تجربه سفر با پاسپورت دومینیکا

تاریخ ارسال : 1402/04/05

پاسپورت دومینیکا یکی از قوی‌ترین و معتبرترین پاسپورت‌های دوم است که می‌تواند امکان تجربه سفر با پاسپورت دومینیکا به بهترین کشورهای دنیا را مهیا کند. شرایط فوق‌العاده جذاب این پاسپورت موجب شده تا امروزه آن را به عنوان یکی از قدرتمندترین پاسپورت‌های دوم معرفی نمایند.

پاسپورت دومینیکا یکی از قوی‌ترین و معتبرترین پاسپورت‌های دوم است که می‌تواند امکان تجربه سفر با پاسپورت دومینیکا به بهترین کشورهای دنیا را مهیا کند. شرایط فوق‌العاده جذاب این پاسپورت موجب شده تا امروزه آن را به عنوان یکی از قدرتمندترین پاسپورت‌های دوم معرفی نمایند.

یکی از مشکلات رایج ایرانی ها این است که نمی توانند ویزای ورود به برخی کشورهای موفق را دریافت کنند. اخذ این پاسپورت برای ایرانیان کمک می کند تا آنها بتوانند بدون دغدغه ویزا به کشورهای مورد نظر خود سفر کنند. از طرفی با دریافت پاسپورت دومینیکا به راحتی می توان روابط تجاری خود را در سراسر دنیا گسترش داد و روابط بین المللی قدرتمندی ایجاد نمود.

به همین منظور در ادامه شما را با چگونگی اخذ این پاسپورت و دلایل انتخاب آن بیشتر آشنا خواهیم کرد.

چگونگی اخذ پاسپورت دومینیکا

روش های مختلفی برای اخذ پاسپورت دومینیکا وجود دارد. بهترین روش برای دریافت این پاسپورت و حق شهروندی دومینیکا، سرمایه گذاری در این کشور است.

سرمایه گذاری افراد خارجی به رشد اقتصادی کشور دومینیکا کمک می کند.به همین دلیل دولت دومینیکا سهولت دریافت پاسپورت را برای سرمایه گذاران این کشور تضمین می نماید.

برای سرمایه گذاری در این کشور می توانید یکی از دو روش زیر را انتخاب کنید:

  1. روش اول سرمایه گذاری برای دریافت پاسپورت دومینیکا پرداخت سرمایه غیر قابل برگشت به این کشور است. در این روش شما سرمایه خود را در ازای دریافت حق شهروندی آن به دولت دومینیکا می دهید.
  2. روش بعدی که بهترین روش سرمایه گذاری در کشور دومینیکا می باشد، سرمایه گذاری برگشت پذیر در پروژه هایی می باشد که این کشور آن ها را تایید می نماید.

نکته: دومینیکا کشور در حال پیشرفتی می باشد که محل فوق العاده مناسبی برای استراحت، زندگی و تجارت است.

بنابراین شما می توانید با دریافت پاسپورت این کشور علاوه بر سفر بدون ویزا به کشورهای بزرگ و موفق دنیا، یک کشور مطمئن برای مهاجرت و ادامه زندگی خود انتخاب نمایید. همچنین با اخذ اقامت دائم و حق شهروندی دومینیکا به راحتی می توانید تابعیت دائم خانواده خود را نیز دریافت کنید.

چرا پاسپورت دومینیکا؟

✓ پاسپورت دومینیکا به عنوان پاسپورت دوم شناخته می شود. زیرا افراد می توانند بدون حضور در این کشور پاسپورت و حق شهروندی دومینیکا را دریافت کنند.

✓ از طرفی با اخذ پاسپورت دومینیکا و حق شهروندی این کشور می توان حساب بانکی خارج از کشور داشت و کارت بانکی دریافت نمود. در بسیاری از کشورهای اروپایی،امارات و چین افتتاح حساب بانکی و داشتن کارت بانکی بسیار سخت و پیچیده است. در صورتی که با وجود این پاسپورت به راحتی می توان از کنار این پیچیدگی ها عبور کرد.

  • این کشور بهترین و مناسب ترین برنامه شهروندی را در سراسر دنیا ارائه کرده است. بنابراین امکانات در نظر گرفته شده در خارج از کشور برای افرادی که دارای این پاسپورت هستند بسیار ایده آل خواهد بود.
  • با داشتن این پاسپورت بدون نیاز به ویزا و به راحتی می توانید به کشورهای بزرگ و موفق در سراسر دنیا سفر کنید.
  • داشتن پاسپورت دومینیکا این امکان را به شما می دهد تا بتوانید برای افراد وابسته به خود در خانواده نیز حق شهروندی دومینیکا را دریافت نمایید.
  • اقامت ۶ ماهه انگلستان و اقامت ۳ ماهه کشورهای حوزه شینگن در هر بار سفر به این کشورها از دیگر دلایل انتخاب پاسپورت دومینیکا می باشد.
  • ۲۵ سال معافیت مالیاتی پس از دریافت حق شهروندی و پاسپورت این کشور از دیگر دلایل انتخاب آن می باشد.
  • تابعیت دائمی و انتقال آن به فرزندان و نوه ها و …  
  • عدم نیاز به وجود مدرک زبان برای دریافت پاسپورت
  • عدم ضرورت سفر به این کشور برای مصاحبه یا شرط حضور از دیگر دلایل اخذ پاسپورت دومینیکا می باشد.

تجربه سفر با پاسپورت دومینیکا

با این پاسپورت به هر کجا که می خواهید سفر کنید!

یکی از جذابیت های دریافت پاسپورت دومینیکا امکان سفر به اکثر کشورهای بزرگ و موفق بدون نیاز به ویزا می باشد.

یکی از مشکلات رایج میان افرادی که می خواهند به کشورهای بزرگ مانند آمریکا،کانادا،روسیه، ایتالیا و … سفر کنند،سختی های دریافت ویزا است.

در صورتی که با دریافت این پاسپورت می توان به راحتی از این مشکلات رها شد و بدون ویزا به کشور مورد نظر خود سفر کرد. توجه داشته باشید که با اخذ پاسپورت دومینیکا می توانید به بیش از ۱۴۰ کشور بدون ویزا سفر کنید. بنابراین نمی توان اعتبار فوق العاده بالای پاسپورت دومینیکا را نادیده گرفت.

به طور مثال با دریافت پاسپورت دومینیکا می توانید بدون ویزا برای مدت ۹۰ روز به کشور روسیه سفر کنید.از طرفی در سال ۲۰۲۰ تثبیت شد که افراد می توانند با این پاسپورت و بدون ویزا به مدت یک ماه در ازبکستان اقامت داشته باشند.

از دیگر کشورهایی که بدون ویزا و تنها با داشتن این پاسپورت می توان به آن ها سفر کرد، کشورهای فرانسه، آلمان، اتریش، بلژیک، انگلستان، اسپانیا، ماداگاسکار، کره جنوبی، مالزی و … می باشند.

خبر خوش این است که دومینیکا قصد دارد با تنظیم توافق نامه تعداد این کشورها را افزایش دهد.