اخذ پاسپورت دومینیکا، جزیره بهشتی کارائیب، با شرکت های لیپ

تاریخ ارسال : 1401/03/12

این روزها از گوشه و کنار درباره افراد بسیاری می‌شنویم که قصد اخذ شهروندی یک کشور دیگر و گرفتن پاسپورت دوم را دارند. شرکت های لیپ به عنوان یک شرکت مهاجرتی حرفه‌ای که سال‌هاست در این زمینه مشغول فعالیت است، هر روزه با تعداد بیشتری از متقاضیان برای گرفتن پاسپورت دوم روبرو می‌شود که بسیاری از این افراد درباره پاسپورت دومینیکا کنجکاو هستند. اما چرا در میان کشورهای مختلف جهان، دومینیکا تا این حد پرطرفدار شده است؟ اصلاً اخذ پاسپورت دوم با توجه به هزینه‌هایی که به همراه دارد، دارای چه مزایایی است؟ در این مطلب به تمام این سؤالات یک به یک پاسخ خواهیم داد.

این روزها از گوشه و کنار درباره افراد بسیاری می‌شنویم که قصد اخذ شهروندی یک کشور دیگر و گرفتن پاسپورت دوم را دارند. شرکت های لیپ به عنوان یک شرکت مهاجرتی حرفه‌ای که سال‌هاست در این زمینه مشغول فعالیت است، هر روزه با تعداد بیشتری از متقاضیان برای گرفتن پاسپورت دوم روبرو می‌شود که بسیاری از این افراد درباره پاسپورت دومینیکا کنجکاو هستند. اما چرا در میان کشورهای مختلف جهان، دومینیکا تا این حد پرطرفدار شده است؟ اصلاً اخذ پاسپورت دوم با توجه به هزینه‌هایی که به همراه دارد، دارای چه مزایایی است؟ در این مطلب به تمام این سؤالات یک به یک پاسخ خواهیم داد.

معرفی دومینیکا از نگاه شرکت های لیپ

دومینیکا یک جزیره رویایی با مساحت ۷۵۰ کیلومتر مربع در دل دریای کارائیب است که به “جزیره طبیعی کارائیب” شهرت دارد. افرادی که به این جزیره سفر کرده‌اند آن را به عنوان یک بهشت زیبا توصیف می‌کنند.‌ رودخانه‌های روان، چشمه‌های آب گرم فوق العاده و به طور کلی مناظر زیبای کارائیبی این جزیره را به یک کشور دوست داشتنی تبدیل کرده است و بدون شک آینده صنعت توریسم به سمت دریای کارائیب در حرکت است. افرادی که شهروندی این کشور را دارند می‌توانند بدون ویزا به بیش از ۱۴۰ کشور دنیا سفر کنند. تمام این موارد باعث شده است دومینیکا روز به روز طرفداران بیشتری پیدا کند.

گرفتن پاسپورت دوم چه کمکی به شما می‌کند؟

طبق تجربه شرکت های لیپ، بسیاری از افرادی که توانایی مالی خوبی دارند، اخذ پاسپورت دومینیکا را به عنوان یک راه سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنند. زیرا به گسترش کسب و کار و افزایش قدرت در مبادلات تجاری آنان نیز کمک می‌کند. البته افرادی هم هستند که دلایل دیگری برای این اقدام خود داشته باشند. در ادامه به برخی از مزایای مهم اخذ شهروندی دومینیکا اشاره خواهیم کرد.

آزادی عمل در تجارت

اگر صاحب یک کسب و کار حرفه‌ای و بزرگ هستید، شرکت های لیپ به شما اطمینان می‌دهد می‌توانید با گرفتن پاسپورت دومینیکا به راحتی با کشورهای بزرگ و موفق دنیا از آمریکا تا اروپا همکاری داشته باشید. این فرصتی است که به دست آوردن آن، بدون داشتن پاسپورت یک کشور معتبر، کار آسانی نیست.

سفر به نقاط مختلف جهان

می‌توان گفت اخذ شهروندی دومینیکا به نوعی هم فال است و هم تماشا. شما می‌توانید ضمن داشتن پاسپورت دومینیکا، هم در زمینه تجارت بین‌الملل پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته باشید و هم به راحتی به کشورهای مختلف دنیا سفر کنید و به تماشای زیبایی‌های مختلف بنشینید.

استفاده از مزایای مالیاتی

سرمایه‌گذاری در کشوری که امتیازات مالیاتی قابل توجهی برای سرمایه‌گذاران تازه وارد خود قائل است، یک مزیت بسیار مهم به حساب می‌آید. با اخذ شهروندی دومینیکا به مدت ۲۵ سال از معافیت کامل مالیاتی در این کشور بهره‌مند می‌شوید.

اخذ شهروندی برای تمام اعضای خانواده

افرادی که پاسپورت دومینیکا را دریافت می‌کنند می‌توانند همزمان برای بسیاری از اعضای خانواده خود از قبیل همسر، فرزندان مجرد زیر ۳۰ سال، پدر، مادر و حتی خواهر برادر زیر ۲۵ سال مجرد و … تابعیت کشور دومینیکا را دریافت کنند. در واقع مزایای اخذ شهروندی دومینیکا تنها به فرد اصلی تعلق نمی‌گیرد. بلکه اعضای خانواده او و همسرش  نیز می‌توانند از این مزایا بهره ببرند.

روش‌های پیشنهادی شرکت های لیپ برای گرفتن پاسپورت دومینیکا چیست؟

برای قرار گرفتن در این مسیر به یک راهنمای کاربلد و باسابقه نیاز خواهید داشت تا طبق شرایط شما، بهترین راه را جلوی پای‌تان بگذارد. به عنوان مثال ابتدا پاسخ این سؤالات را پیدا کنید:

  • میزان بودجه و سرمایه شما چقدر است؟
  • آیا اعضای خانواده شما را در این مسیر همراهی می‌کنند؟
  • دوست دارید سرمایه‌گذاری جدیدی را در دومینیکا تجربه کنید یا ترجیح می‌دهید صرفا شهروندی دوم داشته باشید؟

پس از پاسخ دادن به این سؤالات می‌توانید یکی از این دو مسیر اصلی را در پیش بگیرید:

  • پرداخت هزینه‌ای به عنوان کمک بلاعوض به دولت دومینیکا برای گسترش فعالیت‌های اقتصادی، کشاورزی، تولیدی و …
  • سرمایه‌گذاری در هتل‌های تایید شده، املاک و مستغلات

مشاوران شرکت های لیپ با توجه به شرایط کنونی و اهداف و انگیزه‌های شما از گرفتن پاسپورت کشور دومینیکا، بهترین جزئیات بهترین مسیر را در اختیارتان خواهند گذاشت.

در کمتر از شش ماه پاسپورت دومینیکا را دریافت کنید

نکته بسیار مهم درباره اخذ شهروندی کشور زیبای دومینیکا این است که در مدت زمانی کوتاه می‌توان تمام پروسه اخذ پاسپورت را انجام داد. همچنین برای  اخذ شهروندی این کشور  نیازی به دانش زبان انگلیسی، مراجعه به سفارت و مصاحبه، رفت و آمد یا حضور در دومینیکا نخواهید داشت.

با این حساب می‌توان گفت اخذ پاسپورت دومینیکا یک راه عالی برای داشتن روابطی گسترده با کشورهای مختلف، توسعه کسب و کار و البته داشتن یک زندگی بی‌دغدغه است. شرکت های لیپ در این مسیر همراه شما خواهد بود تا بتوانید با آگاهی کافی و بدون چالش، به شهروندی دومینیکا دست پیدا کنید.

تالیف و ترجمه توسط گروه مهاجرتی های لیپ

هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.

02122021844

www.hligco.com