه مدارک بانکی، تمکن مالی و دیگر اسناد مورد نیاز، اقدام به اخذ ویزا نمایند.

در بیشتر موارد حتی با داشتن پذیرش تحصیلی از بهترین و معتبرترین دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، پس از بررسی مدارک و اسناد با درخواست ویزا موافقت نمی‌شود و متقاضیان نمی‌توانند برای ادامه تحصیل وارد انگلستان شوند.

 

پاسپورت دومینیکا یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین پاسپورت‌هایی می‌باشد که در سال‌های اخیر با تقاضای قابل توجهی مواجه می‌باشد. از دلایل اصلی افزایش تقاضای پاسپورت دومینیکا، علاقه‌مند بودن افراد برای تحصیل در انگلیس می‌باشد. چرا که اخذ پاسپورت این کشور از مزیت‌های بسیاری برخوردار می‌باشد. متقاضیان می‌توانند با در اختیار داشتن گذرنامه دومینیکا به راحتی فرصت تحصیل در کشورهای متعددی را داشته باشند. تنها هدف دریافت پاسپورت دومینیکا، زندگی و اقامت در این کشور نمی‌باشد، بلکه هدف اصلی دریافت فرصت سفر به بسیاری از کشورهای دیگر مانند انگلستان بدون نیاز به داشتن ویزا می‌باشد.

آیا می‌دانید شهروندان دومینیکا برای ورود به دانشگاه‌های بین‌المللی انگلیسی زبان نیاز به ارائه مدرک زبان ندارند؟ به دلیل اینکه زبان رسمی کشور دومینیکا انگلیسی است. با پاسپورت دومینیکا برای ادامه تحصیل در بهترین کشورهای دنیا دیگر نیازی به ویزا نخواهید داشت. می‌توانید بدون ویزا وارد خاک کشور مقصد به طور مثال انگلیس شوید، پذیرش تحصیلی خود را در داخل خاک کشور مورد نظر دریافت کنید، سپس درخواست مجوز تحصیل بدهید.

با توجه به موارد مذکور با داشتن پاسپورت دومینیکا شما و فرزندانتان می‌توانید بدون هیچ محدودیتی و سپری کردن مراحل دشوار اخذ ویزا، در هر مقطع تحصیلی و در هر موسسه و مرکز آموزشی دلخواه خود مشغول به تحصیل شوید.

 

اخذ پاسپورت دومینیکا

پاسپورت دومینیکا به عنوان پاسپورت دوم مورد استقبال بسیاری از مخاطبان و گردشگران در سراسر نقاط دنیا قرار گرفته است. پاسپورت دوم نشان دهنده دو ملیتی بودن افراد می‌باشد. دریافت پاسپورت کشور دومینیکا این فرصت را به گردشگران و سرمایه‌گذاران می‌دهد تا بدون نیاز به ویزا در هر لحظه و زمان به چندین کشور سفر داشته باشند. از مزیت‌های اخذ پاسپورت کشور دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری یا کمک بلاعوض به این کشور  می‌توان به امکان دریافت پاسپورت برای همسر و فرزندان نیز اشاره نمود. دومینیکا جزیره‌ای در دریای کارائیب بوده و نام رسمی آن مشترک‌المنافع دومینیکا می‌باشد. اقتصاد این کشور کاملا وابسته به صنعت گردشگری، کشاورزی و اعطای شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری می‌باشد.

معافیت آزمون زبان انگلیسی برای شهروندان دومینیکا

آیا می‌دانید در صورتی که بخواهید اقامت کشوری انگلیسی زبان را به دست آورید به عنوان یک شهروند دومینیکایی معاف از آزمون زبان هستید؟

اخذ اقامت دائم کشور انگلستان یکی از اهداف اصلی مهاجرت به این کشور می‌باشد. در نظر داشته باشید که فرد در طول مدت اقامت خود باید مالیات‌های خود را پرداخت نماید. هم چنین برای زندگی در این کشور از درآمد مالی مناسبی برخوردار باشد. زبان مورد نیاز برای اقامت و تحصیل در این کشور زبان انگلیسی می‌باشد. که افراد  با در دست داشتن شهروندی و تابعیت دومینیکا نیاز انجام مصاحبه سنجش زبان انگلیسی برای اقامت در انگلیس را نخواهند داشت. سفر و اقامت در انگلیس دارای روش‌های مختلف بوده و افراد می‌توانند از طریق سرمایه‌گذاری، تحصیل، ثبت شرکت و کارآفرینی فرصت سفر و اقامت در این کشور را داشته باشند.

 

تالیف و ترجمه توسط گروه مهاجرتی های لیپ

هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد

02122021844

www.hligco.com