مهاجرت به دبی

تاریخ ارسال : 1400/07/26

دبی – نگین درخشان امارات متحده عربی – یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای افرادیست که با هدف ایجاد تحول و پیشرفت در زندگی و کسب و کار اقدام به مهاجرت می‌کنند. مهاجرت به امارات و دبی از چندین روش انجام پذیر است ولی باید توجه داشته باشید که با در نظر داشتن شرایط و موقعیت، کدام گزینه برای شما مناسب می‌باشد.

دبی – نگین درخشان امارات متحده عربی – یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای افرادیست که با هدف ایجاد تحول و پیشرفت در زندگی و کسب و کار اقدام به مهاجرت می‌کنند.

مهاجرت به امارات و دبی از چندین روش انجام پذیر است ولی باید توجه داشته باشید که با در نظر داشتن شرایط و موقعیت، کدام گزینه برای شما مناسب می‌باشد.

از راه های مهاجرت به دبی می‌توان به روش‌های سرمایه‌گذاری، تحصیلی، کاری، ازدواج و … اشاره کرد که در این میان روش سرمایه‌گذاری از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا همان‎طور که می‌دانید امارات متحده عربی و دبی به دلیل زیرساخت‎های مناسب، یکی از بهترین گزینه‎ها برای شروع و یا توسعه کسب و کار می‌باشد.

همچنین مالیات صفر درصد بر روی درآمد و دارایی، از دیگر مزایای سرمایه‌گذاری در دبی می‎باشد که یکی از مهم‌ترین برتری‌های آن نسبت به کشورهای دیگر محسوب می‌شود.

مهاجرت به دبی از طریق سرمایه‌گذاری

مهاجرت به دبی از طریق سرمایه‌گذاری، یکی از روش‌های ورود به کشور امارات می‌باشد که در نتیجه متقاضیان می‌توانند اقامت بلند مدت دبی را کسب کنند.

گزینه‌های سرمایه‎گذاری در امارات شامل

  • ثبت شرکت یا سرمایه‎گذاری در یک شرکت مستقر در امارات
  • سرمایه‎گذاری در املاک و مستغلات و خرید ملک با ارزش حداقل 1 میلیون درهم امارات

اخذ اقامت دبی با ثبت شرکت

برای مهاجرت به دبی و همچنین اخذ اقامت دبی، راه اندازی یک کسب و کار در دبی یکی از ساده‎ترین و سریع‌ترین روش‌ها می‌باشد.

شما می‌توانید اقامت دبی را از طریق ثبت شرکت دریافت کنید.

این برنامه به سرمایه‌گذاران خارجی اجازه می‌دهد تا صاحب مشاغل خود شوند یا سهام شرکت‌های موجود را خریداری کنند.

دبی همواره در زمینه تسهیل کسب و کار و پشتیبانی دولتی در صدر بوده است، که به نوبه خود بسیاری از شرکت های جهانی را جذب سرمایه‌گذاری در دبی کرده است و همچنان به ایجاد شرکت‌های جدید می‌پردازد.

سیستم مالی با ثبات، قوانین مناسب برای سرمایه‎گذاران، مناطق آزاد، زیرساخت‌های پیشرفته و در دسترس بودن منابع انسانی، دبی را به گزینه‌ای ایده آل برای صاحبان مشاغل تبدیل کرده است.

همچنین مالکیت ۱۰۰ درصدی اتباع خارجی و مالیات صفر درصد بر درآمد و دارایی از دیگر مزیت‌های سرمایه‎گذاری و ثبت شرکت در دبی می‌باشد.

قبل از اقدام به مهاجرت چندین نکته را باید در مورد شرایط زندگی و امکانات و قوانین کشور مقصد در نظر بگیرید تا بتوانید گزینه دقیق و سنجیده‌ای را برگزینید.

اقتصاد دبی

اقتصاد دبی همزمان با تجارت کالاها و صادرات نفت تکامل یافته است و اکنون بر اساس خدمات مالی، املاک، ساخت و ساز و گردشگری بنا شده است.

این تنوع، همراه با موقعیت استراتژیک دبی، زیرساخت‎های درجه یک و سهولت تجارت، آن را به مقصد اصلی بسیاری از شرکت‌های چند ملیتی و همچنین سرمایه‌دارانی تبدیل کرده است که مایل به مهاجرت برای پیشرفت حرفه خود هستند.

اجاره ملک

اگر چه هزینه‌های ملک در دبی از زمان رکود اقتصادی در سال 2008 به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، اما همچنان برای اجاره ملک باید مبالغ قابل توجهی پرداخت کرد.

برای اینکه بتوانید در دبی راحت زندگی کنید، به طور کلی تخمین زده می‎ شود که هزینه اقامت شما نباید بیش از 20 درصد از درآمد خالص سالانه شما باشد.

اگر قصد دارید محل اقامت خود را جستجو کنید، به خاطر داشته باشید که اکثر املاک با یک قرارداد یک ساله اجاره داده می‌شوند.

در برخی موارد، حتی ممکن است از شما خواسته شود که کل اجاره سالانه را پیشاپیش بپردازید.

اجاره بها با توجه به موقعیت، متراژ و منطقه مورد نظر شما متغیر می‌باشد.

مواد غذایی

وقتی صحبت از غذا و مواد غذایی می‌شود، هزینه شما در نهایت به خرید شما بستگی دارد. به دلیل تجارت گسترده غذا در سطح جهانی، تنوع غذا در امارات بسیار بالا است.

همچنین تنوع بالای فروشگاه‌ها، انتخاب قیمت مواد غذایی را برای شما آسان می‌کند.

همچنین خرید محصولات محلی ایده‌ای بهتر برای صرفه جویی در هزینه است.

مهاجرت به دبی

مهاجرت به دبی – مهاجرت به امارات

حمل و نقل

خوشبختانه اجاره ماشین در دبی از یک آژانس اجاره‎ای معتبر چندان گران نیست.

اگر ترجیح می‌دهید رانندگی نکنید، دبی دارای سیستم حمل و نقل عمومی بسیار مناسبی است. اتوبوس، تاکسی، تراموا، مترو و همچنین واتر‌باس یا اتوبوس آبی از امکانات شبکه حمل و نقل شهری دبی به حساب می‌آیند.

تحصیلات

دبی گزینه‌های مختلف تحصیلی را برای والدین شاغل ارائه می‌دهد، از جمله خدمات مهد کودک‌ها، مدارس ابتدایی و مدارس خصوصی متعدد که برای جمعیت بین‌المللی مقیم دبی ارائه می‌شود.

هزینه‌های آموزش ابتدایی بین 20،000 درهم تا 28،000 درهم و همچنین هزینه‌های یکی از معتبرترین دبیرستان‌های بین‌المللی از 40،000 درهم تا 90،000 درهم می‌باشد.

توجه داشته باشید که بسیاری از شرکت‌های خصوصی بسته هایی را ارائه می‌دهند که تمام یا بخشی از این شهریه‌ها را پوشش می‌دهد.

امکانات بهداشتی

دبی دارای یک سیستم بهداشتی و درمانی بسیار پیشرفته با استانداردهای درجه یک در سراسر جهان است.

ساکنان امارات متحده عربی مجاز به استفاده از بیمارستان‌ها و کلینیک‌های دولتی به صورت رایگان (یا با هزینه اندک) هستند همچنین مهاجران می‌توانند از بیمارستان‌های دولتی پس از موفقیت در درخواست کارت بهداشت، از وزارت بهداشت و خدمات پزشکی استفاده کنند.

تفاوت‌های فرهنگی

دین اصلی در دبی اسلام است، اگرچه شایان ذکر است که دولت بسیار نگاه آزادانه‎ای نسبت به عقاید و مذاهب افراد دارد.

در دبی مردم با مذاهب متفاوت در کنار هم به راحتی زندگی می‌کنند و هر یک با توجه به رسوم و قوانین ادیان خود رفتار می‎کنند.

زبان رسمی

اگرچه عربی زبان رسمی امارات متحده عربی است اما انگلیسی بیشترین زبان رایج در دبی است، به طوری‌که بدون داشتن دانش زبان عربی نیز می‌توانید به راحتی با افراد ارتباط برقرار کنید.

اگر با مردم محلی اماراتی همکاری نزدیک دارید، بسیار ایده خوبی است که به میزان اولیه زبان عربی بیاموزید.

مهاجرت به دبی برای بسیاری از مهاجران که مایل به تجربه سطح بالای زندگی در کنار کسب و کار پر رونق هستند رویایی است تا بتوانند از کار و زندگی در این منطقه ثروتمند، بیشترین لذت را ببرند.