ویزای دبی

تاریخ ارسال : 1400/06/05

دبی بزرگ‌ترین شهر کشور امارات متحده عربی است. این شهر در جنوب ایران و شبه جزیره عربستان قرار دارد و یکی از بزرگترین شهرهای تجاری جهان به حساب می آید. این شهر یک مجموعه زیبا از بهترین و مهیج ترین جاذبه های گردشگری خاورمیانه را در دل خود جای داده است. همان طور که می دانیم هر ساله گردشگران ‌بسیاری از ایران و دیگر کشور ها، دبی را به عنوان یک مقصد توریستی برای سفری لوکس و خاص انتخاب می کنند. زبان رسمی کشور امارات ، عربی می باشد اما به دلیل حضور پر رونق توریست ، زبان انگلیسی نیز رواج دارد.دین رسمی اسلام است و همچنین اقلیت های هندو، بهائی،مسیحی و بودایی در این شهر زندگی می کنند.

ویزای دبی

https://hligco.com

شهر دبی

دبی بزرگ‌ترین شهر کشور امارات متحده عربی است. این شهر در جنوب ایران و شبه جزیره عربستان قرار دارد و یکی از بزرگترین شهرهای تجاری جهان به حساب می آید. این شهر یک مجموعه زیبا از بهترین و مهیج ترین جاذبه های گردشگری خاورمیانه را در دل خود جای داده  است. 

همان طور که می دانیم هر ساله گردشگران ‌بسیاری از ایران و دیگر کشور ها، دبی را به عنوان یک مقصد توریستی برای سفری لوکس و خاص انتخاب می کنند.

زبان رسمی کشور امارات ، عربی می باشد اما به دلیل حضور پر رونق توریست ، زبان انگلیسی نیز رواج دارد.دین رسمی اسلام است و همچنین اقلیت های هندو، بهائی،مسیحی و بودایی در این شهر زندگی می کنند.

آب و هوای شهر دبی

دبی، شهری کویری و دارای آب و هوای گرم و خشک است.میانگین دمای هوا در حدود 40 درجه سانتی گراد می باشد و این شهر در زمستان نیز گرم است به طوری که پایین ترین دما در شب های زمستانی، 24 درجه سانتی گراد می باشد.اگر قصد سفر به این شهر گرم را دارید حتما بهار یا زمستان را برای مسافرت انتخاب کنید و از هوای ملایم و مطبوع آن لذت ببرید.

منابع مالی دبی

شهر دبی در گذشته تنها یک منطقه بسیار کوچک بوده است که با کشف منابع نفتی در اطراف آن در سال 1966 این شهر به پیشرفت های اقتصادی چشمگیری دست پیدا کرد.

با وجود منابع نفتی بسیاری که در اطراف دبی قرار دارند، تنها ۶ درصد از درآمد دبی از صادرات نفت خام می باشد و اقتصاد دبی قطعا متکی به منابع نفتی نیست و گردشگری سهم بسزایی در این زمینه دارد.از دیگر منابع درآمد زایی ،پروژه های عمرانی و ساخت و ساز های تجاری و هتل ها می باشند که منجر به رونق هر چه بیشتر صنعت توریست می شوند.

انواع ویزای دبی

 شما باید با توجه به هدف تان از سفر و همچنین مدت زمانی را که در دبی می خواهید اقامت داشته باشید، نوع ویزای خود را مشخص کرده و با توجه به آن مدارک مورد نیاز را تهیه کنید و درخواست خود را ارائه دهید.

ویزای دبی به دو صورت کوتاه‌مدت (ترانزیت و توریستی) و بلندمدت (کاری و تحصیلی) صادر می‌گردد.

به دلیل جاذبه های فراوان دبی، میزان تقاضا برای دریافت ویزای توریستی دبی و سفر به این شهر زیبا،بسیار بالاست.

ویزای دبی حداکثر تا ۹۰ روز و به صورت ویزای سینگل دبی (یک‌بار ورود) و ویزای مولتی دبی (چندبار ورود) به متقاضیان اعطا خواهد شد. ویزاهای بلندمدت مانند ویزای تحصیلی و کاری حداکثر تا ۵ سال با توجه به شرایط متقاضی ،صادر می‌گردد. 

ویزای توریستی دبی

اخذ ویزای توریستی دبی بسیار آسان و در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد. برای دریافت <<ویزای دبی>> باید از طریق یک موسسه مهاجرتی معتبر و یا کارگزاری ویزا اقدام نمایید و نمی‌توانید با مراجعه به سفارت امارات ویزای توریستی دبی را دریافت کنید زیرا بر خلاف بیشتر کشورهای دنیا، ویزای توریستی توسط اداره مهاجرت و وزارت کار صادر می‌شود و سفارت امارات متحده ویزای توریستی صادر نمی‌کند.

تمام مراحل درخواست ویزای دبی به صورت آنلاین انجام می‌شود و ویزا پس از صدور ایمیل خواهد شد.

مدت زمانی که پاسخ درخواست ویزای دبی اعلام خواهد شد،حدودا ۳-۷ روز کاری می باشد. شما می توانید بدون نیاز به مصاحبه و تنها با تکمیل مدارک و ارائه به کارشناسان مجرب ما در موسسه مهاجرتی های لیپ ،اطمینان داشته باشید که  با ما در مدت زمان کوتاهی ویزای دبی را دریافت خواهید کرد.

ویزای دبی

ویزای توریستی یک ماهه Single (یک بار ورود)

 

شما با ویزای کوتاه مدت یکبار ورود اجازه دارید حداکثر ۳۰ روز در دبی اقامت داشته باشید و همچنین می توانید در صورت نیاز درخواست خود را ارائه و به مدت ۳۰ روز دیگر ویزای خود را تمدید کنید.

همچنین با داشتن ویزای یک بار ورود توریستی دبی،شما در مدت زمان اقامت خود می توانید فقط یک بار وارد و یک بار خارج شوید.اعتبار استفاده از ویزای دبی ۶۰ روز از زمان دریافت ویزا می باشد.

ویزای توریستی یک ماهه Multiple  (چند بار ورود)

 ویزای کوتاه مدت چندبار ورود نیز ممکن است دو بار به مدت 30 روز تمدید شود.

اعتبار استفاده از این ویزای دبی نیز ۶۰ روز از زمان صدور می باشد.تفاوت این ویزا با ویزای سینگل دبی در این است که شما می توانید در طول مدت زمان اعتبار ویزای خود،چندین بار ورود و خروج داشته باشید.

ویزای توریستی سه ماهه Single (یک بار ورود)

دارندگان این ویزا اجازه اقامت در دبی، حداکثر تا ۹۰ روز را دارند و فرصت دارند از زمان صدور ویزا تا ۶۰ روز از ویزا استفاده کنند.

ویزای توریستی سه ماهه Multiple  (چند بار ورود)

با داشتن این ویزا در مدت اقامت سه ماهه در دبی می توانید به دفعات ورود و خروج داشته باشید. مدت زمان استفاده از این ویزا نیز به مدت ۲ ماه از زمان صدور است.

مدارک لازم برای دریافت ویزای توریستی دبی

  • تصویر صفحه اول پاسپورت
  • تصویر کارت ملی
  • تصویر شناسنامه
  • عکس
  • بیمه نامه بین المللی یا بیمه نامه مورد تائید دولت امارات

درحال حاضر  طبق بیانیه جدید امارات اعلام کرده که  تمامی مسافران باید حداکثر ۹۶ ساعت قبل از پرواز، تست کرونا را به روش PCR در یکی از آزمایشگاه های مورد تائید این کشور،انجام داده و اصل پاسخ منفی آن را با خود به همراه داشته باشند.

در بدو ورود، تمامی مسافران معاینه اولیه خواهند شد و به صورت رندم از برخی از آنها مجدد تست PCR گرفته خواهد شد. هزینه این تست برعهده مسافر است. چنانچه مسافر علائم ابتلا به کووید–۱۹ داشته باشد یا پاسخ تست آن مثبت باشد،باید در یکی از بیمارستان های دبی قرنطینه و تمامی هزینه های درمان به عهده مسافر می باشد.

با توجه به شرایط جدید،افراد باید بیمه نامه معتبری را اخذ کنند که هزینه های درمانی مختص بیماران مبتلا به کووید ۱۹ را نیز تحت پوشش قرار دهد.

از آنجایی که شرکت های بیمه ایرانی هزینه های درمان کووید ۱۹ رو تحت پوشش قرار نمی دهند،مورد تائید دولت امارات قرار نمی گیرند در نتیجه موسسه مهاجرتی و یا کارگزاری باید از طریق شرکت های بیمه دبی، بیمه نامه را دریافت و به همراه سایر مدارک برای اداره مهاجرت ارسال نمایند تا ویزا صادر شود.