اخذ پاسپورت دومینیکا افغانستان

تاریخ ارسال : 1401/04/29

اخذ پاسپورت دومینیکا افغانستان، فرصتی مناسب برای شهروندان افغان می‌باشد. همان‌طور که می‌دانید در گذشته افغانستان از طرف دولت دومینیکا در لیست تحریم قرار داشت و اخذ پاسپورت دومینیکا کار بسیار دشواری بود. در حال حاضر افغانستان از لیست تحریم خارج شده است و شهروندان افغان می‌توانند به راحتی اقدام به اخذ پاسپورت دومینیکا نمایند.

فرصت استثنایی اخذ پاسپورت دومینیکا افغانستان

اخذ پاسپورت دومینیکا افغانستان، فرصتی مناسب برای شهروندان افغان می‌باشد. همان‌طور که می‌دانید در گذشته افغانستان از طرف دولت دومینیکا در لیست تحریم قرار داشت و اخذ پاسپورت دومینیکا کار بسیار دشواری بود. در حال حاضر افغانستان از لیست تحریم خارج شده است و شهروندان افغان می‌توانند به راحتی اقدام به اخذ پاسپورت دومینیکا نمایند.

مدت زمان تقریبی برای اخذ پاسپورت دومینیکا حدود شش ماه می‌باشد. تمامی شهروندان افغان با انجام مراحل قانونی فرصت اخذ پاسپورت دومینیکا و شهروندی این کشور را پیدا می‌کنند. متاسفانه سال‌هاست به دلیل جنگ و آوارگی شهروندان افغان مجبور به ترک خانه و کشور خودشان شده‌اند. مهاجرت به کشورهای همسایه و برخورداری از حقوق بسیار کم باعث شده است که مشکلات بسیاری برای این افراد به وجود آید.

از جمله مشکلات تحصیل، کار و حقوق اجتماعی که برای اغلب افغان های عزیز وجود دارد. با اخذ پاسپورت دومینیکا می‌توانید وارد یک محیط و جغرافیای بهتر برای زندگی شوید. چرا که برای ورود به بیش از ۱۴۰ کشور جهان به ویزا نیاز ندارید. توصیه می‌شود قبل از انجام هر اقدامی حتما اطلاعات دقیقی را درباره‌ی اخذ پاسپورت دومینیکا به دست آورید.

پاسپورت دومینیکا برای شهروندان افغانستان چه مزایایی دارد؟

قبل از هر چیز باید به این نکته توجه داشته باشید که اخذ پاسپورت دومینیکا برای اتباع افغانستان بسیار مقرون به صرفه‌تر از سایر پاسپورت‌ها می‌باشد. همچنین مدت زمان لازم برای اخذ ویزا بسیار کمتر از سایر کشورها است که یکی از مهم ترین ویژگی های این پاسپورت به شمار می آید.

همچنین با اخذ پاسپورت دومینیکا شما شهروندی مادام‌العمر این کشور را به دست می آورید.

از دیگر مزایای آن می توان به انتقال شهروندی به فرزندان و نسل های بعدی به صورت رایگان ،اشاره کرد.
یکی از دغدغه‌های اصلی شهروندان افغان برای گرفتن ویزا مدرک زبان می‌باشد. برای اخذ پاسپورت دومینیکا افغانستان نیاز به مدرک زبان ندارید. می‌توانید پس از اقدام و مهاجرت شروع به یادگیری زبان نمایید. قابل ذکر است که زبان رسمی این کشور انگلیسی می‌باشد. پس از اخذ پاسپورت دومینیکا،شما تا ۲۵ سال از پرداخت مالیات معاف خواهید بود. به دلیل تابعیت مضاعف ،پرداخت مالیات در هر دو کشور از معضلات بسیاری از افراد می باشد اما طبق قوانین سخاوتمندانه کشور دومینیکا،شهروندان این کشور تا ۲۵ سال ملزم به پرداخت هیچ گونه مالیاتی نمی باشند.

توانایی سفر بدون ویزا به بیش از ۱۴۰ کشور دنیا نیز از مهم ترین مزایای اخذ پاسپورت دومینیکا افغانستان می‌باشد. شما می‎‌توانید با این پاسپورت در کشورهای حوزه شنگن حدود ۳ ماه اقامت داشته باشید. به راحتی با هر ورود به انگلستان تا ۶ ماه می‌توانید در این کشور اقامت کنید. در صورتی که قصد مهاجرت به آمریکا و کانادا را دارید با اخذ پاسپورت دومینیکا افغانستان می‌توانید به راحتی اقدام کنید و در زمان کوتاه تری ویزای خود را دریافت نمایید.

چطور برای اخذ پاسپورت دومینیکا افغانستان اقدام نماییم؟

به طور کلی می‌توانید از دو روش برای این کار اقدام نمایید. روش اول کمک مالی به دولت دومینیکا و روش دوم سرمایه‌گذاری در املاک تعیین شده توسط دولت دومینیکا می‌باشد. کمک مالی برای افراد مجرد حدود صد هزار دلار و برای یک خانواده چهار نفری ۱۷۵ هزار دلار می‌باشد. در صورتی که قصد سرمایه‌گذاری در املاک و پروژه‌های تایید شده را داشته باشید نیاز به حداقل حدود ۲۰۰ هزار دلار خواهید داشت. انتخاب یکی از این دو روش بستگی به شرایط افراد دارد. توجه به سایر هزینه‌های پاسپورت و اقدام برای ویزا نیز باید مورد توجه قرار بگیرد.

برای اخذ پاسپورت دومینیکا افغانستان می بایست با یک شرکت مهاجرتی قرارداد رسمی تنظیم نمایید. در مرحله دوم تمام مدارک موجود ترجمه شده و به مراکز قانونی کشور دومینیکا ارسال خواهد شد. تحقیقات امنیتی درباره‌ی عدم سوء پیشینه برای افراد آغاز می‌شود. پس از آن ،نامه‌ای از دولت دومینیکا دریافت خواهید کرد که به شما امکان گرفتن پاسپورت را خواهد داد. آخرین مرحله واریز پول سرمایه‌گذاری یا کمک بلاعوض برای دولت دومینیکا و اخذ شهروندی می‌باشد. تمامی این مراحل در مدت زمان حدود شش ماه انجام می‌گردد.

همان‌طور که می‌دانید برای اخذ اقامت سایر کشورها مدت زمان بیشتری لازم است و شرایط انقدر ساده و راحت نیست. شهروندان افغان می‌توانند از این فرصت عالی برای مهاجرت استفاده نمود و آینده خانواده و فرزندان خود را تامین نمایند.

شرایط اقتصادی برای مهاجران افغان در دومینیکا

اخذ پاسپورت دومینیکا در افغانستان و برای شهروندان افغان راه حلی مناسب برای رسیدن به یک زندگی امن و به دور از جنگ و تنش خواهد بود. کشور دومینیکا برای مهاجرت و سکونت مناسب نیست اما پاسپورت دومینیکا به شما فرصت سفر به ۷۰ درصد کشورهای دنیا را بدون ویزا می‌دهد و قدرت انتخاب کشور مورد نظر برای اقامت را افزایش می‌دهد. یکی از موضوع‌های بسیار مهم برای شهروندان افغان شغل و کسب درآمد بعد از مهاجرت می‌باشد. شما به‌ واسطه داشتن پاسپورت دومینیکا به راحتی می‌توانید اقامت کشورهای اروپایی را از طریق ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کار به دست آورید و درآمد داشته باشید.کشور دومینیکا در زمینه صادرات فرآورده‌های کشاورزی فعالیت گسترده‌ای دارد و بیشتر درآمد خود را از این راه به دست می‌آورد. می‌توان گفت فعالیت در بخش کشاورزی و یا صنایع انرژی می‌تواند درآمد خوبی در پی داشته باشد.

گروه مهاجرتی های لیپ مفتخر است با تضمین صد درصدی بازگشت وجه روند اخذ پاسپورت دومینیکا را برای شهروندان کشور افغانستان در مدت زمان ۶ الی ۸ ماه انجام دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

02122021844